2012. november 24., szombat

3. fejezet.* - A találkozás.

*Liam szemszöge*

A srácokkal eljöttünk a hétvégi koncert helyszínére.Kipakoltunk és mivel unatkoztam gondoltam elmegyek sétálni.Felvettem egy kapucnis fölsőt,hogy senki ne ismerjen meg.Láttam egy plakátot,hogy innen nem messze lesz egy országos röplabda meccs.Gondoltam elmegyek,megnézem.Beléptem a csarnokba,megkérdeztem melyik a hazai csapat és leültem a szurkolókhoz.Azt hiszem a csapatkapitány volt az a lány aki nekem elsőre feltűnt.Szőke volt és iszonyatosan csinos.Amikor rám nézett,éreztem,hogy elpirulok.Ők nyerték meg a bajnokságot és nagyon örültem,bár fogalmam sem volt róla,hogy hogy hívják a lányt.Odament a barátnőihez és megölelte őket.Az egyik mindig rám nézett.Nem tagadom ő is nagyon csinos volt.Azután odament két pasihoz és beszélt velük egy kicsit,majd el akart menni,amikor én megragadtam a csuklóját és felvittem az öltözőbe.Sikítani készült azt hiszem,de én megszólaltam:
-Kérlek ne sikíts.Nem akarom hogy tudják,hogy itt vagyok.Csak érdekességből jöttem el megnézni ezt a meccset és nagyon tetszett ahogy játszottál.Ugye te is jössz a hétvégi koncertre?
-Igen persze hogy megyek és még rajtam kívül négy barátnőm.Nekünk van meg a V.I.P. jegy.-mosolygott rám.Ennek nagyon örültem.Mármint,hogy övék a V.I.P. jegy,mert aki megszerezte az randizhat az egyik bandataggal.Ezt el is mondtam neki és megkérdeztem,hogy ugye velem fog találkozni.Erre mosolygott egyet és azt mondta hogy ha szeretném akkor igen.
-Igen.De egyébként mi a neved?-kérdeztem meg tőle.
-Jenny Henderson.-válaszolt ismét csak mosolyogva és felém nyújtotta a kezét.
"-Hmmm..Jenny..gyönyörű név."-gondoltam magamban.
-Liam Payne.-modhatni szinte vicsorítottam rá,annyira zavarban voltam,majd megfogtam a kezét és megpusziltam.
-Igen tudom.-nevette el magát,amitől a hideg futkosott végig a hátamon.Gyönyörű nevetése volt.Elköszöntem tőle és bátorkodtam egy puszit nyomni az arcára.Azután elsiettem.Amikor mentem haza felé,elkezdett szakadni az eső,aminek kifejezetten nem örültem,mivel esernyő egyáltalán nem volt nála,így beültem egy kávézóba,ahol kértem egy forró csokit.

*A 1D szálláson*
Louis:Hol van Liam?-ordított.
Zayn az emeletről:Nem tudoom!Amikor ide jöttünk lecuccolt és elment.Majd vissza jön.
Niall:Nem megyünk el valami kajáldába?
Harry:Niall..most ebédeltünk..és különben is kint szakad az eső.
Niall:Van esernyő nem?
Harry:De van...
Niall:Akkor menjünk.
Louis:Oké menjünk,és talán Liamet is megtaláljuk.Zayn!!Gyere le!
Zayn:Mi van?? Hová megyünk?
Niall:Megyünk valami kajáldába.
Zayn:Oké mindjárt megyek.
Az a mindjárt 15 perc múlva volt.Addig csinálta a haját.
Zayn:Oké mehetünk.
Amikor kiléptek az ajtón még mindig esett az eső.Ők is kapucnis pulcsit vettek és volt aki sapkát is hogy véletlenül se ismerjék meg őket.Elmentek egy nem túl messze eső étterembe ahol elég nagy volt az ünneplés.
Louis:Mi van itt?Mit ünnepelnek ennyire?
Pultos:Országos röplabda meccsen elsők lettek.Adhatok valamit?
Niall:Igen szeretnék egy nagy adag sült krumplit...
Louis pedig odament az ünneplős emberek közé.Egyszer megpillantott egy nagyon szép szőke lányt.Visszament és Harry fülébe súgta hogy jöjjön oda vele,Harry szólt Zayn-nek aki Niall-t elrángatta a már majdnem megevett kajától.
-Sziasztok!Gratulálok!Hallottuk hogy elsők lettetek az országos bajnokságon.-szólalt meg Louis.
-Sziasztok!Köszönjük szépen,és igen jól hallottad!Kértek valamit inni vagy enni?-kérdezte a szőke lány.
-Én kére...-mondta volna Niall de Zayn közbe vágott.
-Nem kérünk köszönjük,de nagyon örülnénk neki ha bemutatkoznátok nekünk ti öten.-mutatott az öt lányra.
-Én Jenny vagyok,ő itt mellettem Nikki,Debby,Samantha és Blair.Titeket hogy hívnak?-mosolygott rájuk.
-Hát öö...izéé..én Edward vagyok,ő mellettem,William,James és Jawadd.-mondta Harry a neveket,amire a többiek szúrós tekintettel reagálnak.
-Ismerősök vagytok nekem.Nem találkoztunk már?-kérdezte Samantha.
-Nem hiszem.Arra emlékeznénk.-kacsintott rá Niall.
-Elállt az eső nem akartok eljönni velünk sétálni?-kérdezte Louis.
-Felőlem mehetünk.-vágta rá Jenny.-Csajok?
-Mehetünk!-mondták egyszerre.

*Blair szemszöge*
A Jawadd név nagyon ismerősnek hangzott.Mintha már találkoztam volna ezzel a fiúval vagy nem is tudom.Amikor elmentünk sétálni szembe jött velünk az a kapucnis pasi aki a meccsen is ott volt és hozzánk csatlakozott.Ismerték egymást gondolom.Mindenki beszélgetett valakivel.Jenny a kapucnis pasival,Debby Edward-dal,Samantha James-szel,Nikki William-mel én meg Jawadd-dal.
-És amúgy hány éves vagy?-kérdezte tőlem Jawadd.
-18 és te?-érdeklődtem.
-19.-mosolygott.
Aztán beugrott,hogy honnan ismerősek ezek a nevek.Ők a One Direction tagjai..
-Állj!-kiáltottam és erre mindenki hátranézett.-Vegyétek le a kapucnit és a sapkát!-parancsoltam rájuk.
-Mi a baj Blair?-kérdezte tőlem Jenny.
-Azt hiszem tudom,hogy ők kik.-mosolyogtam rá.-Na mi lesz?Vegyétek le!
-De miért?-kérdezte a kapucnis pasi,akinek a nevét még mindig nem tudtam.
-Mert kíváncsi vagyok valamire.-mondtam.-Ha nem veszitek le én fogom!-mondtam kicsit fenyegetően.
-Na jó..-mondta William.Levette a sapkát és csodák csodájára,kit látnak szemeim..Louis Tomlinson.Nikki kerek szemekkel nézett rá..
-Ti is vegyétek le!-parancsoltam.Sorban levették a sapkájukat és a kapucnit.-Zayn Mailk,Niall,Horan,Harry Styles,Liam Payne és Louis Tomlinson.Ahogy sejtettem.-itt egy kínos csönd volt.Azután Zayn nyakába ugrottam.
-Úristeen!Zayn!Annyira örülök hogy itt vagytok.-ahogy Zayn nyakába ugrottam elvesztette az egyensúlyát és elestünk.A többiek kicsit érdekesen néztek ránk,majd egymásra.Nikki követte a példámat és Lou nyakába ugrott,majd Jenny is.Samatha és Debby pedig odamentek és megölelték akivel szemben álltak.Harry valamit súgott Debby fülébe,Debby elmosolyogott és bólogatott,majd elmentek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése