2013. február 20., szerda

64.fejezet.* - Terhes vagyok!*

*Debby szemszöge*
Blair adott egy gyors tesztet,amit el is végeztem.Az eredmény pozitív lett.Győzködött,hogy mondjam el Harrynek,de én semmiképp nem akartam elmondani neki,mert annyi szörnyű dolgot hallottam,hogy a lányokat gyakran ott hagyja a fiú,amikor megtudja,hogy terhes.Harry pedig olyan fiatal és nem akarhat még családot.Éppen mondani akartam,hogy el akarom vetetni,de ekkor belépett Harry.
-Mit kell megtudom és mit nem titkolhat el?-nézett ránk csodálkozva.
-Harry.Izé...mi csak...-kezdett volna el magyarázkodni Blair,de láthatólag semmi jó hazugságot nem tudott kitalálni.
-Szóval?-nézett ránk karba tett kézzel.Egy percig néma csendben néztük egymást,majd nagy levegőt vettem és beszélni kezdtem.
-Harry, én szóval....én....el akartam mondani,de nem most.Az a nagy helyzet,hogy...terhes vagyok.-nyögtem ki,amitől eléggé megkönnyebbültem.Már csak Harry reakciója miatt aggódtam.Ő kerek szemekkel nézett rám és Blairre felváltva.
-És ez biztos?-lépett közelebb hozzám.
-Nem.Ez egyáltalán nem biztos,de a gyors teszt ezt mutatta.De azért még el kéne mennem ultrahangra.-kezdem el a mondókámat megint.
-Akkor mire várunk?Menjünk már!-ráncigált ki a fürdőből és egyenesen a kocsiba irányított.
-Harry!Ez Kendall kocsija!Nem viheted el kérdezés nélkül!-kezdtem el veszekedni rá.
-Na és?Barátok vagyunk.Biztosan nem bánja.-mondta,majd elfordította a kulcsot,a motor pedig zúgni kezdett.Igen az autón sportkipufogó volt,ezért hatalmas hangja volt.Máskor ezt élveztem volna,de jelen pillanatban nem igazán.Amikor a kórházba értünk,egyenesen a nőgyógyászhoz rohantunk.Ott mi voltunk az elsők.Az orvos éppen ott volt és tudott fogadni minket.
-Tudna végezni egy ultrahangot?-kérdezte Harry kicsit idegesen.
-Természetesen.Kisasszony,kérem feküdjön fel.-mutatott egy székre.A pólót felhúztam a hasamon,ő pedig bekente egy zselés cuccal,majd egy görgős műszerrel elkezdte vizsgálni.Harry és én egyre csak a monitort fürkésztük.
-Szóval?-kérdeztem kicsit feszülten.
-Hallom a szívverést.-mosolygott ránk a doki,amitől megkönnyebbültem.
-Szuper.Na és mikor jelentkezhetnék be abortuszra?-préseltem ki magamból a szavakat.
-Hogy micsoda?Azt hittem,hogy maguk ketten együtt vannak.-nézett ránk csodálkozva.
-Tulajdonképpen igen,de túl fiatalok vagyunk még ehhez.-mondtam halkan,közben Harryre nézegettem,aki valamin nagyon elgondolkozott.
-Én a maga helyében nem vetetném el a kicsit,mert lehet,hogy soha többé nem lehet babája ha ezt megteszi.-közölte a fájdalmas tényeket.
-Debby te normális vagy?-szorította meg a kezemet Harry.
-Hé ez fáj!És normális vagyok persze.Miért ne lennék?-szabadítottam ki a kezemet az övéből.
-Miért akarod elvetetni a kicsit?-nézett rám szomorúan.
-Én azt hittem,hogy.....-kezdtem volna el,de ő félbeszakított.
-Hogy én nem akarom?Debby ez egy nagyszerű hír.Tény,hogy fiatalok vagyunk,de igenis készen állunk egy gyerek felneveléséhez.-puszilta meg a kezem.
-Akkor mit is szeretnének?-nézett ránk az orvos zavarodottan.
-Megtartjuk!-mondtuk egyszerre.Ezután megköszöntük a segítséget és visszamentünk a szállodánkhoz.

*Nikki szemszöge*

-SAMANTHAA!-kiabálta Jenny már körülbelül egy fél órája,de Samantha nem adott életjelet.Ezt meguntam és felmentem Samantháék szobájába.Benyitottam persze kopogás nélkül.Elég érdekes látvány fogadott.Samantha Louisszal az ágyon ölelkezve aludt,Niall pedig egy nagy bőröndben.Ekkor valaki mögém lépett és átölelte a derekamat.
-Szia Liam.Most erre mit szóljak?-mutattam végig a társaságon.
-Vajon miben fáradhattak ki ennyire?-nevette el magát.
-Liam!Ilyet nem mondhatsz!-pirítottam rá,amitől kicsit elszégyellte magát.
-Bocsi...-adott az arcomra egy puszit.Én odamentem Louisékhoz és ébresztgetni kezdtem őket.Mivel a lágy hangnem nem jött be,ezért szorosan Louis füléhez hajoltam,majd elkiáltottam magam.
-LOUIS!!!
-Mi a francnak kiabálsz basszus?Azt hiszed,hogy süket vagyok?-pattant fel az ágyból.
-Igen.Mivel már vagy kétszázszor rád szóltam és nem hallottad.-üvöltöttem le a fejét.
-Jól van na.-mondta sértődötten.Kibújt az ágyból,de nem várt látvány fogadott.Louis egy szál semmiben állt előttem.Samanthán sem volt semmi,mert magára fogta a takarót.
-Na mit mondtam...-súgta a fülembe Liam.
-Liam ez egy cseppet sem vicces.Ha ezt Jenny megtudja hát itt meg fog halni Louis is és Samantha is.-mondtam komolyan.
-De ha nem mondod el nem fogja megtudni.-vett fel egy boxert Louis,Samantha pedig gyorsan magára kapott egy lenge öltözéket.
-Nikki,ígérd meg,hogy nem mondod el neki.-jött hozzám Samantha könyörgő tekintettel.
-Persze,hogy nem.-mondtam,mitől megkönnyebbülten fújtak egyet.-Ti fogjátok elmondani neki is és Niallnek is.Ők ezt nem érdemlik meg.Miért csináltátok?-vontam kérdőre őket.
-Mi csak...sokat ittunk és..nem is biztos,hogy volt bármi is.-mondta Louis halkan.
-Este egy buliban voltunk.Egész biztos,hogy semmi nem történt.-mondta Samantha is.
-Akkor mivel magyarázzátok ezt a pucérkodást?-kérdeztem még mindig csípőre tett kézzel.
-Nikki hidd el,Louis akármilyen részeg,nem csalná meg a barátnőjét.Hacsak a múltkori oszlopot figyelembe nem vesszük,amit össze-vissza csókolgatott.-nevette el magát Liam.Ezt a sztorit még nem hallottam,de nem bírtam megállni nevetés nélkül.
-Rendben.Akkor senki nem mondd senkinek semmit.Megegyeztünk?-néztem a két megszeppent alakra.
-Igen!-vágták rá határozottan.Ekkor hatalmas ujjongás közepette jött be Harry és Debby az ajtón.Mindenki eléjük szaladt és kérdezte,hogy mi történt.
-Terhes vagyok és ez biztos.-mondta az örömhírt Debby mosolyogva.
-Hogy micsoda?!-jött le Paul a lépcsőn.
-Basszus!Ez gáz.-mondta Zayn a száját húzva.
-Sajnálom Paul.-ment hozzá lehajtott fejjel Harry.
-Paul kérlek ne szidd le.Ez közös hiba,de ígérjük,hogy gondját fogjuk viselni a kicsinek.-mosolygott rá Debby Paulra,majd megölelte,amitől Paul egy kicsit megenyhült.
-Na jó rendben.Majd Lou segít neked sok mindenben.Ugye?-nézett Loura Paul,aki már Debbyt ölelgette.
-Persze!Ez csak természetes.-mosolygott Lou úgy,mint egy tök.(hát elég érdekes összehasonlítás xd szerk.megj.)
Ekkor valaki dörömbölt az ajtón,de valami nagyon durván.Mi rohanunk ajtót nyitni és hatalmas meglepetés fogadott minket....................

2 megjegyzés: