2013. december 8., vasárnap

79.fejezet - Darcy Jenny Styles.*

*Harry szemszöge*

"El sem hiszem,hogy apa lettem!Ez a legjobb dolog az életemben ami eddig történt velem.Belegondoltam párszor,hogy milyen lehet felelősségteljes szülőnek lenni,de egyáltalán nem olyan nehéz amilyennek elképzeltem.Debby anyukája,anyu és Gemma minden szabad percét velünk tölti.Segítenek nekünk mindenben,ami igazán jó,mert a One Direction turné még mindig tart.Szerencsére már csak két állomás van.De mindent az elejéről":
Szeptember 12-én éjszaka Debbynek elég erős fájdalmai voltak.Felajánlottam,hogy elviszem a kórházba,de ő csak annyit mondott,hogy el fog múlni,aludjak nyugodtan.Visszaaludtam,de pár óra múlva arra ébredtem,hogy Debby elcsukló hangon szólít.
-Mi a baj?-ugrottam ki az ágyból és a remegő lányhoz siettem.Ahogy a Hold besütött az ablakon,a padlón valami folyadék volt.
-H..Harry..ez..ez...-dadogta.
-Tudom.Gyere,beviszlek a kórházba.-a körülményekhez képest egészen nyugodt voltam.Ráadtam Debbyre a köntösét,és lesegítettem a lépcsőn,egyenesen a kocsiig.Segítettem neki beszállni,majd becsuktam mögötte az ajtót,átmentem a vezető oldalra,és beszálltam.
-Minden rendben lesz,ne félj!-fogtam meg a kezét,ő pedig csak megszorította.(Megjegyzem:elég nagy erő kifejtésére volt képes.) Beindítottam az autót,és elindultunk.Debbynek erősödtek a fájdalmai,aminek hatására még erősebben szorította a kezemet.Màr kezdtem beletörődni,hogy az ujjaim el fognak törni,amikor megláttam a nagy "H" betűt.Megkönnyebbülve sóhajtottam föl.Olyan volt,mintha Debby szorítása is enyhült volna,de aztán megint jött egy fájás.Sajnáltam szegényt,és ha lehetett volna,elvettem volna tőle a fájdalmat,de ez lehetetlen volt.Gyorsan leparkoltam,majd segítettem neki kikászálódni az autóból.Gyorsan lépkedett mellettem,igyekeztem vele együtt menni.Végre beértünk az épületbe és a recepciós pulthoz mentünk.
-A barátnőm szülni fog!Hová kell mennünk?-néztem a recepciós csajra.
-Ön nem...?-hunyorgott.
-Kérem,segítsen..-nyögdécselt Debby.
-Tudom!Ön Harry Styles, a One Directionből!Adna egy autogramot?-tolt elém egy lapot.Azt hittem,hogy a pofám leszakad.
-Nem hallotta?Segítséget kértek!Elintézem,hogy ne tudjon sokáig ebben a kórházban ücsörögni!-szólt egy doktornőnen tűnő személy.-Jöjjön hölgyem!-ragadta el tőlem Debbyt és egy betegszobába ment vele.Kihasználtam az alkalmat,hogy a barátnőm végre biztonságban van,él előhalásztam a zsebemből a telefonomat,majd felhívtam Louist.Hosszasan csöngött,de nem adtam fel.
-Haver,tudod te,hogy mennyi az idő?Hajnali egy óra van!-szólt bele álmosan.
-Louis!Gyertek Jennyvel a kórházba!Gyorsan!-hadartam.
-Mit keresel a kórházban?-kérdezte ijedten.
-Debby..-mondtam.Gondoltam,ebből rájön.
-Mi van Debbyvel?-kérdezte értetlenül.Szerintem arról sem volt sok fogalma,hogy melyik bolygón él.
-Jól van?Ugye még nem késtünk el?-kérdezte Jenny.Aha,szóval ha őt felébresztik,egyből kapcsol.
-Végre!Nem késtetek el és nincs semmi baja!Csak gyertek be ti ketten,és hozzatok Debbynek pár ruhát.-hadartam,de tudtam,hogy Jenn képes megérteni.
-Rendben!Máris indulunk!Szia!-köszönt el.
-Szia.-kinyomtam a telefont,és fáradtan ültem le egy székre.A folyosón nem volt senki,csak egymagam ücsörögtem a sötétben.Vártam.Vártam,hogy mikor jön ki végre a doktornő Debbyvel.Hamarosan meg is történt a.dolog,de csak az orvos jött ki.
-Bent szeretne lenni a lánnyal?-nézett rám komlyan.
-Persze!-vágtam rá.Ahogy a teremből kiszűrődő gyér fény megvilágította a fél arcát,láttam,hogy mosolyog.Valami furcsa sapkát,kesztyűt,ruhát és maszkot kellett felvennem.Csak úgy engedtek be.A terem,amit kórteremnek hittem,szülőszoba volt.Senko nem volt bent,csak Debby és pár nővér,a doktornő meg én.Leültem Debby mellé és megfogtam a kezét.
-Ügyes leszel szívem!Csak  erősen!Itt leszek melletted.-pusziltam meg a kézfejét.Ő halványan elmosolyodott,de a fájásai erősödtek,és egyre gyakrabban jöttek.Párszor felsikoltott,de próbált nem hangos lenni.
-Rendben van kisasszony!Nyomjon!-mosolygott a doktornő.Debby szorította a kezemet,miközben úgy tett,ahogy mondták neki.Jobban izgultam,mint ő,mikor kibújt a pici.Ugyanis azt akartuk,hogy meglepetés legyen a neme.Elvégre megvolt a fiú és a lány nevünk is.
-Nagyon szép kislány!Gratulálok!-adta át a pólyába "csomagolt" kicsit a nővér.
-Mi a neve?-kérdezte egy másik.
-Darcy Jenny Styles..-mosolyodott el Debby,miközben a síró kicsiben gyönyörködött.
-Darcy Jennifer..-írta volna be egy könyvbe,de Debby félbeszakította.
-Jenny!
-De az Jennifer..-ráncolta a homlokát a nővér.
-Igen,tudom,de ő nem Jennifer lesz,hanem Jenny.-mosolygott.
-Rendben.-mondta,majd elment.
-Figyelj csak,Jenn és Louis kint várnak,bemutatjuk nekik az új családtagot?-kérdeztem Debbytől.
-Ha szabad..-nézett a doktornőre.
-Egy rövid időre,de vissza kell jönnie pár vizsgálatra.-mosolygott.
-Oké!Harry,megfogod?-nyújtotta felém a kislányt Jenny.
-Persze.-bólintottam,majd amikor a kezembe fogtam Darcyt,ő abbahagyta a sírást,és hatalmas kék szemeivel engem nézett.Gyönyörű kisbaba volt.Mikor elmosolyodtam,akkor ő is.Nagyon szép pillanat volt.
-Megyünk?-nézett rám Debby a kerekesszékből,ugyanis nem állhatott lábra.Visszaadtam neki Darcyt,majd kitoltam a teremből.Nagy meglepetésünkre Jenny-n és Louis-n kívül ott volt Nikki,Liam,Sam,Niall,Blair,Zayn,Kíra,Josh,Lou,Lux,Paul és mindenki,aki számít;szülők,testvérek,unokatestvérek,stábtagok,barátok.Mikor kiértünk,a lányok odasereglettek Debbyhez,a srácok pedig gratuláltak.
-Doktor úr!Kérem,csinálna egy csoportképet?-állított meg Louis egy orvost,és a kezébe nyomott egy fényképezőgépet.
-Oké,szívesen.-mosolyodott el.-Önök rokonok?-kérdezte a gép mögül.
-Nem,egy nagy család vagyunk!-mondtuk egyszerre.Tisztára,mintba Halálos fegyver című film egyik részének a végén.És viccet félretéve,tényleg egy hatalmas család voltunk.
-Mondtam,hogy 13-án fog születni!-szólalt meg Niall.
-Tényleg,boldog születésnapot Niall!-mosolygott rá Debby.
-Köszönöm!Látod pici,ugyanakkor van a szülinapunk!-mosolygott Darcyra.Ő pedig ahogy meglátta Niallt,elmosolyodott,olyan szélesen,ahogy Niall is szokott.Ezen elnevettük magunkat,majd következett a kínos téma,amit én hoztam fel.
-Srácok,én nem akarom most ezt felhozni,de a banda..szóval nem fog menni.Mindannyian más irányba megyünk.Nincs többé One Direction!-mondtam.Ezen mindenki elgondolkodott,majd bólogattak.Tudtuk,hogy nincs többé az a banda,ami annyi újat adott nekünk és az embereknek.Nem vagyunk már azok az emberek,akik csak a bandáért élnek.Niall még mindig biceg,Zaynnek felesége van,Liam nyugodtan akar élni Nikkivel,Louis pedig Jennyvel akar pörögni.Nekem pedig megszületett a kislányom,és gondját kell viselnem.
-Akkor az utolsó helyszínen bejelentjük,nincs mese.-mondta Zayn.Ekkor hosszú csönd következett.Mindenki a múltjáról,jelenjéről vagy a jövőjéről gondolkodott.
-Van egy lányom!-jelentettem ki.Még akkor sem akartam elhinni,de ahogy ránéztem Debbyre és Darcyra,tudtam,hogy ez nem àlom,hanem a valóság.




1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a blogod kár hogy rég írtál bejegyzést én nagyon szeretem :-)!!!!

    VálaszTörlés