2012. december 1., szombat

26.fejezet.* - Menjünk fürödni.

Ma valaki ellopta az oldalamat,de ettől függetlenül nagyon boldog vagyok,mert unokatesóm ma jött haza Londonból és hozott nekem egy fekete Londonos táskát és egy óriás 1D-s posztert.Elárulta azt is,hogy ha kimaradok általánosból,tőle és a másik unokatesómtól egy repülőjegy lesz az ajándékuk Londonba.És egy egész hetet ott tölthetek velük.*-* Annyira boldog vagyok!! És megkérek minden kedves olvasót,hogy lákolják az új 1D-s oldalamat!--> https://www.facebook.com/pages/%E3%83%84My-life-with-One-Direction%E3%83%84/411368632269958?ref=hl

*Elena szemszöge*
A lányokkal éppen az ebédet készítettük és süteményeket sütöttünk.A fiúk kint hógolyóztak és hóembert építettek,ugyanis leesett az első hó.Mi az ablakból néztük őket és mosolyogtunk rajtuk.
-Szerintetek Louis örülni fog az ajándékának?-kérdezte egyszer Jenny.
-Jenny..a szülinapja csak 24-én lesz,és miért ne tetszene?-nézett rá Blair.
-Jól van bocsi.De annyira izgulok!-hajtotta le a fejét.Ekkor Niall és Louis beszaladtak a konyhába és elénk álltak.
-Figyeljetek lányok!Ma este mi lenne,ha elmennénk az egyik haverunkhoz jakuzzizni?-vigyorgott Niall.
-Mii?Normálisak vagytok?Tudjátok milyen hideg van odakint?Aztán meg csodálkoztok,ha betegek lesztek!-veszekedett Samantha.
-De ez meleg víz..-mondta halkan Louis.
-Nem érdekel!Én nem megyek!-fordított nekik hátat,és ment a sütit csinálni.
-Szerintem elég jó ötlet.-mosolyogtam.-Lányok ti mit gondoltok?-néztem a többiekre.
-Felőlem mehetünk!-helyeselt Debby.A többiek is erősen bólogattak.Végül Niall addig győzködte Samanthát,míg a végén belement.
-De lányok!Mibe fogunk mi fürödni?Egy szál bikinink sincs!-nézett ránk kétségbeesetten Nikki.
-Hidd el nekünk úgy is jó lesz ha nincs rajtatok semmi.-kacsintott rá Louis.
-Igen Louis marhára vicces vagy-intettem le.-Mi lenne ha elmennénk vásárolni?Kaja már úgyis kész.-néztem a lányokra,akik helyeselték az ötletet.Felöltöztünk és elindultunk a plázába.Mindenki vett magának egy bikinit.Amikor végeztünk más besötétedett.A telefonom csörögni kezdett,gyorsan kivettem a táskámból és felvettem.
-Halló?
-Szia Elena!Jeremy vagyok.Mikor jöttök?Mi a fiúkkal már készen vagyunk és csak rátok várunk.
-Mindjárt otthon leszünk.Ömm..10 perc.-azzal letettem.Megszaporáztuk a lépteinket.Egy kettőre hazaértünk,ahol a fiúk türelmetlenül vártak ránk.Mi felszaladtunk a szobánkba és felvettük a bikiniket.
Az enyém ilyen volt:


A Samanthé ilyen:
A Jennyé ilyen:
A Kíráé ilyen:
A Ronetteé ilyen:
A Hollyé ilyen:
A Baliré ilyen:
A Debbyé ilyen:
A Rockyé ilyen:
A Nikkié pedig ilyen:
Rávettük a ruhánkat és gyorsa leszaladtunk a lépcsőn.Indulásra készen álltunk.Kimentünk és az ajtót jól bezártuk.Elindultunk,arra amerre a fiúk is mentek.Egy elég szép háznál lyukadtunk ki.Amikor becsöngettünk,egy nagyon helyes fiú nyitott nekünk ajtót.
A haja barna volt,a szeme gyönyörű kék és olyan sármosan mosolygott,hogy mi lányok nem tudtunk neki ellenállni és egyszerre köszöntünk neki.
-Szia!
-Sziasztok!Bobby vagyok.Titeket hogy hívnak?-kérdezte tőlünk.Mi persze leblokkoltunk és senki nem szólt semmit,míg Jenny megszólalt.
-Én Jenny vagyok,ő itt Debby,Samantha,Blair,Nikki,Kíra,Elena,Holly,Rocky és Ronette.A fiúk pdig,Louis,Liam,Zayn,Harry,Niall,Joh és Jeremy.-mosolygott rá.
-Örülök,hogy megismerhettelek titeket lányok!A fiúkat ismerem.Gyertek beljebb.Van még itt kettő haverom,ismerkedjetek meg.-beterelt minket a nappaliba,ahol két iszonyt helyes fiú ült.Mi majd' elájultunk a gyönyörtől.A két fiú felállt és felénk indult.


Először a fekete hajú srác jött hozzánk közelebb,és amikor megszólalt elgyengült a térdünk.Annyira helyes volt és ezt nem csak én gondoltam így.
-Sziasztok!Aaron vagyok.Ti pedig...-nézett ránk csillogó szemekkel.Ismét Jenny beszélt helyettünk.
-Jenny vagyok..ő Samantha,Blair,Nikki,Debby,Holly,Ronette,Rocky,Elena és Kíra.A fiúk pedig Louis,Niall,Zayn,Liam és Harry.Mi lányok hevesen integettünk neki.A fiúk pedig flegmán néztek rájuk.
-Örülök.Ő itt Eric,az egyik legjobb barátom.Na de szerintem menjünk a jakuzziba.Lányok remélem hoztatok magatokkal fürdőruhát.-kacsintott,majd elment.Mi megkérdeztük,hogy hol tudunk átöltözni.Gyorsan elmentünk oda,de Jenny nem jött.Azt gondoltuk biztosan beszélget még és majd jön,így mi gyorsan bementünk a szobába és átöltöztünk.

*Jenny szemszöge*
Megkérdeztük Bobbyt,hogy hol tudunk átöltözni és ő egy szoba felé mutatott.Mi elindultunk,de valaki megfogta a csuklómat és behúzott egy szobába.Amikor ránéztem,meglepődve láttam,hogy Eric volt az.
-Öhhmm..izéé..szia.Nagyon szívesen beszélgetnék veled,de át kell öltöznöm.
-Nem kell!Figyel,te nagyon gyönyörű vagy és szeretném,ha jobban megismernénk egymást és lehetne köztünk valami más is barátságon kívül.-nézett a szemembe.
-Oké.Figyelj.Nekem van barátom.Én is szeretnélek megismerni jobban,de barátságtól több nem lehet köztünk.-toltam el magamtól.
-És nem lehet,hogy szakítasz a barátoddal?-kérdezte a tarkóját vakarva.
-Mi?Dehogyis!Én nagyon szeretem őt és eszem ágában sincs....-nem tudtam tovább folytatni,mert megcsókolt.Én ezt nem akartam,így ellöktem magamtól és kiszaladtam a szobából,egyenesen nekirohantam egy fiúnak és elestem.A fiú felém nyújtotta a kezét,én megfogtam és amikor végre felálltam,Louisszal találtam magam szemben.
-Louis...-akartam mondani neki valamit,de ő megfogta a derekam,magához húzott és megcsókolt.Nem tudtam elhinni,hogy nem tudok átöltözni.Nem mintha nem örültem volna Lou csókjának,de a lányok már rég készen voltak.Amikor elengedett,a szemébe néztem.
-Louis,elmegyek átöltözni,kint találkozunk.-azzal bementem a lányokhoz,akik már bikiniben voltak.Mivel nálunk december elejétől végéig karácsonyi hangulat van,ez most sem maradhatott el.Volt pár mikulás sapka,ördög szarv,ördög farok.Én felvettem egy ördög szarvat és egy farkat.Nikki egy sapkát,Samantha egy zöld sapkát,Blair ördög szarvat,Debby sapkát,Holly egy ördög farkat,Ronette ördög szarvat,Rocky egy sapkát és Elena az egy angyalszárnyat.Majd kimentünk a fiúkhoz,akik szájtátva néztek minket.

1 megjegyzés: