2013. január 21., hétfő

56.fejezet - Medencés buli.*

Erre légyszi 5 kommentet írjatok és csak akkor folytatom!:)
*Debby szemszöge*
Amikor elindultunk a koncertre,Samantha nagyon izgatott volt.Amikor szóltak,hogy lehet menni a színpadra ő ott maradt és nem mozdult semerre.
-Sziasztok!Mi a helyzet srácok?Mit szeretnétek hallani?-hallottuk Louis hangját a színpadról.
-One Thing!!-kiabálták a rajongók.
-Várj Louis!Hol van Niall?-hallottuk egy szerintem kicsi lány hangját.Gondolom Louis odatartotta elé a mikrofont.
-Hát a mi drága Niall-ünk sajnos beteg lett.Illetve megfázott és elment az összes hangja.Helyette hoztunk magunkkal mást.Reméljük ő is nagyon tetszeni fog nektek.Na de akkor kezdjük!-kiabálta,majd gyorsan hozzánk szaladt és megfogta Samantha kezét,majd kihúzta a színpadra.Egy ideig nagy csönd volt.
-Ömm..sziasztok.Lehet,hogy ismertek már,de ha nem akkor Samantha Jay Morgan vagyok.Niall barátnője.Amint az előbb mondta Louis ő most nem tudott jönni,de azt üzeni mindenkinek,hogy puszil.Oké srácok akkor szerintem kezdhetjük.-mondta Samantha.A többiekkel a színpad mögül néztük.Nagyon sok számot énekeltek,majd amikor befejezték,Samantha kiszaladt a gitárjáért és leült a székre,ami a színpad közepén volt,előtte pedig egy mikrofon.
-Srácok,énekeljek nektek valamit?-mosolygott a rengeteg emberre.
-Igeeen!-hangzott a válasz.
-Oké.Remélem ismeritek az All You Wanted-et,de ha nem az sem baj.-mondta,majd elkezdett játszani.Mi nagyon élveztük és végig táncoltunk,majd megtapsoltuk saját magunkat és Samanthát,aki elkezdett még egy számot.A Hallelujah-t kezdte,amit mi is énekeltünk vele együtt.Persze a színpad mögött.A fiúk kimentek a végére és ők is folytatták a számot.
-Köszönöm!Mindenkinek nagyon szépen köszönöm ezt a remek estét!Szeretlek titeket!-integetett a rajongóknak Samantha,majd szaladt hozzánk.
-Úristen Samantha ez gyönyörű volt!-ugrott a nyakába Blair.
-Igazán?Örülök,hogy tetszett.-mosolygott.
-Én aqua parkba akarok menni!Most!-visította Holly.Mi elég érdekesen néztünk rá,majd elnevettük magunkat.
-Télen?Eszednél vagy?-lebegtette Holly szeme előtt Ronette a kezét.
-Akkor valami strand?-nézett reménykedő szemekkel ránk.
-A fedett medence otthon nem jó?-ölelte át Bobby a derekát.
-Dee!Mikor megyünk haza?-kérdezte még mindig csillogó szemekkel.
-Akár most is mehetünk.De a srácoknak még itt kell maradniuk dedikáláson.Én megvárom Harryt,de ti menjetek nyugodtan.-mosolyogtam rájuk.
-Én is megvárom Zayn-t,meg szerintem Samanthának is részt kell vennie a dedikáláson.-mondta Blair,majd elment tőlünk és várta Zaynt.
-Rendben.Akkor mi haza megyünk.Majd jöttök.Sziasztok.-köszöntek el,majd mentek haza.Amikor a fiúk lejöttek a színpadról,Blair odafutott Zaynhez,megölelte,majd megcsókolta.Én is követtem a példáját és ugyanezt megcsináltam Harryvel.Louis hívott valakit,gondolom Niallt,de nem vette fel.
-Fiúk és Samantha menjetek dedikálásra és kiderült,hogy ez az utolsó nap a koncertből.egy hónap szabit kaptok.-közölte Paul.Amikor ezt meghallottuk odaszaladtunk hozzá és megöleltük.Volt aki a hátára ugrott.Louis még meg is puszilta.
-Köszönjük Paul.-vigyorgott Zayn.
-Nagyon szívesen.És akár már holnap metsz is Jennyhez.-mosolygott Louisra.
-Igazán?Úristen Paul te vagy a legjobb.-rohant Louis a fiúk és Samantha után,akik már az asztalnál ültek.A dedikálás elég gyorsan zajlott.Amikor hazaértünk a többiek a medencében buliztak.Blairrel gyorsan elszaladtunk átvenni a bikininket,majd besétáltunk a medencéhez.
-Debby!Gyere egy picit.Mondani szeretnék valamit.-szólt a drága unoka bátyám,Kendall.
-Hát édes kicsi szívem engem nem veszel rá,hogy oda menjek.Tudom,hogy csak be akarsz húzni a vízbe.-grimaszoltam rá,közben karba tettem a kezem.Ekkor éreztem,hogy valaki felemel,elkezdt szaladni velem,majd beledob a vízbe.Nagy nehezen megtaláltam a medence szélét,ekkor egy hatalmas csobbanással Harry érkezett be mellém.
-Na szívem,élvezted az ugrást?-simult hozzám.
-De még mennyire.Meglátjuk,te is így élvezed-e majd.-mondtam gúnyosan,majd lenyomtam a vízbe ami elég váratlanul érte gondolom,mert gyorsan feljött és ki is ment a vízből köhögni.Én utánamentem és letérdeltem mellé.
-Harry.Jól vagy?-simogattam meg az arcát.
-Nem.-mondta,majd rám nyújtotta a nyelvét és elfordult.
-Ugyan már,most azért haragszol,mert lenyomtalak?-öleltem át.
-Csak vicceltem.Rád nem haragszok.-fordult felém és megcsókolt.Majd mind a ketten felálltunk,megfogtuk egymás kezét és elkezdtünk szaladni,majd egyszerre beugrottunk a vízbe.
-Carlos!Ne máár!-kiabált Selena az éppen őt kergető Carlosra.
-Megyek Carlos!Segítek!-ugrott ki a vízből Kellan.
-Ez így nem ér!Segítsen már valaki!-visított még mindig.
-Jövünk Sel!-mentünk gyorsan hozzá.Minden lány,ami azt jelenti,hogy tizennyolcan voltunk.A fiúk viszont tizenkilencen.Mindenkinek volt egy vízipisztolya,amit felkaptunk és elkezdtük lőni egymást.Elég vicces volt,de sajnos kikaptunk.Mindenkit bedobtak a vízbe.Ezután a fiúk bementek a vízbe a lányok pedig ki a medence szélére,betettünk egy zenét és elkezdtünk táncolni.
-Ki akar üvegezni?-kiáltotta Aaron.Senki nem jelentkezett,így még egy ideig hülyültünk a vízben,majd elmentünk letusolni,mindenki pizsit vett és elmentünk aludni.
*Reggel*
Louis már korán reggel,jó másnak nem,de nekem korán volt 11 óra.Szóval Louis már kakukkolt és készülődött.Körülbelül már két géppel is elmehetett volna,de ő csak azon gondolkozott,hogy mit fog mondani Jennynek.Semmit nem vitt.Úgy értem semmi ruhát,mivel nem akar ott aludni.
-LOUIS!Most már tényleg fejezd be és indulj el,ha ma még menni akarsz hozzá.Negyed óra és indul a következő gép.-utasította bátyját Lottie.
-Jól van megyek már.-nézett rá morcosan Louis.
-De ha Jenny nélkül jössz vissza,akkor nem foglak szeretni.-ölelte meg Louist.
-Hát oké.Szorítsatok!Sziasztok!-lépett ki az ajtón mi pedig integettünk neki és mosolyogtunk.Miután elment én visszafeküdtem a jó meleg ágyamba és tovább aludtam.Arra ébredtem,hogy valakik nagyot sikít.Fogalmam sem volt,hogy kit mi lelt,de nagy morcosan kimásztam az ágyból és elindultam a hang irányába.
. . . . . . . . . .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése