2012. december 12., szerda

37.fejezet - Meglepi.*


*Blair szemszöge*
10 órakor már a repülőtéren voltunk,persze a szüleink elkísértek és alig akartak elengedni,pedig már késésben voltunk.Amikor bementünk az ajtón átvizsgáltak minket,cipőt,pulcsit meg minden ilyesmit le kellett vennünk.A bőröndöket elvitték,de mindannyiunknál volt egy kis kézi táska,és abban voltak a legfontosabb dolgok.Pénztárca,telefon,szájfény és ilyenek.A repülőn Jenny mellett ültem,Nikki Samantha mellett,Debby ült Kírával,Holly Bobbyval,Ronette Erickel,Rocky Aaronnal,Elena Jeremyvel,Jack pedig egy szőke kislány mellett.A legtöbben aludtak,de Nikki,Samantha,Jenny és én végig beszéltük az egész utat.Megdicsértük egymás,hogy milyen csinos és reméltük,hogy a fiúk is így fogják gondolni.
Samanthán egy Niall-es póló,farmernadrág,szürke Converse és egy szürke táska volt.
Jennyn egy Louis-os póló,piros nadrág,fehér Converse,fekete táska,piros napszemcsi(mondjuk fogalmam sincs,hogy az minek) és pár 'Future Mrs Tomlinson 1D' feliratos karkötő volt.
Nikkinek egy Liam-es pólója,fekete csőnadrágja,mintás Converse cipője,fehér táskája és egy fehér napszemüvege volt.
Debbyn egy Harrys póló,egy világos farmer short fekete harisnyával,rózsaszín Converse és egy Brit zászlós táska volt.
Rajtam egy Zayn-es póló,amerikai pulcsi,fekete csőnadrág és egy piros cipő volt.
Holly egy elég laza stílusú ruhát vett fel,de nagyon jól nézett ki.Egy szürke Nike nadrág,szürke ujjatlan póló,szürke Nike pulcsi,Nike cipő,egy elég nagy sport táska,napszemüveg és egy Nike sapka volt rajta.
Kíra egy szürke 'LOVE' feliratú haspólót,fekete csőnadrágot,fekete magassarkút és egy baglyos kitűzőt vett fel.
Rockyn egy 1D-s póló,kék csőfarmer,kék Converse cipő,kék napszemüveg és egy kék masnis táska volt.
Ronette egy Louis féle kollekciót viselt.Csíkos póló,fekete nadrág,nadrágtartóval és egy kékes szürke cipőt volt rajta.
Elena is elég fázós típus így jól beöltözött.Volt rajta egy fehér csőfarmer,lilás pulcsi,fekete bőrkabát,lila cipő és egy krémszínű kötött bojtos sapka.
Amikor végre leszállt a gépünk,lementünk a gépről és mentünk felvenni a csomagjainkat,de nagyon sokat kellett rá várnunk,és egy 'őrült' ember véletlenül nekiment Samantának,aki elesett,persze mindenki egyből odarohant,hogy segítsen neki és megnézze minden rendben van-e.Amikor végre megvolt minden csomagunk és mindenki megvolt,elindultunk kifelé.Amikor kinyílt az ajtó,megláttam a korlátnál 6 helyes fiút,végignéztem őket és amikor megláttam Zaynt és ő engem,ő átbújt a korlát alatt és odaszaladt hozzám,én a nyakába ugrottam,ő felemelt és megpörgetett a levegőben,közben megcsókolt.Annyira jó érzés volt.Amikor letett,a többi fiú ott állt előttem és én meglepetten néztem rájuk,de később rájöttem,hogy a lányok biztos kicsit lemaradtak,így odamentem mindenkihez és megöleltem őket.Az ajtó kinyílt és kijöttek a lányok,sikítva odaszaladt mindenki a saját fiújához,csak Debby nem.Ő húzta a bőröndöt és ment a kijárat felé,Harry utána szaladt és megfogta a vállát.Debby hátranézett és a szeme tele lett könnyel.Elfordult és tovább akart menni,de Harry megfogta a csuklóját és magához húzta.Láthatóan Debby nem ellenkezett.Harry mondott neki valamit és megcsókolta,már megijedtünk,hogy összenőttek,amikor végre elengedték egymást.
-Hűha!Nagyon jól néztek ki!Tetszik a ruhátok!-kacsintott ránk Josh.
-Oh,köszi!Hidd el nem volt egyszerű ilyet találni.-mosolygott rá Jenny.
-Bejártuk a fél várost,amíg találtunk ilyeneket.-nevette el magát Nikki.Amikor kiértünk a repülőtérről,megrohamozták a fiúkat a rajongók és autogramot meg közös képet kértek.Persze a közös képet mi csináltuk és próbáltunk jó fejek lenni a rajongókhoz.Az egyik kislány kért a lányokkal is egy közös képet és örömmel csináltunk neki.Amikor mindenki elment onnan,nyugodtan mentünk a szállodáig.Amikor beértünk a recepciós pultnál ott ült egy elég fiatal lány és integetett nekünk.A fiúk vissza integettek neki és odamentünk.A lány illedelmesen bemutatkozott és nekünk egyből nagyon szimpatikus volt.
-Sziasztok!Gondlom ti vagytok a fiúk barátnői!Alice vagyok!-mosolygott és nyújtotta felénk a kezét.
-Szia!Igen jól tudod!Én Jenny vagyok,ő Nikki,Blair,Samantha,Debby és Kíra.-mutatott ránk Jenny és kezet rázott a lánnyal.Ezután felmentünk a szobáinkba és nekem szemem,szám elállt a látványtól.Gyönyörű szoba volt.Zayn átkarolta a derekamat hátulról és megpuszilt a nyakamat.Én felé fordultam és csillogó szemekkel néztem rá,majd megcsókoltam.Zayn felemelt és elvitt a hálószobáig,ott letett az ágyra és elment valahová,de azt mondta,hogy el ne mozduljak onnan,nemsokára egy dobozzal jött vissza és odaadta nekem.Kinyitottam és 2-3 percig egy szó sem jött ki a torkomon.

1 megjegyzés: