2012. november 27., kedd

15.fejezet.* - Készülődés.

*Liam szemszöge*
Jenny és Nikki produkciója után más is kedvet kapott karaoke-zni.Niall és Louis egy magyar számot énekeltek:http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=3kcvWZ5fCAI&NR=1
Amikor az a szöveg volt,hogy 'szőke csajokat nézek' persze mind a ketten odamutattak Jennyre és Samantára.Akik nagy nevetésben törtek ki.Ezután Zayn és Harry egy The Ramones számot énekeltek: http://www.youtube.com/watch?v=YqPe1p63pnM . Ezután jött Blair és Samantha egy Miley Cyrus számmal: http://www.youtube.com/watch?v=RGLh138m7sA .Nagyon szépen énekeltek.Zayn és Niall a szám végén odaszaladtak hozzájuk és megölelték őket. Debby és Jenny egy Avril Lavigne számmal : http://www.youtube.com/watch?v=kxLbNA6GHVw&feature=related . Nekem ez is nagyon tetszett.Végül pedig én és Nikki egy Demi Lovato & Joe Jonas számmal : http://www.youtube.com/watch?v=Y7LuhnrP-xs . A végén pedig megöleltük egymást és megpusziltam.Mindenki nagyon szépen énekelt.Majd Niall-nek támadt egy ötlete hogy holnap ezeket is elénekelhetnénk bónusz dalokként.Mindenkinek tetszett az ötlet.Ezután még üvegeztünk egy kicsit és mivel én nem ihatok alkoholt,nem voltam részeg.A többiek se nagyon,de Niall kiszaladt a konyhába és hozott be még két üveg piát.Miután az italok elfogytak a poharakból,már olyan szabály volt érvényes,hogy aki nem válaszol,annak le kell vennie egy ruhadarabját.A lányok közül már mindenki melltartóban volt,Zayn,Louis és én pedig póló nélkül.Amikor már mindenki csak kóválygott,úgy gondoltam ideje véget vetni a bulinak.Nikkit felvezettem a szobába és lefektettem aludni.Louist és Jennyt is,de ott maradtam,addig amíg el nem alszanak,nehogy valami  olyan dolog történjen.Amikor lementem,Zayn a nappaliban aludt.Elég érdekes látvány volt,mivel a feje a földön lógott,az egyik lába pedig a kanapé támláján volt,Blair pedig Zayn-en aludt.Harry a földön,Debby pedig Harry mellett.Niallt pedig sehol sem találtam.Benéztem a fürdőszobába,és láttam,hogy Niall a kádban alszik,Samanta pedig a hasán.Lekapcsoltam a zenét és felszedtem a szemetet.Kivittem a ruhákat a szennyesbe és elmostam a poharakat.Nem voltam álmos,és mivel fürödni nem tudtam,felmentem Nikkihez aki már be volt takarózva,úgy,hogy csak a feje búbja látszódott ki.Mellé feküdtem és elaludtam.Másnap korán felébredtem,de még senki nem volt ébren,így gondoltam csinálok reggelit.Találtam a hűtőben tejet és a szekrényben volt kakaópor.Csináltam mindenkinek kakaót és nutellás kenyeret.
*Blair szemszöge*
Amikor reggel felébredtem,iszonyatosan fájt a fejem.Nem kellett volna annyit inni.Amikor szétnéztem,meglepődve láttam,hogy Zayn hasán aludtam.Harry és Debby a földön voltak.Gondoltam kimegyek a konyhába egy kis vizet inni.Amikor bementem,Liam ott volt  és főzött vagy én nem is tudom mit csinált.Az asztalon volt 10 bögre kakaó.10 tányér és mindegyik tányéron volt kettő nutellás kenyér.
-Jó reggelt Liam!-köszöntem neki álmosan.
-Szia Blair.Felébredtél?Éhes vagy?-mosolygott rám.
-Egy kicsit igen.Megvárom a többieket,amíg felébrednek.-ültem le az asztalhoz.Nem sokkal később jött a konyhába Samantha és Niall,kézen fogva.Aztán a többiek is bejöttek és leültek az asztalhoz.Hozzáláttunk reggelizni.Mindenkinek nagyon ízlett és mindenki rám nézett,mivel én voltam fel a legkorábban lány de én csóváltam a fejem,hogy nem én csináltam a reggelit hanem Liam.Mindnenki csodálkozva nézett rá.Liam pedig kicsit elpirult.Mivel már fél 1 volt,mindenki felállt és element készülődni a koncertre.Zayn természetesen elfoglalta a legnagyobb tükröt,ami a szobában volt.Mi a csajokkal hazamentünk átöltözni.Mindenki hozzám jött és mivel majdnem egyforma méretű ruháink voltak,az enyéimből vettek fel.Jenny egy csőfarmert ,egy hosszú ujjú krémszínű csillogós pólót,egy hosszú kockás kabátot,fekete magassarkút,piros táskát és egy barnás sapkát vett fel.Jenny nagyon fázós volt,ezért vett kabátot és sapkát,pedig kint nagyon is jó idő volt.
Debby egy kék haspólót,világos csőfarmert,kék magassarkút és kék táskát vett és vitt magával egy napszemüveget.
Samantha egy rózsaszín hosszú ujjú pólót,egy rojtos csőfarmert,szürke magassarkút rózsaszín masnival,szürke táskát vett fel.És feltette a fehér órámat is.
Én egy fehér ujjatlan pólót,csőfarmert,egy vékonyabb pulcsit,napszemüveget és a kedvenc fekete magassarkúmat vettem föl.
Nikki egy univerzumos ujjatlan,hosszú pólót,fekete harisnyát,egy csillogós kabátot,lila masnis táskát és egy csipkés magassarkút vett föl

Totálisan meg voltunk elégedve magunkkal.Jenny megcsinálta a hajunkat,ugyanis fodrász szeretne lenni.Nagyon jól csinálta.
Az enyémet ilyenre csinálta:

A Nikkiét ilyenre :

A Smantháét ilyenre:

A Debbyét ilyenre:


És a sajátját ilyenre: 

Amikor végeztünk mindennel,bezártuk a házat és elindultunk a fiúkhoz.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése