2012. november 30., péntek

25.fejezet.- Ébredés.*

*Kíra szemszöge*
Tegnap este visszamentünk Jennyékhez.Amikor megérkeztünk rögtön elnyomott az álom.Reggel éreztem,hogy valaki leül az ágy szélére.Lassan kinyitottam  szemem és nagy meglepetésemre Josh volt ott.Annyira megijedtem,hogy hirtelen felültem és beütöttem a fejem a falon lévő polcba.Nagyon fájt.Visszadőltem az ágyra,közben fogtam a fejem.
-Nagyon fáj?-kérdezte halkan.
-Eléggé.Basszus annyira szerencsétlen vagyok.-mondtam neki,közben a fejem a párnámba temettem.
-Egyáltalán nem vagy.Én ijesztettelek meg-és megpuszilta a fejem.Én elvettem az arcom elől a párnát és kicsit furán néztem rá,mire ő elpirult.Nem értettem,hogy miért.Keresni kezdtem a többieket,de mint kiderült,Samantha ott maradt Niallnél,Blair Zaynnél,Debby és Harry elmentek Debbyékhez,Nikki pedig szintén ott maradt Liammel.Holly,Ronete,Rocky és Elena pedig ott voltak a szobában csak még aludtak.Josh és én lementünk halkan.Jenny anyukája már a konyhában ténykedett.Reggelit csinált nekünk,aminek én nagyon örültem,ugyanis az előző nep nem ettem semmit és már nagyon éhes voltam.

*Louis szemszöge*
A tegnapi nap nem úgy sikerült,ahogyan elterveztem.Tönkretettem a fiúk estéjét.Én ezt nem így akartam,de egyszer rám tört egy érzés,ami miatt sírni kezdtem és nem tudtam abbahagyni.Arra emlékszek,hogy Josh és a többiek feljötte,hogy megnyugtassanak,de nem sok sikerrel.Végül sikerült elaludnom.Reggel éreztem,hogy egy kisebb súly van a mellkasomon.Nem tudtam,hogy mi lehet az.Kinyitottam a szemem és egy lány volt ott,méghozzá nem is akármilyen lány.Jenny volt az.Életem nagy szerelme.Megsimogattam,mire ő megrezzent.Nem akartam felébreszteni,de nagyon szomjas voltam és nem tudtam úgy kimenni a szobából,hogy zajt ne csapjak,így inkább ott maradtam és néztem,ahogyan alszik.Már 11 óra felé lehetett,amikor Jenny elkezdett ébredezni.Amikor kinyitotta a szemét,egy idei csak bámult rám,majd megölelt és nem engedett el.Én is ugyanezt tettem.
-Louis!Szeretlek!
-Én is szeretlek Jenny!
Egy órán keresztül csak ölelkeztünk és hallattuk egymás szívdobbanásait.Ebben a pillanatban éreztem igazán azt,hogy igenis megtaláltam az igazit.Imádtam ezt a lányt és nem érdekelt,bárki bármit mondjon róla vagy bármilyen társaság tagja és nagyon szeretem.Miután elengedtük egymást,mélyen egymás szemébe néztünk,majd megcsókoltam.Tökéletes pillant volt ez.Szerettem volna ha megáll az idő és örökre így maradunk.Aztán később rájöttem,hogy mégse lenne jó ha megállna itt az idő,mert még nagyon sok kaland vár kettőnkre.Persze ez alatt nem a szexet értettem.Én egyáltalán nem fogom erőltetni.Először is meg kell várnom,amíg betölti a 18-at,másodszor pedig fel kell készülnie rá.Eddigi életem során soha nem éreztem még így senki iránt.Reméltem,hogy ezt ő is ugyanígy gondolja,ahogyan én.Mellesleg nagyon tetszett a pizsamája és a haja is.Amikor lementünk reggelizni,észrevettem,hogy a többi lány haja is be van festve.Nagyon tetszett.Ma még el kell mennem Jenny anyukájához is,mert megígértem neki,hogy jobban megismerjük egymást és ha esetleg megkedvel akkor talán engedélyezni fogja az én kis tervemet.

2 megjegyzés: