2012. november 25., vasárnap

8.fejezet.* - A csók..

*Liam szemszöge*
Ültünk a házunkban és meredtünk magunk elé.Nagyon megviselt ami Jenny-vel történt.Nikki egyszer kérdezett.
-Liam...mi történt?Hogy..hogy történt ez?-én nagy levegőt vettem és válaszoltam rá.
-Amikor mindenki elment,mi ott maradtunk a parkban és telefonszámot cseréltünk.Én az övébe írtam az enyémet,ő pedig az enyémbe az övét.Egyszer jött két pasi és köszöntek Jenny-nek.Jenny visszaköszönt neki és a két pasas megkérdezte Jenny-től,hogy elmegy-e velük a raktárépületbe. Jenny persze igent mondott és a telefonom ott maradt nála.Ahogy elmentek én szólni akartam neki,amikor az egyik megfogta Jenny haját és belökte abba az épületbe.Én utána akartam menni,de az egyik gyerek odajött és azt mondta,hogyha nem hagyom őt békén akkor nagyon nagy baja lesz.Megijedtem és felhívtalak téged,mert Jenny említette,hogy legjobb barátnők vagytok.Szóval így történt.-temettem az arcomat a kezembe és kezdtem el sírni.Nikki megsimogatta a hátamat és átölelt.
-Nyugodj meg Liam.Az a fő hogy nem lett semmi baja.-melegség járta át a testem.A szemébe néztem és megsimogattam az arcát.Nagyon szép lány volt.Nem tudom,hogy miért nem tűnt fel eddig.Belenéztem azokba a gyönyörű kékes szürke szemeibe és megcsókoltam.

*Louis szemszöge*
Felvittem Jenny-t abba a szobába,ahol én és Zayn szoktunk aludni.Lefektettem az ágyra.Amíg az ölemben vittem ő nem engedte el a nyakamat,amikor mondani akart valamit az ajkunk majdnem összeért.Amikor lefektettem az ágyra kérdezett valamit,amin eléggé meglepődtem.
-Louis..ugye..ugye te is jössz?
-Hová menjek?-kérdeztem értetlenül.
-Ide.Ide mellém.-azzal el is aludt.
-Hát persze,hogy jövök.-mondtam halkan és megpusziltam a homlokát.Mentem le a nappaliba,hogy megnézzem Liam-et és Nikkit,de amikor a lépcsőre értem,már Liam és Nikki nagyon közel voltak egymáshoz.Liam megcsókolta Nikkit.Magamban azt gondoltam,hogy Nikkinek összejött.Persze nekem nem.Hát persze,nekem soha nem jön össze semmi.Amikor befejezték a csókukat Liam bocsánatot kért Nikkitől,én közben leültem a lépcsőre.Nikki Liam után szalad és megölelte hátulról.
-Liam kérlek ne menj el!-kezdett el sírni aminek hatására ismét felálltam.
-Miért?-nézett rá Liam kérdőn.
-Mert..mert...-azt gondoltam magamban,hogyha ő nem mondja ki akkor majd én.-szeretlek...-esett össze és sírt.Én gyorsan odarohantam és felsegítettem.Majd Liam az ölébe vette és felszaladt vele az emeletre.10 percig még ott ültem és gondolkoztam.Azután felmentem Jenny-hez és elaludtam.

*Blair szemszöge*
Amikor Louis,Jenny,Nikki és Liam elmentek,Zayn kihívta a rendőröket,akik nagyon hamar ideértek.Elvitték őket és azt mondták nekünk,hogy ne aggódjunk nem fognak visszajönni.Mi persze nem nyugodtunk meg.Zayn-nel visszamentünk hozzánk,ahol eddig egy horror filmet néztünk.A kedvencek temetőjét.Elég ijesztő volt.Szóval,visszamentünk hozzánk és betettem a második részét.Az valamivel durvább volt.A lányokkal már megnéztük,de én még mindig féltem.Zayn átölelt és a fülembe súgta:
-Nyugodj meg,ez csak egy film,de ha bármi ilyen történne én megvédenélek.-azután adott egy puszit az arcomra.Egy ideig még néztük,azután én a fejemet Zayn ölébe hajtottam és elaludtam.

*Zayn szemszöge*
Blair-rel néztünk egy filmet,ami arról szólt,hogy egy házaspár elköltözik Ludlowba és ott a velük szemben lakó öreg bácsi tud egy helyi legendát.Elviszi őket egy temetőbe,ahol a gyerekek temették el azokat a kisállatokat,amiket az országot átszelő úton haladó kamionok gázoltak el.Azok a kis temetőn túl volt egy másik temető,ahová ha valami/valakit eltemettek az visszajött.Így járt annak a családnak a macskája.Elütötte egy kamion és eltemették ott fent,majd visszajött.Azután a kisfiuk is.Az apja felvitte a temetőbe és eltemette.Azután visszajött és megölte a szomszéd öreg bácsit és a saját anyját.Az anyja meg megölte a férjét.A lényege így ennyi körülbelül.Blair nagyon félt,bár már látta.Egyszer ezt a filmet megnézzük a srácokkal,de csak az után,ha ennek az egésznek vége és túl tesszük rajta magunkat.Aggódom Niall-ék miatt.Lehet hogy fölösleges,de nem veszik fel a telefont.Amikor Blair az ölembe feküdt és elaludt én még végig néztem a filmet.Majd felemeltem és letettem az ágyára,majd levettem a fölsőmet és a nadrágomat és bebújtam mellé.Átöleltem és aludtunk.


Ezt a filmet ajánlom.Nagyon jó,mondjuk ha a horror filmek után nem nagyon tudsz aludni,akkor ne egyedül néz.Mi öten néztük és este nem tudtam aludni.De ha többször megnézed nem félelmetes.Van ebből könyv is aminek a címe 'Állattemető'. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése