2013. január 3., csütörtök

47.fejezet. - Csak egy régi barát..*

*Blair szemszöge*
Zaynnel végre egyenesbe jöttünk.Ez a legszebb Karácsonyi ajándék.A többiekkel leültünk filmet nézni és pont a végére értünk,amikor csöngettek.Jenny és Louis rohantak az ajtóhoz,hogy kinyissák,de mivel a padló elég csúszós volt Louis elesett,de elég közel volt már Jennyhez így ahogy elesett,Jenny alól kirúgta a lábát,így Jenny rajta landolt.Ez persze hatalmas nevetést váltott ki.Végül Liam nyitott ajtót.Nikki szülei álltak ott.
-Csókolom!Már nagyon vártuk magukat!-köszönt rájuk Liam.Látszott rajta,hogy elég ideges,így Nikki odament hozzá és átölelte a derekát.
-Anyu,apu!Nagyon örülök,hogy itt vagytok!-engedte el Liamet,aki kis híján elesett.Jenny és Louis nagy nehezen feltápászkodtak,Jenny egyből Nikki szülei elé ugrott.
-Sziasztok!De régen láttalak már titeket!-ment oda hozzájuk és ölelte meg őket.
-Sziasztok.Nikki,van egy meglepetésünk számodra.-mosolygott Nikkire az anyukája.-Gyere be!-kiáltott ki a nyitott ajtón.Ekkor betoppant egy ismerős alak.Mind kerek szemekkel néztük,ahogy a lány besétál az ajtón,odamegy Nikkihez,aki teljesen leblokkolt a lány láttán,majd hatalmas sikításban tör ki.
-Úristen Kristen!Jaj annyira hiányoztál!Hű nagyon jól nézel ki!Hogy kerülsz te ide?-tette fel egymás után a kérdéseket unoka nővérének,aki a jól ismert Kristen Stewart.


-Kristen hadd mutassam be neked Liamet.Ő a barátom.Liam,ő itt Kristen az unoka testvérem.-mutatta be egymásnak az említett személyeket,persze teljesen fölöslegesen,mivel ismerték egymást.Na jó nem annyira,hogy puszipajtások,de ki ne ismerné Isabella Swant a vámpírcsajszit és a szexin helyes Liam Payne-t?Alig tudtuk feldolgozni Kristent,de ismét csöngettek.Ezúttal már Jenny nyitott ajtót és meglátta Louis anyukáját,apukáját és négy húgát.Teljesen leblokkolt,mivel nagyon izgult már.Szint egész ünnepek előtt arról beszélt,hogy ő már nagyon várja a találkozást és majd ő rengeteget fog beszélgetni velük,de Jennyt ismerve ez lehetetlen dolog,főleg a barátja családjával.
-LOUIS!-kiabáltam Louisnak,aki éppen az emeletről kullogott le és amint meglátta a szüleit az ajtóban gyorsabban kezdett mozogni.
-Szia!Biztosan te vagy Louis barátnője.Lottie vagyok.Bemehetünk?-mosolygott Jennyre Lottie.
-Hm?Ja igen,Jenny Henderson vagyok.Gyertek csak beljebb.-tért végre észhez Jenny és beengedte őket,majd becsukta az ajtót.
-Sziasztok!Milyen volt az út?Ugye senki nem lett rosszul?-üdvözölte családját Louis.Jenny még mindig totál nem volt képben,így Louis odament hozzá,megfogta a kezét és odavezette a szülei és húgai elé.
-Áh ugye ő a barátnőd?-kérdezte az anyukája,hatalmas mosollyal az arcán.
-Igen ő itt Jenny.Jenny ők itt a családom.-mosolygott.
-Jó napot!Örülök,hogy megismerhetem önöket.-mondta Jenny,mint valami robot.Lottie elég siralmas arcot vágott,majd felcsillant a szeme.
-Úristen Jenny tetszik a hajad,megcsinálnád az enyémet is?-lökte el Jenny mellől a bátyját és elindultak az emeletre.Jenny előtt közben kitisztult minden és már nevetve mentek fel.Louis értetlenül nézte,amint a két lány kacagva megy föl a lépcsőn.
-Igen..ez Lottie.-mondta halkan,majd a vendégszobába invitálta a még ott ácsorgó vendégeket.


Nem kellett sok idő,megint csöngettek,most én mentem ajtót nyitni és nagy meglepetésemre Jenny anyukája és unoka bátyja álltak az ajtóban.Én megöleltem az anyukáját,majd Logant is és behívtam őket.
-JENNY!Gyere le légy oly szíves!-kiabáltam az emeletre.
-Mi van?Épp Lottie haját csinálom.-jött le a lépcsőn,majd észrevette az anyukáját és unoka bátyját.-Anyuu!Logan!Jaj annyira örülök nektek!-ugrott anyukája,majd Logan nyakába.Lottie is jött nem sokkal később és mosolyogva Jenny mellé lépett.
-Jaj anyu,Logan ő itt Lottie Louis tesója és..-nézett szét,hogy megkeresse Louist,akit sikeresen meg is talált,fejjel lefelé feküdt az egyik kanapén,Jenny gyorsan odaszaladt és családtagjai elé rángatta-ő itt Louis.Louis,ő itt az anyukám,akit már ismersz és az unoka bátyám,akit szintén ismerhetsz.-mosolygott.Jenny Louis anyukájára mutatott és mondta az övének,hogy menjen oda és ismerkedjenek meg.Louis gyorsan lelépett Logannel és a konyhából hatalmas nevetések hallatszottak.Jenny és Lottie felmentek az emeletre és gondolom tovább szépítkeztek.Amikor Louis és Logan kijött a konyhából és odamentem Loganhez és elkezdtem vele beszélgetni.Rendes fiú.Amikor fiatalabb voltam,mindent megtettem volna azért,hogy ő az enyém legyen,de mára ez a szerelem elszállt.


Zayn féltékenyen pislogott rám és Loganre,de én vigasztalásképpen egy puszit küldtem neki.Ő rám mosolygott és visszafordult nézni a tévét.
-Van kedved eljönni velem sétálni?-nézett rám Logan azokkal a gyönyörű fekete szemeivel.
-Persze.Hová menjünk?Van itt nem túl messze egy park.Jó lesz?-vettem fel a kabátomat és léptem ki az ajtón,de ott már állt valaki,így nem tudtam kimenni.Felnéztem a fölém tornyosuló emberre és meglepődve láttam,hogy Niall anyukája,apukája és testvére áll előttem hatalmas mosollyal az arcukon.Mivel Niall nagy valószínűséggel a konyhában volt,Samantha odaszaladt és betessékelte őket.
-Csókolom,szia Greg.Gyertek be,Niall a konyhában van,de azonnal szólok neki,Egyébként Samantha vagyok,Niall barátnője.-mutatkozott be illedelmesen és próbálta leplezni az idegességét,de én láttam rajta,hogy azonnal összeesik,de ekkor kilépett Niall a konyhából,a kezében egy csomó mézeskaláccsal.


A többi eseményt nem néztem végig,mert elmentem Logannel sétálni.Elég hideg volt odakint,így visszamentem a házba a sapkámért és egy sálért,ami nem az enyém volt,hanem Zayné,de nekem tökéletesen megfelelt.Elindultunk Logannel sétálni és nemsokára a megbeszélt helyszínre érkeztünk,ahol éppen megláttam egy forrócsoki árust.Belenyúltam a zsebembe és mivel nem volt nálam pénz,szomorúan ültem le egy padra és sóvárogva néztem az előttem elmenő embereket,akik forró csokit isznak.
-Mi a baj?-nézett rám Logan azokkal a gyönyörű szemeivel.
-Fázok és nincs nálam pénz,hogy forró csokit vegyek.-mondtam durcásan.
-Nálam van.Mi lenne ha meghívnálak egyre?-kacsintott,amitől egyenesen elolvadtam.
-Úúú az nagyon jó lenne.-csillant fel a szemem.Logan odament az árushoz és két forrócsokival a kezében jött vissza hozzám,az egyiket nekem adta,amibe én szinte beleugrottam örömömben.Inni akartam egy kortyot,de ez tényleg forró volt és megégette a nyelvemet,így felszisszentem.Logan rám nézett és elnevette magát.Én gyilkos pillantásokat vetettem rá,amitől lehervadt a mosoly a szájáról.
-Csak tudnám,hogy mi ennyire vicces abban,hogy szénné égetem a nyelvemet.-morogtam és nyújtottam ki a nyelvem,majd meg akartam nézni,amikor Logan ismét kinevetett.
-Jaj sajnálom,csak annyira vicces voltál.Remélem nem sértettelek meg.-ölelte át a vállamat és magához húzott.Én mélyen beszívtam az illatát és visszaidéztem azokat a pillanatokat,amikor őrülten szerelmes voltam belé.Amikor arról álmodoztam nap,mint nap,hogy ő egyszer az enyém lesz.Logan volt álmaim fiúja,de ő soha nem figyelt fel rám.Most viszont nagyon kedves velem és ahogy ott ültünk a padon egyre közelebb húzódtunk egymáshoz,amíg az ajkaink egymáshoz nem értek és ekkor elcsattan az a csók,amiről olyan sokat álmodoztam.Tudtam,hogy ez nagyon nem helyes,tudtam,hogy ha ez kiderül és Zayn megtudja soha többé nem akar majd hallani rólam.Én nagyon szerettem Zayn,mindenkinél jobban,de ez a csók teljesen elvette az eszemet.Nem tudtam másra gondolni,csak arra,hogy szeretem Logant,hogy még egyáltalán nem múlt el a régi szerelmem iránta.Miközben csókolóztunk,a szememből megindultak a könnyek.Logan arca nedves lett az enyémtől.Azért sírtam,mert boldog voltam,amiért végre megtörtént életem legmesésebb csókja azzal a fiúval,akit általános iskolás korom óta szeretek,de ugyanakkor azért is sírtam,mert aznap békültem ki életem szerelmével és ha ezt megtudja,márpedig érzem,hogy meg fogja tudni.Szóval ha ő ezt megtudja örökre vége mindennek.Amikor Logannel elengedtük egymást,a válla fölött elnéztem és megláttam azt a személyt akit a legkevésbé szerettem volna látni.Úgy éreztem ott fogok elsüllyedni.Én ezt egyáltalán nem így akartam,gyűlöltem magam.Felálltam a padról és elkezdtem rohanni,fogalmam sem volt,hogy merre,csak rohantam és rohantam,egészen addig,amíg a lábaim már nem bírták és össze nem rogytam.Ott ültem a földön és sírtam,sírtam magam miatt,Logan miatt és Zayn miatt.A zokogásomból egy érintés zökkentett ki.Vlaki megfogta a vállamat,én hirtelen hátranéztem,de a könnyektől nem láttam tisztán,hogy ki az,majd kitisztult előttem a kép és két gyönyörű barna szempárral találtam szembe magam.

6 megjegyzés:

  1. Szia! =D
    Nagyon tetszik a blogod! :)
    Nem is tudok semmi kritikát mondani róla! :D
    Nekem úgy személy szerint a bandából Niall a kedvenc tagom,de a blogodban a kedvenc lány szereplőm Nikki! :)
    Tetszik,hogy mindenki szemszögéből leírod a történetet. :D
    Én csak annyit szeretnék kérni,hogy egy kicsit többet írj Nikki-ékről!
    Köszi! ;)
    Szia!
    Heni.

    VálaszTörlés
  2. szia.nagyon örülök,hogy tetszik és nagyon jól esik amit írtál.:)) és fogok írni Nikkiékről is csak lemegy ez a karácsonyi rész és velük kezdem.:)) Remélem továbbra is rendszeres olvasom maradsz.^^ puszi.:))♥

    VálaszTörlés
  3. Azóta olvasom,amióta elkezdted! Ez csak természetes! :) Persze,nagyon tetszik,nem fogom abba hagyni az olvasást. ^.^
    Pusz (: ♥

    VálaszTörlés
  4. Nem tudod,hogy tudunk privátba beszélgetni?

    VálaszTörlés
  5. szia reka :D ezt is olvasom most , igen , de nem tudod megvaltoztatni a batuszint mert telorol nem mindig latom :/ es gephez nem mindig tudok jutni pusz :) ja es amugy jo nagyob ;)

    VálaszTörlés