2012. december 18., kedd

41.fejezet- A mi kis titkunk.*

*Rocky szemszöge*
Debby feltette azt a kérdést,amitől mind a ketten rettegtünk.Idegesen markolásztam a ruhámat,Aaron a kezemre tette a kezét és rám mosolygott.
-Na és egyébként hogy álltok?Úgy értem együtt.-nézett rám és Aaronra felváltva Debby. Harry csak mosolygott és az a másik fiú is aki mellette ült.A szomszéd ágyon fekvő lány is felénk fordult és hallgatott minket.
-Háát..-néztem kétségbeesetten Aaronra. Itt mindenki komoly képet vágott és Aaron vett egy nagy levegőt és elkezdett beszélni.
-Az úgy volt,hogy ugye amikor megismertük egymást a jakuzzis bulin,akkor egy kis időre felmentünk a hálóba,amit nem vett észre senki és ott eléggé egymásnak estünk.-pirult el Aaron és persze én is.
-Senkinek nem akartuk elmondani,mert féltünk,hogy valami rosszat gondoltok rólam vagy Aaronról.-folytattam halkan.
-De megtörtét a dolog?-nézett ránk Harry.
-Akkor nem.De ugye jobban megismertük egymást és a bál éjszakán hazamentünk,ami szintén nem tűnt fel senkinek.Na ott történtek dolgok.-tördelte idegesen az ujjait Aaron.
-Hűhaa. Részletesebben nem tudnátok elmondani?-kacsintott Harry.
-Harry!Ez nem volt szép!-nézett rá Debby,amire Harry arcáról eltűnt a mosoly és elkezdte nézni a földet.
-Hát lényegében csak ennyi volt.De ugye nem gondoltok rólunk semmi rosszat?-néztem rájuk csillogó szemekkel.
-Jaj Rocky annyira buta vagy.Persze,hogy nem gondolunk.Végül is a legjobb barátnőm vagy.-mosolygott rám Debby. Az órámra néztem és eszembe jutott,hogy mostanában fog kezdődni a film amit meg akarunk nézni a moziban Aaronnal. Az egyik kedvenc filmem a Gyűrűk ura előzetesét A Hobbit-ot akartuk megnézni. Aaron nem igazán bírta azt a filmet,de a kedvemért eljött velem.
Gyorsan felálltam,elköszöntem Debbytől és Harrytől,majd kimentünk az ajtón.A folyosón a táskámban kerestem a pénztárcámat,amikor egyszer csak valaki elég nagy sebességgel nekem jött.Mind a ketten a földre estünk.Aaron segített felállni és összeszedni a szétszóródott dolgaimat,amikor jobban megnéztem,hogy kivel is karamboloztam,a szemem majd' kiugrott a helyéről.Chace Crawford volt az.Ő volt a kedvenc színészem.Imádom a Gossip Girl-t.Nagyon sokig ő volt álmaim fiúja,persze addig,amíg meg nem ismertem Aaront.Gyorsan felsegítettem,majd a szemembe nézett.
-Bocsánat kisasszony.Nagyon megütötte magát?-fürkészte az arcom,azokkal a gyönyörű kék szemeivel.
-Hát izé..semmi baj.És nem nem ütöttem meg magam.Kaphatok egy autogramot?-csillant fel a szemem.
-Hát hogyne.Ha szeretne még közös fotót is.-kacsintott rám,amitől úgy éreztem el fogok repülni.Gyorsan belekapaszkodtam Aaronba,hogy lent tartson a földön.
-Juuj nagyon szeretnék igen.Aaron légyszi csinálsz egy közös fotót?-adtam oda a telefonomat neki és gyorsan odaálltam Chace mellé.Amikor átölelte a derekamat,az egész testem elkezdett bizseregni.Közel húzott magához,amit Aaron nem nézett jó szemmel,de megcsinálta a képet.
-Öhhm.esetleg megkérdezhetem a neved?-vakarta meg a tarkóját.

-Rocky Evans.-mosolyogtam rá bájosan.
-Örülök,hogy megismerhettelek Rocky.Remélem még találkozunk.-kacsintott rám és elment.Én egész úton Aaron idegeire mentem azzal,hogy az imént említett srácról beszéltem neki.Amikor végre odaértünk a moziba,a pénztárhoz siettem és megvettem a jegyeket.Gyorsan beültünk és elfoglaltuk a helyünket.Aaronnak eszébe jutott,hogy elfelejtettünk popcornt és innivalót venni,így gyorsan felállt és kiszaladt.Nem telt pele pár perc és már vissza is jött,kezében két fél literes colával és egy nagy zacskó popcornnal.Nemsokára elkezdődött a film és izgatottam néztük minden diáját.Amikor vége lett a filmnek már kezdett sötétedni,így hazafelé vettük az irányt.Útközben elmentünk egy elég szép de nagyon drága étterem mellett.Volt egy erkély,ami nagyon szépen ki volt világítva. Aaron egyszer elém állt,hatalmas mosollyal az arcán és intett a kezével,hogy menjünk be.Én csak mentem egyenesen előre,ő irányított.Felmentünk egy lépcsőn és egy gyönyörű erkélyre érkeztünk.Megfordultam,Aaron fekete szemeibe néztem és szinte elvesztem bennük. Annyira aranyosan mosolygott rám,hogy nem tudtam neki ellenállni.Magamhoz húztam és megcsókoltam.Ő megfogta a derekamat,majd kicsit lejjebb csúsztatta és a fenekemet simogatta.Máskor ezért szóltam volna,ha nyilvános helyen vagyunk,de most nem érdekelt.Átadtam magam annak a csodálatos érzésnek,amit a csókja váltott ki belőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése