2013. január 20., vasárnap

55.fejezet - Váratlan vendégek.*

*Jenny szemszöge*

Már egy hónapja nem beszéltünk Louisszal.Nem tudom,hogy hívott-e vagy írt-e,mert a telefonomat elvették.Az igazgatónál marad egészen nyárig,mert órán egyszer megszólalt.Azóta sem tudom,hogy ki hívott.A közösségire sem mentem fel,mert tényleg el akartam őt és vele együtt ott mindenkit felejteni.A szabad időmet többnyire Jackkel és Lisával töltöttem.Jack és köztem már több volt ez,mint barátság.De viszont kevesebb,mint szerelem.Egyik nap elég esős idő volt,amikorJack és én ültünk az ablakban és néztük,ahogy az esőcseppek kergetőznek az ablakomon.Logan még mindig nálunk lakott,amit én egyáltalán nem bántam.Egyszer hatalmas vigyorral az arcán jött be a szobámba.
-Jenny,vendégeink jöttek.Lent várnak a nappaliban.-mutogatott a nappali felé.
-Kik?-kérdeztem unottan.
-Menj le és meglátod.Hozzád jöttek.-mondta aranyosan.Én elszántam magam,hogy lemenjek.Elindultam a lépcsőn lefelé,amikor egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.Sietősebbre vettem lépteimet és amikor megláttam őket a nappalinkban,folyni kezdtek az arcomon a könnyek.
-Nikki,Niall!Ti meg hogy kerültetek ide?-ugrottam drága barátnőm nyakába.
-Hozzád jöttünk Jenny.-ölelt át ő is.
-És..ő is?Vagy...-néztem rájuk reménykedve.
-Nem Jenny.Csak mi jöttünk.Ő akart,de Paul nem engedte.-ölelt meg most Niall.
-Értem.Mondjuk mindegy is.Azt hiszem már túl vagyok rajta.-mosolyogtam rájuk,mire ők kétségbeesetten összenéztek.
-Örülünk.Na és hol tudunk majd aludni?-mosolygott Niall.
-Hát az én szobámban van még egy ágy meg a Loggyéban is.-mutattam nekik az emeletre.
-Szuper.Akkor be is cuccolunk.-mosolygott rám Nikki.
-Várjatok!Nem jönnétek el ma velem egy buliba?Kilenckor kezdődik.-mosolyogtam rájuk.
-Én elmegyek.-vigyorgott Niall.
-Akkor én is.-válaszolta Nikki,majd felmentek lepakolni.Amikor a szobámba mentem csodálkoztam,hogy Niall pakol ki.
-Valami baj van?-mosolygott.
-Nem,csak azt hittem,hogy Nikki fog itt aludni.-vakartam a fejem.
-Ha baj akkor átköltözök.-csukta össze a bőröndjét.
-Jaj nem baj.Maradj csak.-huppantam le az ágyamra Jack mellé.Niall elkezdett a telefonjával babrálni,majd a füléhez emelte és várta,hogy beleszóljon valaki.Jack és én pedig kíváncsian néztük.
-Halló?-szólalt meg egy ismerős hang.Nem volt kihangosítva,de így is tisztán hallottunk mindent.
-Szia Louis.Megérkeztünk és itt vagyunk Jennyéknél.-mosolygott,közben egyik kezével pakolt ki a bőröndből.
-És hogy van?Nincs semmi baja?Úgy értem...-hagyta abba.
-Jól ven,de ha akarsz akkor beszélhetsz vele.-nyújtotta felém a telefont,de én elutasítottam.
-Inkább nem.Kösz,hogy felhívtál.Szia.-nyomta ki a telefont.
-Aggódik érted Jenny.Amúgy ezt küldte neked.-nyújtott felém egy nagyon cuki macit,amit gyorsan kikaptam a kezéből és alaposan szemügyre vettem.Annyira puha volt és olyan jó illata.Louis illatát éreztem rajta.Ebben a pillanatban nagyon kezdett hiányozni és arra gondoltam,bárcsak elvettem volna Nialltől azt a telefont.
-Értem.Jöttök le?Keresünk valakit,akivel tudunk kamerázni.-álltam fel az ágyról és ültem a gépemhez.Nagy szerencsénkre Liam pont fent volt.
-Szia Liam!-kiabáltam neki,mire ő elkezdett mosolyogni.
-Szia Jenny!Nikki ott van?-érdeklődött a párja után,aki ekkor lépett oda mellém.A fiúkat kitessékeltük a szobából és leültünk.Nikki úgy gondolta,hogy most kell átöltöznie ezért felállt mellőlem és levette a pólóját.Liam kerek szemekkel nézte.
-Na de Liam!Nem illik így bámulni.-nevettem el magam.
-Jól van na bocsi.De hát miatta van.-mutatott Nikkire.
-Miért mindig miattam?Hülye..-vágta be a durcit Nikki,majd kinyújtotta a nyelvét Liamre.
-Komolyan mondom,olyanok vagytok,mint egy öreg házaspár.Mindig veszekedtek.
-Nem is igaz!-vágta be most Liam a durcit.
-Dehogynem!Amúgy többiek hol vannak?-érdeklődtem.
-Hát Zayn itt van.Zayn!!-kiabált Liam az említett személynek,aki gyorsan odatipegett a kamera elé és hatalmas mosolyát villantotta ránk.Napszemüvegben volt,bár nem tudom miért.Mondjuk elég nőies volt és gyanítom,hogy a Blairé volt.
-Szia Zayn!Látom jól érzed magad.-nevettem ki.
-Jobban érezném,ha itt lennétek.-mosolygott még mindig.
-Valahogy sejtettem.És amúgy mi újság arra?-kérdeztem mosolyogva.
-Semmi.Kilencre megyünk koncertre,ahol Samantha fog fellépni Niall helyett.Ezen kívül semmi extra.-ült le Liam mellé Zayn.
-Samantha?Ez komoly?De jó!-tapsoltam örömömben.
-Bizony.Nektek van program?-nézett ránk hatalmas szemeivel Zayn.
-Hát..van.Buliba megyünk.Jenny,Niall és én.-nézett rám Nikki,majd Liamékre.
-Jaj de jó nektek!Én is menni akarok!!-tettetett mű sírást Zayn.
-Jöhetsz.Csak a buli is kilenckor kezdődik.-néztem rá együtt érzően.
-Hát akkor majd legalább egy közös partifotót csináljatok!-vigyorgott megint Zayn.
-Rendben.Első dolgunk az lesz.-mosolyogtunk mind a ketten Nikkivel.
-Nekünk most mennünk kell.Harry jönni szeretne úgyis hozzátok.-köszöntek el,majd elmentek.Én leszaladtam innivalóért és egy kis kajáért,majd amikor visszaértem,Harry már ott ült és a fején volt valami törölköző vagy nem tudom mi,de nagyon vigyorgott,amikor meglátott.
-Szia Harry!-integetett Nikki.
-Sziasztok lányok!Régen láttalak titeket!-integetett ő is.
-Mi is téged,de mondd csak,mi az ott a fejeden?-mutattam a kék dologra,amibe be volt burkolózva.
-Ez?Törölköző,hogy valami legyen rajtam,amikor veletek beszélek,mert egyébként semmi nincs.Debbyvel..-kezdte volta el mesélni a történetet,de mi leintettük.
-NEE!-kiabáltuk egyszerre.
-Jól van na bocsika.-hajtotta le a fejét,amikor Paul kiáltását hallottul."Készülődni!Most!'Harry erre felugrott és elszaladt.
-Szia Harry!!-köszöntünk el tőle.
-Sziasztok lányok!Puszi.-szaladt gyorsan vissza és küldött nekünk egy puszit.Ránéztünk az órára és láttuk,hogy már nyolc óra van.Elekdtünk készülődni.Én kivasaltam Nikki és az én hajamat.Felöltöztünk,megvártuk Niallt és már indultunk is.Amikor a buliban voltunk kérték a belépőket.Nikkinek és Niallnek nem volt,így ott vettem nekik.Először leültünk a bárba,ahol Nikki és én egy koktélt kértünk Niall pedig valami erősebb italt.
-Niall!Csinálsz egy olyan képet,amin Nikkivel vagyunk?Megígértük a fiúknak,hogy csinálunk nekik.-mentem oda hozzá és mosolyogtam rá.
-Rendben.Akkor álljatok be.Oké így jó lesz és csííz!-amikor kattant a gép mi odarohantunk,hogy megnézzük,milyen lett a kép.Nagyon tetszett Nikkinek is és nekem is.
-Wow!Nagyon jó lett!-mosolygott Nikki.
-Szerintem is.Menjünk táncolni oké?-rángattam mindkettőjüket oda.Az egyik kedvenc számunk ment.
Amikor táncoltunk éppen találkoztunk Lisával.
-Sziasztok!-köszönt ránk én pedig odamentem és megöleltem.
-Ti ilyen jóba vagytok?-nézett rám Nikki kicsit furcsán.
-Összeveszett Lillyvel és azóta elvagyunk.-világosítottam fel.
-Ja az más.Akkor szia Lisa.-ölelte meg ő is.Amikor a másik kedvenc számunk szólalt meg.Egy óriásit sikítottunk és táncolni kezdtünk most én táncoltam Niallel,Lisa pedig Nikkivel.
-De jó lenne,ha Samantha is itt lehetne.-mondta Niall egyszer szomorúan.
-Hidd el ő is biztosan jól érzi magát és amint vége van a koncertnek rendezhetek egy bulit,amire meghívok mindenkit.-pattant ki egy ötlet a fejemből.
-Mindenkit?Igazán?-csillant fel a szeme.
-Hát miért is ne?-mosolyogtam rá,majd tovább táncoltunk.utána elmentünk inni valamit,innentől pedig minden kiesett.Arra emlékszem,hogy nagy fejfájás közepette felkelek az ágyamból a másik ágyon pedig Niall alszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése