2012. november 28., szerda

17.fejezet.*-A koncert.

*Louis szemszöge*
A helyszínen már ott volt a rengeteg rajongó.Persze kicsit késtünk Zayn és Blair miatt.A rajongók persze bármeddig képesek várni ránk.Ezért is szeretem őket annyira.A színfalak mögött már ott volt az unokatesóm,Elena és a pasija Jeremy.Bírtam a srácot.Tök  laza volt és már egy jó ideje együtt volt Elenával.
-Szia Louis!Végre ideértetek!Ugye eljöttök a szülinapomra?-szaladt hozzám Elena.
-Szia Elena.Igen természetesen elmegyünk.-öleltem meg.
-És van már párotok?A barátnőitek azok ugye?-nézett a hátam mögött ácsorgó lányokra.
-Nos,Debby Harry barátnője,Samanta Niall barátnője,Blair Zayn barátnője.-mutattam be őket.
-És ők ketten?-mutatott Nikkire és Jennyre.
-Hát..Nikki lesz Liam párja,az enyém pedig Jenny.
-Nagyon csinos barátnőd van.-mosolygott rám és odalépett Jennyhez.-Szia!Elena vagyok,Louis unokatesója.Te pedig gondolom Louis barátnője.-rázott vele kezet.
-Elena!!Ő nem a barátnőm.Csak barátok vagyunk.-mentem oda hozzájuk.
-Ez igaz?-nézett csodálkozva Jennyre.
-Igen.-mosolygott rá.
-Jól van gyereke!Nagyon örülök,hogy megismertétek egymást,de már ideje lenne elkezdeni a koncertet.-szólt ránk Paul.
-Megyünk már!-azzal kirohantunk a színpadra.

*Debby szemszöge*
Mi a lányokkal a színfalak mögül néztük a fiúkat.
-Helló mindenki!-kiáltott Liam.
-Remélem nem nagy gond,hogy megvárakoztattunk titeket,csak tudjátok Zayn szokásosan sokáig készülődött.-viccelődött Louis.Jenny huncut mosollyal a száján néett Blairre,aki elpirult.Fogalmam sincs,hogy miért.
-Héé!Miért fogsz mindent rám?-bökte oldalba Zayn Louist.
-Van egy kis meglepetésünk számotokra!Annyit elárulok,hogy lesz pár bónusz szám,amit nem egyedül énekelünk.Lesz öt sztárvendég.-mosolygott Niall.A rajongók,erre suttogni kezdtek.Találgattak,hogy kik lehetnek azok a sztárvendégek.
-Oké akkor kezdjük el!Mit szólnátok a What makes you beautiful-hoz?Akkor kezdjük!-mondta Harry. http://www.youtube.com/watch?v=XHaVas-0wL8&feature=related
-Remélem szeretitek a Little Things-et!-mondta Louis.-Akkor hagy szóljon!
Ezután még elénekelték a Live While We're Young-ot,a Summer Love-t,a Kiss You-t és még sok más számot a Take Me Home-ról és az Up all night-ról.Mi ott buliztunk.Velük együtt énekeltünk és táncoltunk.Jenny Pault is rávette hogy táncoljon velünk.
-Akkor most jöjjenek a sztárvendégek!-mondta Zayn.-Gyertek!
Mi kimentünk hatalmas mosollyal az arcunkon.Elena és Jeremy elég érdekesn néztek amikor kimentünk,de utána megértették,hogy miért.
-Sziasztok!Én Jenny Henderson vagyok!-mutatkozott be Jenny.
-Én Nikki Stewart.-mondta Nikki.
-Én Blair Waldorf.-mosolygott bájosan Blair.
-Én Samantha Jay Morgan vagyok!-integetett a rajongóknak Samantha.
-Én pedig Debby Schmidt.-mosolyogtam.
-Igen!Debby az barátnőm!-lépett oda Harry hozzám.-Samantha Niall barátnője,Blair pedig Zayn barátnője.Remélem örülök nekik.Velük fogunk előadni pár számot!

Egy kis szőke lány az első sorból Louis-ra és Liam-re mutatott.
-És nekik kik a barátnőik?Az a szőke és az a világosbarna hajú lány?-mutatott Jenny-re és Nikki-re.Ők összenéztek.Jenny leugrott a színpadról és odament a kislányhoz.
-Nem.Nem vagyunk a barátnőik.Csak legyjobb barátok vagyunk.-mosolygott rá.
-Kár..pedig te nagyon szép vagy és az a másik lány is.Te össze illesz Louis-szal,a másik lány pedig Liam-mel.-nézett a kislány szomorúan Jennyre.Louis eközben leugrott Jenny mellé.Jenny kérdőn ránézett.
-Figyelj csak.-hajolt a kislányhoz Louis.-Hogy hívnak?
-Jessica.-mosolygott Louisra.
-Szerinted jól mutatnánk együtt,Jessica?-karolta át Jennyt.
-Igen!Kaphatok autogramot?-pirult el egy kicsit.
-Persze!Jenny-től is kérsz?-mutatott Louis Jennyre.
-Igen.És a többiektől is.
-Akkor gyere fel velünk a színpadra és te kapsz a leghamarabb autogramot.-kacsintott rá Louis.Megfogta az egyik kezét,Jenny pedig a másikat és felmentek a színpadra.
-Remélem szeretitek a Guns N' Rosest!-kiáltott Niall,és elkezdtük énekelni a Don't cry-t.Amikor minden számot végig énekeltünk a rajongók nagy tapssal díjazták az előadást.Voltak viszont olyanok is akiknek egyáltalán nem tetszett,hogy a kedvenceiknek barátnőik vannak.Elköszöntünk és elmentünk a színfalak mögé.

2 megjegyzés: