2012. november 30., péntek

23.fejezet.* - Azt hiszem szerelmes vagyok..*

*Josh szemszöge*
A koncert végén a lányok elmentek valahová én pedig még egy darabig ott maradtam a fiúkkal.Louis kitalálta,hogy menjünk el a házba,ahol jelen pillanatban laknak és bulizzunk.Mindenki helyeselt,csak Jeremy és én nem.A fiúk kérdőn néztek ránk.
-Én nem érzem jól magam.-mondta Jeremy.
-Én meg nagyon fáradt vagyok.-hazudtam.Egyáltalán nem voltam fáradt,csak semmi kedvem nem volt bulizni.Ki akartam szellőztetni a fejem.Ugyanis amikor a dedikálásnak vége lett Louisékhoz odament egy nagyon csinos lány.Louis egyből átkarolt a derekát.Azt hittem a barátnője,de utána eszembe jutott,hogy Louisnak Jenny a barátnője.Odajöttek hozzám és Lou bemutatta nekem a lányt.
-Josh,ő itt Kíra a legjobb barátom.Kíra,ő itt Josh,a dobosunk.Irtó jó fej.Ismerkedjetek meg.-kacsintott ránk és elment.
-Szia.Josh Devine vagyok.-nyújtottam felé a kezem.
-Szia.Kíra Rose.-mosolygott rám.Amikor megérintette a kezemet,kirázott a hideg.Annyira puha és finom keze volt.A szemébe néztem és egy kicsit közelebb léptem hozzá.A szánk elég közel volt egymáshoz,ekkor hirtelen odaugrott Niall.
-Josh légyszi gyere te is a bulibaa!-nézett rám boci szemekkel,amitől én nem igazán hatódtam meg.Kíra hátat fordított és visszament a lányokhoz.Legszívesebben utánaszaladtam volna,de nem akartam,hogy a többiek tudjanak az érzéseimről.
-Bocs Niall de tényleg nem tudok most elmenni.De máskor ígérem elmegyek.-mondtam neki és elindultam egy rövid sétára,ahová Jeremy is velem jött.Nagyon jó fej srác volt.Sokat hülyéskedtünk és beszélgettünk.
-Te miért nem mentél a buliba?-kérdeztem tőle.
-Nem tudom.Nem tudok most bulizni.Egy kicsit összevesztem a múltkor Elenával és még mindig nem nagyon szól hozzám.Na és te?
-Hát izé..hogy én?Hát tudod ott volt az a lány,Kíra.Nagyon megtetszett,de úgy látom hogy ő ezt nem veszi észre.
-Ismerős.Amikor először találkoztam Elenával nekem is ugyanez volt.Megismerkedtünk én próbáltam közeledni felé,de ő nem viszonozta.Egyszer,amikor kettesben voltunk bevallottam neki,hogy mit érzek.Azt mondta,ő is ugyanúgy érez,csak nem merte kimutatni.Lehet,hogy Kírával is ez a helyzet.Ha senki nem tud megzavarni titeket,akkor mondd el neki.De figyelj csak!Elenának lesz a szülinapja,de gondolom tudod,mivel téged is meghívott.Kérdezd meg Kírát,hogy lesz-e a párod a bálon.-adta a tanácsokat Jeremy.Elég hasznosak voltak.Ahhoz képest,hogy egy kis hülye gyereknek néztem,nagyon sokat segített.
-Mi lenne ha elmennénk a fiúkhoz abba a buliba?-kérdeztem hatalmas vigyorral a számon.
-Felőlem oké.-vigyorgott ő is.Elővettem a telefonomat és felhívtam Niallt.
-Halló?-szólt bele.
-Szia Niall!Josh vagyok.Csak azt szeretném kérdezni,hogy mehetünk mégis abba a buliba?
-Persze.De csajt nem hozhattok!-nevette el magát.
-Nem terveztük!10 perc és ott vagyunk.-majd kinyomtam és elindultunk a házuk felé.Amikor odaértünk elég  jó volt a hangulat.Egy lány sem volt ott.Lehetett karaokezni,énekelni,zenélni,volt aki meccset nézett,volt akik csocsóztak.Szóval jó hangulat volt.Persze volt pia is.Jeremy elment csocsózni,én meg mentem meccset nézni.Barcelona-Real Madrid meccs volt.Persze én végig a Barcának szurkoltam.Elekezdtünk piálgatni,amikor elkezdtem érezni,hogy fáj a fejem és szédülök.Felmentem a lépcsőn és bementem az egyik szobába.Az ágyon ott ült valaki,de nem láttam hogy ki az,mivel sötét volt.Nem voltam részeg,csak egy kicsit megártott a pia.Felkapcsoltam a lámpát és láttam,hogy Louis ül az ágyon és sír..

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó folytasd! :)) de annyi kérésem lenne hogy a menüt más színre át tudnád állítani? csak mert alig tudom elolvasni ;)

    VálaszTörlés
  2. rendben folytatom.:)) remélem így megfelel.:DD

    VálaszTörlés