2012. december 22., szombat

44.fejezet. - Cetli.*

*Jenny szemszöge*
Amikor Blair átjött hozzánk és elmondta,hogy mi történt,összenéztünk Louisszal és éreztem,hogy ugyanarra gondolunk.Össze kell őket hoznunk.Kijelentettem,hogy Louis Zaynnél fog aludni,már csak ezért is,nehogy Zayn valami butaságot csináljon.Amikor Louis elment,a fülébe súgtam,hogy este 11-kor találkozunk a recepciónál.Ő elment,én pedig leültem Blair mellé nézni a tévét.Nagyon hamar elaludt szegény.Én betakartam és mivel már 11 óra volt,lesurrantam.A recepciós fiú ott volt és érdeklődött,hogy mit keresek én itt ilyen későn,miért nem alszok.
-Várom a páromat,és szeretnék tőled kérni egy szívességet ha lehet.-mosolyogtam rá.
-Csak természetes.-viszonozta a mosolyt.
-Ezt a cetlit add oda egy Zayn Malik nevű fiúnak és mondd azt neki,hogy egy olyan személy adta oda neked,akin kapucni volt így nem láttad az arcát és azt mondta,hogy nagyon sürgős.-mondtam neki halkan,közben pedig mutattam neki egy képet Zaynről.
-Értettem.És megkérdezhetem esetleg,hogy miért ennyire fontos és miért nem mondhatom meg,hogy te küldted?-nézett a szemembe.
-Tudod,összeveszett a barátnőjével, a lány szakított vele és most a mi lakásunkban lakik.A párom is hoz majd egy cetlit és arra is hasonló dolog lesz írva,mint az enyémre és neki is ugyan ezt mondd.-mutattam Blair képét.Ő helyeslően bólogatott.Egyébként nagyon helyes fiú volt.Még beszélgettünk és megtudtam,hogy Mike a neve.Én is elmondtam ez enyémet,és azt is,hogy hogy ismerkedtem meg a One Direction tagjaival és hogyan lett nekem Louis a pasim.Mike amellett,hogy iszonyat helyes,volt még humorérzéke is volt.
Nem kellett túl sokat várni és Louis jött ki a liftből.Eléggé sietett,mert azt mondta Zaynnek,hogy elmegy répát kérni.Amikor odajött letette a pultra a cetlit,megölelt és megcsókolt.Bemutattam neki Mikeot.Kezet fogtak,Mike nagyon aranyos volt vele is.Egész végig mosolygott,Louis pedig viszonozta ezt a kedvességet.Louis gyorsan felviharozz a lépcsőn,mert nem volt kedve várni a liftet.Én még ott maradtam és beszélgettem Mikeal egy kicsit.
-Figyelj,lenne kedved holnap eljönni hozzánk egy buliba?-tettem fel neki a kérdést.
-Micsoda?Hozzátok?Nem is tudom..mi lesz ha nem látnak szívesen?-nézett rám aggódva.
-Ugyan már!Ők mindig mindenkit szívesen látnak.Elhozhatnád azt a szöszi csajszit is,aki a múltkor volt itt recepciós.-tettem a kezem a vállára.
-Alice?Hűha,jó ötlet,amúgy is rendes csajszi.Bejövős.-mosolygott sunyin.
-Oké akkor ezt megbeszéltük!Holnap este 8-kor nálunk.Szia!-köszöntem el tőle és vettem felfelé az irányt.

*Blair szemszöge*
Egész este nem aludtam szinte semmit.Végig Zaynen járt az agyam.Párszor fel is keltem és elindultam a lakása felé,de félúton mindig visszafordultam.Amikor kimentem hajnalban a konyhába vizet inni,benéztem Jennyhez és Louishoz.Annyira édesek voltak együtt.Jenny Louishoz volt bújva,Louis pedig átölelte,álmukban pedig mind a ketten mosolyogtak.Amikor kiértem a konyhába,leültem az asztalhoz és gondolkodtam.Gondolkodtam azon,hogy milyen jó is volt amikor Zayn és én ugyanúgy össze voltunk bújva mint Jenny és Louis.Aztán eszembe jutott a kis cetli,amit a recepciós fiú adott tegnap reggel.Vajon ki az aki találkozni akar velem?Miért pont egy tetováló szalonnál?Igaz,hogy mindig is akartam egy tetoválást és most lehet,hogy csináltatni fogok egyet.Mondjuk a szüleim nem fogják díjazni,de elmúltam 18.Egy ideig még ott ültem és gondolkodtam,amikor egyszer megjelent az ajtóban Louis.Álmos fejjel,kócos hajjal és félmeztelenül.Azt hittem lefordulok a székről.Nagyon helyes volt és az a test.
-Jó reggelt Blair.-köszönt rám mosolyogva.
-Szia Louis.-sütöttem le a szemem,mert nagyon valószínű hogy észrevette,hogy bámulom,mert végignézett magán aztán érdekes pillantásokat vetett rám.
-Mióta vagy ébren?-vett elő egy csészét a polcról.
-Egész este nem aludtam.-mondtam neki halkan.
-Komolyan?Miért nem ébresztettél fel minket?-nézett rám ijedten,miközben kiöntötte a kávéját.
-Jaj Louis,ha felébresztelek titeket,akkor sem lesz jobb.Hiányzik Zayn és szeretem őt,de nem merek visszamenni hozzá,mert félek,hogy ő már nem így érez és máris tovább lépett rajtam.-babráltam az alvós pólómmal.
-Ezt csak egy féle képpen derítheted ki.Átmész hozzá és beszélsz vele.-tette a vállamra Louis a kezét és rám mosolygott.Ekkor jött be Jenny,szintén kócos hajjal.
-Reggelt.Ti mikor keltetek?-nézett ránk hunyorogva.
-Én most nem rég,Blair pedig egy fél órával hamarabb mint én.-mosolygott rám Louis.
-Blair,te ráérsz ma este 8 körül?-kérdezte tőlem Jenny.
-Nem tudom.Mennem kéne valahová,de miért?-értetlenkedtem.
-Bulit akarok szervezni.Meghívtam a recis srácot is meg a csajszit is.-ment a hűtőhöz és vette ki a tejet,majd a polcról a zabpelyhet.Louis és én csak értetlenül néztünk rá.Ő elkezdte enni a reggeli adagját,majd ránk nézett és abbahagyta.
-Komolyan mondod?-szólalt meg Louis.
-Aha.Baj?-kacsintott rá.
-Ja nem.Majd felhívom a srácokat,hogy jöjjenek.-mosolygott Louis és kiment a konyhából.Én követte Jenny példáját és elkezdtem enni,amikor meghallottam Jenny hangját.
-Tulajdonképpen milyen programod van este?-mutatott felém a kanalával.
-Ja,hát a recis srác adott egy cetlit,hogy küldte valaki,amire az volt írva,hogy a tetováló szalonnál este 7-kor legyek ott..-piszkáltam a macis pelyheket a tányéromban.
-Ja értem,szóval titkos hódoló.-húzogatta föl-le a szemöldökét,aminek hatására akaratlanul is elnevettem magam.Ekkor hallottuk,hogy kopogtatnak a bejárati ajtón és Louis kikiabál a hálószobából.
-Lányok légyszi nyissátok ki!Öltözök!-én felpattantam és mentem az ajtóhoz.Kinyitottam és két nagyon szép barna szem nézett vissza rám.Zayn volt az,kezében egy hatalmas csokor virággal.Körülbelül 3 percig álltunk az ajtóban és egy szót se szóltunk,amikor Louis kijött a hálószobából és a nadrágja gombjával babrált.
-Mondtam,hogy nyissátok ki!-mondta kicsit mérgesen,majd mikor felnézett elmosolyodott.-Ja,hogy már kinyitottad?Szia Zayn!-lépett oda az ajtóhoz.
-Szia Louis.Bemehetek?-kezdett vigyorogni,aminek hatására én elfordítottam a fejem és elindultam vissza a konyhába.
-Magatokra hagylak,biztos neked hozta ezt a csokrot.-kacsintottam Louisra.
-Blair kérlek ne menj el!Ezt neked hoztam.-nyújtotta felém a csokrot Zayn.
-Ja..öö..izé..köszönöm.-vettem el tőle és kerestem neki egy vázát.Hallottam,hogy Zayn és Louis valami cetliről és egy idegenről beszélgetnek.Ismerős volt.Túlságosan ismerős.Volt egy olyan érzésem,hogy este Zayn is ott lesz a tetováló szalon előtt.Már csak azért is el akartam menni,és egyébként is elhatároztam,hogy csináltatok egy tetoválást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése