2012. november 28., szerda

18.fejezet.* - Egy angyal vagy!

*Liam szemszöge*
Louis és Jenny felhívtak a színpadra egy kis szőke lányt.Nagyon aranyos volt.A koncert végén mindenki bement a színfalak mögé.Mi persze egyből ásványvíz után kutattunk.A lányok addig fényképeket csináltak a kislánnyal.Jessica volt a neve.A lányok után mi is össze álltunk egy közös képre.Autogramot adtunk,majd a kislány lábujjhegyre állt és a fülembe akart súgni valamit így lehajoltam hozzá.
-Miért nem a barátnőd ott az a lány?Olyan csillogó szemekkel néz rád és látom hogy te is rá.Hogy lehet ez?-kérdezte.Nagyon meglepődtem.Ilyen fiatal és ennyire meglátja a dolgokat.
-Tudod..ez elég hosszú történet.-ültem le egy székre.
-Akkor rövidítsd le.-állt elém.Én az ölembe ültettem és elkezdtem neki mesélni.
-Ez úgy történt,hogy amikor megismerkedtünk,én a szőke lányt szerettem.Történt egy baleset vele,és elég rossz helyszín volt,de ott ismerkedtem meg vele jobban.Tudom,hogy szeret és én is szeretem őt,de félek tőle megkérdezni,hogy lesz-e a barátnőm,mert lehet,hogy nemet fog mondani.-hajtottam le a fejemet.
-De legalább megpróbáltad és akkor tudod.Egy próbát megér.-mosolyogtt rám és leugrott az ölemből.
-Jessica!Te egyébként mennyi idő vagy?-kérdeztem tőle kedvesen.
-8. -válaszolt és szaladt Louishoz,aki felemelte és megpörgette a levegőben,majd letette.A kis Jessica odament Nikkihez és a fülébe súgott valamit.

*Nikki szemszöge*
Jessica hozzám jött és megkérdezett egy elég érdekes dolgot.
-Te szereted Liamet?-nézett rám komolyan.
-Hát..ömm..-dadogtam.
-Igen vagy nem?
-Igen...-lehajtottam a fejem és egy könnycsepp gördült ki a szememből.
-Most miért sírsz?-nézett rám csodálkozva.
-Hosszú történet..
-Meséld el röviden.
-Az úgy történt,hogy amikor megismerkedtünk,ő azt a szőke lányt szerette.Egyszer egy borzasztó dolog történt,és azon a napon éjszaka beszélgettünk és megcsókolt.Azt mondta hogy szeret,de nem hiszem,hogy bármi is lehet közöttünk.Egyébként már megkérdezte volna,hogy leszek-e a barátnője..
-Gyere menjünk oda hozzá és ezt mondd el neki.Ő is mondani fog valamit.-fogta meg a kezem és vezetett oda Liam-hez,majd odament Jennyhez.

*Jenny szemszöge*
Jessica odajött hozzám és megkérdezte,hogy megcsókolt-e már Louis.
-Igen..miért kérdezted?-néztem rá értetlenül.
-Mondta,hogy szeret?-kérdezte mosolyogva.
-Igen és én is mondtam.
-Akkor miért nem mész oda és csókolod meg?-húzott oda Louis-hoz aki elég érdekesen nézett ránk.
-Mi a baj?-hajolt le Jessicához.
-Jenny mondani szeretne neked valamit.-azzal elszaladt a nővéréhez,akinek éppen Zayn dedikálta a CD-jét.Louis csak mosolygott rám.
-Mit szeretnél mondani?
-Csak ezt az egyet..-azzal megöleltem és megcsókoltam,minden rajongó szeme láttára.Louis egy pillanatig sem tiltakozott.Behunyta a szemét és élvezte,ahogyan csókolok.Amikor  befejeztük,Liam-re és Nikki-re néztünk,akik szintén csókolóztak és Liam megkérdezte Nikki-től,hogy lesz-e a barátnője.Nikki persze boldogan igent mondott.Amikor Louisra néztem a lábaimnál térdelt és mélyen a szemembe nézett
-Jenny..leszel a barátnőm?-nézett még mindig a szemembe,de az arca nagyon piros lett.
-Úristen!Louis!Természetesen leszek!-öleltem meg.

*Jessica szemszöge*
Meg voltam elégedve magammal.Örültem,hogy végre az összes fiúnak van barátnője.Remélem örökre megjegyeztek engem.A nővérem egész hazafelé vezető úton kérdezgetett,hogy mit beszéltem a srácokkal.Én persze nem válaszoltam,csak azt mondtam,hogy autogramot kaptam és mindenkitől egy puszit az arcomra.Samantha persze nagy barátnője a nővéremnek,Amynek.Remélem vele még fogok találkozni.Nagyon boldog voltam,hogy sikerült összehoznom,Liamet Nikkivel és Louist Jennyvel.Amikor hazaértünk nagyon fáradt voltam,így elmentem fürödni,belebújtam a pizsimbe és lefeküdtem aludni.Elalvás előtt arra gondoltam,hogy hogy vannak a lányok és a fiúk.Aztán elnyomott az álom.

2 megjegyzés: