2013. január 25., péntek

57.fejezet - Jó hír.*

*Louis szemszöge*
Amikor a repülőn ültem,már nagyon izgatott voltam.Arra gondoltam,hogy amint leszállt a gépem,megkeresem a vissza menő gépet és anélkül,hogy elmennék Jennhez hazamegyek.Nemsokára le is szált a repülő.Fejembe nyomtam egy sapkát és napszemüveget,a biztonság kedvéért pedig a kapucnimat is felvettem,ami beárnyékolta az egész arcomat.Elindultam ki a repülőtérről egy taxihoz,gyorsan behuppantam és elmondtam az úti célomat.Hipp-hopp ott is voltunkKörülbelül Jenny egy saroknyira lakott.A közelben volt egy virágárus,ahonnan egy hatalmas csokor vörös rózsát vettem neki.Elindultam a házukhoz.Amikor a kapuhoz értem,nagy levegőt vettem és megnyomtam a csengőt.Körülbelül egy perc telhetett el,amikor kinyílt az ajtó.A szívem majdnem kiugrott a helyéről.Még a szél is feltámadt,ami lefújta a fejemről a kapucnit.Jenny anyukája állt az ajtóban.Amikor meglátott,hatalmas mosolyra húzódott a szája.
-Louis!Nagyon régen láttalak.Mondd csak,hogy vagy?-mosolygott rám,majd kinyitott a kaput.Én a csokorból kihúztam egy szál rózsát és odanyújtottam neki.
-Csókolom.Én is régen láttam önt.Jól vagyok köszönöm,és ön?-kérdeztem illedelmesen,miközben beinvitált a házba.
-Jól vagyok köszi.Jenny fent van Logannel,Nikkivel és Niallel.Jenny már felébredt,de azt hiszem visszaaludt.-tolt fel a lépcsőn,majd magamtól is mentem fel.

-Rendben.Köszönöm.-mosolyogtam,majd tovább mentem.Amikor az emeletre értem,láttam,hogy mindenhol szétdobált ruhák és cipők fekszenek.Elindultam Jenn szobája felé és halkan benyitottam.Láttam,hogy még ő is és Niall is alszanak.Persze külön ágyban.Nem akartam zavarni őket,így lementem az udvarra Larisszal játszani.Egyszer kinyílt a ház hátsó ajtaja és kilépett rjata rózsaszín pulcsiban és egy fekete nadrágban,álmosan dörzsölgetve szemét Jenny.Amikor meglátott szemei hatalmasra nyíltak és elkezdett felém rohanni.Én bátortalanul kitártam a karjaimat és elkaptam,amikor a nyakamba ugrott.
-Louis!Nagyon sajnálom és...és...Szeretlek!-mondta sírva.
-Én is szeretlek Jenn!Ezért jöttem el hozzád.Mindenkinek nagyon hiányzol és így nem teljes az életem,hogy nem vagy velem.-fogtam kezembe arcát,majd megcsókoltam.
-Louis!Hidd el,nagyon szeretlek,de semmiképpen nem mehetek vissza veled..Sajnálom.-hajtotta le a fejét és bámulta a cipőjét.
-Miért?-kérdeztem elég hangosan,majd megfogtam a vállát.

*Debby szemszöge*
-Mi a halál van?Miért kell mindig felébreszteni az alvó embert?-morogtam a többiekre,akik hatalmas körben álltak,de fogalmam sem volt,hogy ki van a kör közepén.Egyszer Blair átpasszírozta magát az ember tömegen és a nyakamba ugrott.Én nem tudtam elkapni,így mind a ketten elestünk.A fejem elég nagyot koppant és érdekesen néztem kedves barátnőmre,aki felsegített a földről.
-Debby!!Nem fogod elhinni,hogy mi történt!-visította,közben idétlenül ugrált.
-Oh várj csak!Kitalálom.Zayn átengedte neked a tükröt egész napra?-csettintettem az ujjammal Blair felé.
-Hülye.Nem!Zayn...megkérte a kezem!-ugrott újból a nyakamba,de most sikerült fél lábon egyensúlyoznom.
-Most hülyéskedsz ugye?-mosolyogtam rá,bár tudtam,hogy teljesen igazat mondd,hiszen úgy csillogott a szeme,mint még soha.
-Nem!-dobbantott egyet a lábával.
-Na és igent mondtál?-kezdtem el izgatottabban kérdezni.
-Még szép!Nézd!-és felém nyújtotta a gyűrűs ujját,amin egy nagyon szép rózsaszín köves arany gyűrű volt.
-Blair!Ez nagyon szép.Ugye lehetek a tanúd?-mosolyogtam rá bájosan.
-Még szép,hogy lehetsz!Jenny,Samantha és Nikki pedig lesznek a koszorús lányok.
-Na szuper!Amúgy mi a reggeli?-mosolyogtam rá,amit ő érdekes nézéssel viszonzott.
-Debby...este 5 óra van.Átaludtad az egész napot.De gyere van palacsinta.-rángatott a konyhába,ahol csakugyan volt egy hatalmas tányéron palacsinta.Én helyet foglaltam Harry mellett és elvettem egy nutellás palacsintát.Amikor megettem,Harryre mosolyogtam.
-Kicsit nutellás maradt a szád,de ha nem baj,majd én leszedem.-hajolt felém közelebb.Persze hagytam magam.Amikor Harry a szám széléhez tapasztotta ajkait,átfutott rajtam a hideg.Mindenki nagy 'húú'-zásban tört ki,mire mi a kis csókunk közben elmosolyodtunk,amikor Hazza befejezte a csókot,lágyan megharapta a számat,amibe szintén beleremegtem.
-Azt hiszem,hogy meg is van a következő menyasszonyunk.-nevette el magát Liam.
-Juj de vicces lettél husom.-grimaszoltam felé,majd Kendalra néztem,aki aggódó pillantásokkal bombázott engem.
-Kendall!Nyugi.Harry jó srác.Nem kell féltened tőle Debbyt.-veregette meg barátja vállát Carlos.
-Oké tudom na.Egy kérdés.Ki jön horror filmet nézni?-kiáltotta el magát.Erre a mondatra mindenki felugrott a helyéről és bementek a nappaliba.
-Nos,mi is megyünk vagy itt ücsörgünk a konyhában?-tette a combomra a kezét Harry.
-Mehetünk.Kendall úgyis a Kaptárat akarja megnézni,amit még nem láttam,szóval.-álltam fel és fogtam meg a kezét.Lassan besétáltunk a nappaliba,ahol elkezdődött a film.Kényelembe helyeztük magunkat és izgatottan vártuk a következő jeleneteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése