2013. január 5., szombat

48.fejezet - Híres rokonok.*

*Liam szemszöge*
Nagyon ideges voltam,amikor Nikki szüleivel kellett beszélgetnem,de szerencsémre nagyon rendesek voltak.Annyira viccesek voltak,főleg az apukája.Szinte mindenből viccet csinált,amin az egész társaság a hasát fogta a nevetéstől.Elmondtam nekik,hogy holnap Nikkit elviszem egy helyre Karácsony alkalmából,amit ők nagyon díjaztak és az anyukája azt mondta,hogy bárcsak ő is elmehetne oda,amire azt mondtam,hogy majd nyáron elmegyünk családostól.Blair és Logan elmentek valahová,amitől Zayn totál ideges volt.Jó haverok voltak Logannel,de nagyon féltette Blairt.Amikor csöngettek,Kristen nyitott ajtót,mivel ő volt a legközelebb.Én gyorsan odamentem és megnéztem,hogy kik azok,azt hiszem Samantha szülei és egy lány volt ott.Behívtam őket és szóltam Samanthának,aki éppen Niallel veszekedett a konyhában,mert már megette majdnem az egész sütit.Amikor meglátta a családját,odaszaladt,megölelte őket és hasonlóképpen,mint Nikki ő is hatalmasat sikított a szüleivel érkező lány láttán.
-Blake!Úristen!Annyira régen láttalak!Nagyon jól nézel ki!-ölelte meg,Blake pedig viszonozta ölelését és mosolygott is hozzá.
-Szia Samantha.Igen,már nagyon régen találkoztunk.És köszi,de te sokkal jobban nézel ki.-kacsintott rá.Ilyenkor rájöttem,hogy ki az a lány.Én csak Serena néven ismerem,de mostmár tudom,hogy az igazi neve Blake.


Egyébként aranyos csajszi volt.Blake érkezése után még háromszor csöngettek egymás után.Egyszer Debby szülei és drága unokatestvére,Kendall jöttek.


Másodszor Holly és Ronette rokonai.Egyébként annyira érdekes volt,hogy egyik lány sem mesélte,hogy ilyen hírességek az unoka testvéreik.Ronette unoka nővére Demi,aminek Niall kifejezetten örült,mivel odáig volt a csajsziért.



Holly unoka testvére pedig Selena.Igen Selena Gomez.Én csal attól féltem,hogy a karácsonyi hangulatot elrontják a fotósok,de amint mondták mindenki olyan tweetelt,hogy valami szigetekre mennek karácsonyozni meg a nagyihoz meg ilyenek.



Én még Blaket sem tudtam feldolgozni,de ismét megszólalt a csengő.Ezúttal már négy család volt az ajtóban.
-Jó napot!Önök..-köszöntem és néztem rájuk kérdőn.
-Szia.Én Kíra anyukája vagyok.Jó helyre jöttünk?-mosolygott rám egy elég kedves hölgy.
-Igen,jöjjenek beljebb,már nagyon várják önöket.-mosolyogtam és beengedtem őket.Kíra szüleivel jött Justin Bieber.Odalépett hozzám és kezet fogtunk,majd megöleltük egymást.Justin rendes srác volt.amikor Amerikában voltunk találkoztunk vele és rengeteget buliztunk együtt.



A következő szülők és sztár rokon Alice családja volt.Itt is egy elég jó barátunk volt,James Maslow.Amikor Alice meglátta,odarohant és ráugrott.James felemelte és megpörgette a levegőben.Nagyon aranyosak voltak.



Majd két ismerős arcot láttam meg,Rocky szülei voltak és a kereszt tesója,Avril.Rocky nagyon sok időt töltött Avrillel,ahogyan velem is.Megöleltem őket,majd Avrillel váltottam pár szót.
-Oh szia Liam!Megnőttél.-mosolygott.
-Szia Avril.Hát igen egy kicsit.Te hogy kerülsz ide egyébként?-öleltem meg őt is.
-Rocky szülei hívtak,hogy biztosan örülne nekem.-magyarázta,de már indult is Rocky felé és amikor összetalálkoztak,megölelték egymást és két percig úgy álltak közben beszélgettek,de én nem értettem,hogy mit,mert a következő vendégekre figyeltem.



Zayn szülei voltak azok és Doniya,Zayn tesója.Zayn az ajtóhoz kullogott és kedvetlenül megölelte családtagjait.Amikor a szülei rákérdeztek,hogy mi baja van,Zayn villantott egy mű mosolyt és azt mondta,hogy fáradt.


Odamentem hozzá és beszélgetni kezdtem vele.
-Zayn,mi a baj?-néztem rá komolyan.
-Blair...-sóhajtott egy nagyot.
-Szólok nekik rendben?Te maradj a szüleiddel és a tesóddal és beszélgessetek.Majd csörögj rám,ha a szüleim és a nővéreim megérkeznek.-mosolyogtam és már fel is voltam öltözve.Készen álltam az útra így elindultam.Elindultam a park felé,ami a legközelebb volt.Szerencsére sikerrel jártam és megtaláltam őket,de egy meglepő látványban volt részem.Blair és Logan éppen csókolóztak,megdörzsöltem a szemem,hogy jól látok-e.Közelebb mentem és tátott szájjal néztem végig a csókjukat.Szerintem az emberek azt gondolták róla,hogy nem vagyok normális,amiért ilyen feltűnően nézem,ahogy egy "pár" smárol.Amikor befejezték,Blair rám nézett.Láttam az ijedtséget a szemében.Hirtelen felállt és elszaladt.Logan rám nézett és szintén nagyon megijedt.
-Liam!Ez nem az volt aminek..-kezdett el magyarázkodni.
-Logan,figyelj nem fontos.Tudom,hogy Blair titokban még mindig szeretett téged,de most meg kell keresnünk.Zayn pedig ezt nem tőled és nem tőlem fogja megtudni.Blairt ismerve el fogja mondani neki,szóval most menjünk és keressük meg.-mondtam és elindultam abba az irányba,amerre Blair szaladt.Nem kellett sokat mennem,megtaláltam Blairt,amint a földön ült és a válla rázkódik a zokogástól.Odaléptem és megérintettem a vállát.Ő hátranézett és amikor meglátta,hogy én vagyok az a vállamra borult és szorosan átölelte a nyakamat.
-Liam!Most mi lesz?Ha Zayn ezt megtudja örökre gyűlölni fog.-mondta a kabátomat markolászva.
-Ugyan Blair,te hülye vagy!Illetve,nem fog megutálni abban az esetben ha te mondod el neki és nem tőlünk tudja meg.-segítettem fel a földről.
-Biztos vagy ebben?-nézett rám azokkal a nagy szemeivel.
-Teljesen.Ismerem Zaynt.-mosolyogtam rá,majd elindultunk vissza a szállásunkra.Amikor beléptünk az ajtón,már mindenki ott volt.A szüleim és a nővéreim.Gyorsan odamentem hozzájuk és megöleltem őket.



Harry anyukája,nevelőapukája és a nővére Gemma.Gemma elég érdekes tekinteteket vetett Harry párjára,Debbyre,de 



Bobby szülei és az unokatestvére Cher,akinek én nagyon megörültem,mert nagyon régen találkoztam vele.



Eric szülei,húga és a unoka bátyja it ott volt,aki nem más,mint az Alkonyat filmekből Embry,vagyis Kiowa Gordon.Ezt az információt Jennytől és Nikkitől tudom,egyébként fogalmam sem volt róla,hogy ki az a srác.



Josh szülei és az egyik kereszt tesója jött el hozzá,Kellan.Szinte majdnem minden lány ott ült körülötte.Egyedül Nikki,Jenny és Samantha nem.



Az előbb említett három leányzó egy másik fiú mellett ült és szinte olvadoztak.Jeremy unoka bátyja volt az Taylor.Louis és Niall elég féltékenyen nézték őt az egyik sarokból,amin elmosolyodtam.Én nem voltam féltékeny,mert tudtam,hogy Nikki imádja Taylort,de tudtam,hogy engem szeret.



Felfedeztük Mike rokonait is,köztük Carlossal,aki idióta vicceivel szórakoztatta a népet.



Ott voltak még Aaron szülei és az unoka tesója,aki egész kiskora óta mellette volt.Meg is látszik.Aaron természete majdnem ugyanolyan,mint Mileyé.



Amikor a mellettem ácsorgó Blairre néztem,meglepődve láttam,hogy már nincs ott,hanem a szüleinél és a rég nem látott unoka nővérénél Leightonnál van.



Nagyon sokáig ölelkeztek,majd odasétált Zaynhez és családjához.Illedelmesen bemutatkozott és elhívta Zaynt egy pillanatra.

*Zayn szemszöge*
Amikor végre Liam,Blair és Logan betoppantak,alig bírtam türtőztetni magam,Blairnek és Liamnek az volt az első,hogy a családjukhoz rohantak.Blair ezután hozzánk sétált,bemutatkozott,majd rám nézett.
-Zayn,gyere egy kicsit.Mondanom kell valamit.-állt fel és fogta meg a kezem,én persze egyből felpattantam és követtem őt.
-Igen?Hallgatlak.-mondtam kíváncsian.
-Szóval..egy hatalmas hibát követtem el.Nagyon sajnálom,nem akartalak megbántani és nagyon szeretlek.De..én..illetve mi..Logan és én...szóval...megcsókolt..vagy én őt..Zayn nagyon sajnálom én nem akartam.Jaj miket beszélek akartam,de téged szeretlek és kérlek ne haragudj rám.-temette arcát a tenyerébe és sírt.Teljesen össze volt zavarodva.Igen,nagyon rosszul esett ez,de tudtam,hogy nagyon régóta szereti Logant és nem mástól hallottam ezt,hanem tőle,így megöleltem,egyik ujjammal felemeltem a fejét és megcsókoltam.
-Semmi baj Blair.Semmi baj.Szeretlek.-és még szorosabban szorítottam magamhoz.Ebből az ölelkezésből Justin hangja zökkentett ki.
-Jézusom!Annyira éhes vagyok!Mikor akarunk enni?-kérdezte Niallt,aki csak bólogatott.
-Gyertek gyerekek!Üljetek le!Mindjárt hozzuk a kaját.-mosolygott Justinra Jenny.Mivel egy asztalnál ennyien nem fértünk volna el,a lányok gyorsan megterítették a másik asztalt is.Mindenki elfoglalta a helyét,mellettem Blair és Doniya ült.Jenny és Nikki volt a felszolgáló.Jenny hozta a mi asztalunkhoz,Nikki pedig a másikhoz.Amikor kihozták a levest,mindenki szedett.
-Szívem,gyere ülj le.Egyél te is.-nézett Louis Jennyre és kezével ütögette a mellette lévő széket.Jenny anyukája,Logan,Louis szülei és tesói mosolyogva nézték,ahogy veszekednek.
-Louis,majd később eszek,most nem vagyok éhes.De ne velem beszélgess,mert kihűl a levesed.-mutatott Jenny Louis tányérjára,amiben már alig volt valami.
-Majd eszek,ha te is.-fonta karját keresztbe a mellkasán Louis.
-Jenny ülj le mellé és egyél,majd addig én felváltalak.-állt fel Blair a helyéről.Én néztem és ő is nézett.
-Ömm..Zayn szerintem engedd el a kezét,mert egyébként nem tud elmenni.-súgta a fülembe Doniya.
-Ja..Blair veled mehetek?-néztem rá csillogó szemekkel.
-Gyere.És akkor te majd Nikkit váltod.-kacsintott és már indult is a konyha felé.Annyira csinos volt.Odamentem a hátához halkan,majd átöleltem és megcsókoltam a nyakát.Abban a nadrágban volt,amit kapott tőlünk,abban a cipőben ami fekete volt,a sarka pedig csillogott és egy fekete félvállas pólóban.Szembe fordult velem,a csípőmre tette a kezét.Én megsimogattam az arcát és megcsókoltam.Fölemeltem és ráültettem a konyhapultra.Egyszer halljuk,hogy valaki beszél a hátunk mögül.
-Hé fiatalok!Éhesek vagyunk,megértem,hogy nagyon szeretitek egymást,de ezt este is megtehetnétek.-vigyorgott Greg az ajtóban.
-Izé..mi csak...visszük a kaját,menj vissza.-mondta Blair lehajtott fejjel,de közben mosolygott.Kivittük a kaját,ami mindenkinek nagyon ízlett.Amikor már minden elfogyott,következtek a sütik,amiket csináltak és persze a torták Louis szülinapjára.
Jenny,Nikki és Holly ezt csinálták:


 Rocky,Ronette és Elena ezeket:

 Kíra és Alice ezeket:

 Blair egy ilyen cukit,amit egyébként láttam:


 A nagy tortát tőlünk,fiúktól kapta:


 A KitKat és Smarties-es tortának mindenki nagyon örül,mivel szinte mindenki édes szájú volt.Debby tortájának így nagy sikere lett:


Amikor bevittük ezeket a finomságokat,Louis meg sem bírt mozdulni,csak nézte őket.
-Louiis!ezen a bolygón vagy?-integetett a szeme előtt Lottie.
-Hogy mi van?-nézett rá Louis,mint ha valami nagyon nehezet kérdezett volna.Jenny kiszaladt a konyhába a gyertyákért és a 'tűzijátékért'.Meggyújtották és mindenki elkezdett énekelni Louisnak.
-Louis!Állj oda a tortákhoz és hadd csináljunk képeket!-utasította az anyukája.Csináltak családi képet,olyat amin Jenny van,olyat ahol a banda van és olyat amin mindenki rajta van.na jó ezt nem volt valami egyszerű megcsinálni,de végül sikerült.A nap végén mindenki visszament a szállodába.Blair,Liam,Nikki,Niall,Samantha és az én családom még este hazautazott,mivel mi másnap mentünk el.Niall és Samantha Írországba Niall családjához,mivel nem volt itt mindenki,Liam és Nikki azt hiszem Párizsba,Blair és én pedig Hawaiire.A többeknél ott maradtak a családtagok és ott aludtak.Amikor Blair és én hazaértünk elővettünk két hatalmas bőröndöt és elkezdtünk bepakolni.Én csak bedobáltam a ruháimat és a többi cuccomat,Blair viszont szépen összehajtotta őket és miután bepakolt mindent még egy csomó dolog fért volna bele,bezzeg nekem a fele ruhám kimaradt.Blair jól kinevetett,majd kipakoltunk a bőröndömből és ő szépen elkezdett nekem bepakolni.Én addig kimentem a konyhába és csináltam valami kaját.Blair amikor végzett kijött hozzám és majdnem rosszul lett,elég nagy kupit hagytam magam után,pedig csak egy szendvicset csináltam,de hát ez van.Segítettem neki eltakarítani,majd elmentem fürödni.Addig Blair még szétnézett a házban,hogy mit nem tett még be.Amikor kijöttem a fürdőből,gyorsan beviharzott a fürdőbe.Úgy terveztem,hogy megvárom,de annyira sokáig volt,hogy elaludtam.Amikor reggel felébredtem,Blair a kezemet ölelgette Hatchi pedig a hasamon aludt.Ránéztem az órára az éjjeli szekrényen és láttam,hogy még van másfél óránk a gép indulásáig,így Hatchit letettem a földre,Blairről pedig lehúztam a takarót és elkezdtem puszilgatni,először az arcát,majd a nyakát,a vállát az oldalát és végig a lábáig.
-Blair,szívem ébresztő!El fogunk késni.-mondtam nem túl hangosan.
-Hogy mi?Mennyi az idő?Úristen még a hajam sincs kész!Te jó ég!Mit veszek fel?-pattant ki az ágyból és őrült módon rohant ki onnan,hogy majdnem ellökött.
-Nyugi,nem késünk el.Még van másfél óránk.-nyugtattam meg,amit egy nyelv öltéssel díjazott és bele boxolt a hasamba,persze nem erősen.Ezután készülődtünk,majd amikor készen lettünk,hívtam egy taxit és kivitettem magunkat a repülőtérre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése