2013. január 30., szerda

58.fejezet. - Nem megyek el nélküled.*


*Jenny szemszöge*

Csak álltunk és néztük egymást szomorúan.
-Miért?-szegezte nekem a kérdést ismét Louis,közben kezével megragadta a vállamat.
-Mert nem hagyhatom itt anyut,Jacket és Lisát.Meg a sulit sem.Louis nagyon rosszul állok egyes tantárgyakból és mindjárt itt a félév.-távolodtam el tőle,de ő mindig egyre közelebb jött hozzám.
-Akkor segítek,de nem fogok elmenni nélküled!-ölelt magához,amitől a fejemben képek jöttek elő.Képek,kettőnkről.Szerettem őt nagyon is,de nem tudtam volna a tanulásra koncentrálni,ha ő ott volt.
-Nem Louis.Vissza kell menned.Neked,Nikkinek és Niallnek is.Liamnek és Samanthának szüksége van rájuk.-mondtam halkan,majd fordultam vissza a házba.
-Jenny!Nem mehetek vissza nélküled.Kérlek...-mondta Louis olyan hangon,hogy még ha akartam volna se tudtam volna megállni,hogy oda ne menjek és karjaiba ne vessem magamat.

-Louis,miért csinálod ezt velem?-kapaszkodtam a pulcsijába és a szemébe néztem.
-Mert szeretlek.Kérlek Jenny.Nélküled nem teljes az életünk!Nagyon szépen kérlek..-csuklott el a hangja és magához ölelt.Sírt.Nagyon sírt.Könnyeit éreztem az arcomon.Én is sírtam.
-Rendben.-mondtam halkan.
-Mit mondtál?-nézett rám könnyes szemekkel.Láttam a szemében csillogni a reményt.
-Rendben.Veled megyek.-mosolyogtam rá kicsit félénken.
-Jenny!!Imádlak!-kiáltotta,majd megcsókolt.Amikor elengedett,felmentem összepakolni.Meglepetésemre Jack ült az ágyamon és Niallel beszélgetett.
-Te hol voltál?-nézett rám Niall furcsán.
-Louisal az udvaron.Visszamegyek vele.-öleltem meg Niallt,aki még elég álmos volt,így nehezen fogta fel a dolgot.Amikor őt elengedtem Jackhez mentem,aki szomorúan nézett,de mosolygott.
-Akkor mégis elmész?-kérdezte halkan.
-Igen,de gyakran haza jövök és meglátogatlak.-mosolyogtam rá,majd kihúztam a bőröndömet a szekrényből.
-Hiányozni fogsz.Megígéred,hogy minden nap felhívsz?-nyitotta ki a másik szekrényemet és segített pakolni.
-Megígérem persze.Lillyt meg nyugodtan tépd meg helyettem.-kacsintottam rá és elnevettük magunkat.

*A repülőtéren*
-Louis el sem hiszem,hogy rávettél,hogy eljöjjek veled.-mondtam izgatottam a gépet várva.
-Én is alig hiszem el,hogy eljöttél.Különben Lottie megfenyegetett,hogy ha nélküled megyek vissza,akkor utálni fog.-nézett rám Louis olyan szemekkel,mint egy ártatlan kiskutya.
-Tudod,hogy nem gondolta komolyan.-szólt a témához Nikki is.
-Persze,hogy nem.Lottie nem olyan.-mondta Niall.Ekkor nagy villogásokra lettünk figyelmesek.Egy scapat paparazzi bukkant elő a semmiből és minket fotóztak.'Louis,Jenny tényleg szakítottatok?', 'Niall akkor neked most Nikki a barátnőd?' , 'Louis most merre mentek?' hangoztak el ezek a kérdések,amire mi nem válaszoltunk,csak futottunk.Szerencsére éppen ekkor indult a gép,így gyorsan letettük a csomagokat és felrohantunk a gépre.Ott megkönnyebbülve fújtuk ki magunkat.Én Nikki mellett ültünk és az egész utat végig beszélgettük.A fiúk a hátunknál ültek és természetesen ettek és aludtak.Amikor végre leszállt a gépünk felvettük a csomagokat és fogtunk gyorsan egy taxit.Hazavitettük magunkat.Halkan benyitottunk és szétnéztünk.Sehol nem volt senki.Én bekukkoltam a nappaliba és ott volt az egész csapat.
-Nézzétek!Jenny vissza jött!-kiabálta Justin és hozzám szaladt.Felemelt,megpuszilgatott és megpörgetett a levegőben.
-Szia Jus.Örülök,hogy látlak.-mosolyogtam rá,majd mindenkihez odamentem és sorra megöleltem őket.Nikki és Liam elvonultak a szobájukba.Samanthát pedig Niall kifaggatta a koncertről.Ekkor megtudtam a nagy hírt.Blair  Zayn menyasszonya.
-Jézusom Blair!Ez fantasztikus!Mikor lesz az esküvő?-kérdeztem csillogó szemekkel szeretett barátnőmtől.
-Jövő hónapra terveztük.Ha minden jól megy akkor meg is fogjuk tartani.-válaszolt Blair helyett Zayn.Ekkor valaki szorítani kezdett hátulról.Lottie volt az és el sem akart engedni.
-Jenny!Olyan jó,hogy megint itt vagy!Annyira,de annyira hiányoztál!Gyere egy csomó dolgot akarok mutatni neked.-húzott fel a lépcsőn és bementünk egy szobába.A szoba tele volt rajzokkal,idézetekkel és dalszövegekkel.
-Ezeket ki csinálta?-néztem Lottiera kerek szemekkel.
-Louis.Amióta elmentél egyfolytában itt töltötte a szabad idejét.Ezek mind hozzád szólnak.Olvass el párat aztán menjünk,mert van egy csomó hajra való cuccom.-mondta izgatottan.
-Lottie..ha nem baj azt egy kicsit később szeretném megnézni.Ha lehet,most egy kicsit hagyj magamra.-mondtam halkan,közben fel sem néztem a papírról,amin egy dalszöveg volt.Nyilán megértette,mert távozott a szobából.Így magamban maradtam a szobában egy kötet dalszöveggel és képpel,amiket mind nekem szánták. 
.........

2 megjegyzés: