2013. január 11., péntek

51.fejezet - Hawaii.*

*Niall szemszöge*
Reggel Samantha már elég korán ébren volt.Ide-oda szaladgált.Én persze csak feküdtem az ágyban és lustálkodtam.Nem értettem,hogy tud ilyenkor is szaladgálni.Mondjuk totál megértem,hogy jól akar kinézni,de azért lazíthatna kicsit,elvégre ezért jöttünk ide.Az ikrek sem voltak még itt,szóval nem értem,miért siet.Amikor már készen volt,legalábbis azt hiszem készen volt,nagyon jól nézett ki.A haját nem értem,hogy csinálta így meg,de nagyon tetszett.

Egy lyukacsos farmert vett fel,amiben szerintem fázni fog,de ő azt mondta,hogy nem,így inkább ráhagytam.Egy fekete magassarkút,ami szerintem nagyon jól nézett ki rajta és ezzel már majdnem akkora volt,mint én,de még mindig nem ért utol.A pulcsija,pedig egyenesen tökéletes volt.Fogalmam sincs,hogy hol szerezte,de én imádtam és gondolom ő is.




Amikor elkészült,körbefordult előttem és kérdőn nézett rám,én megfogtam a derekát,kicsit megdőtöttem és megcsókoltam.
-Csodásan nézel ki szívem!-súgtam az ajkaira,majd megint megcsókoltam.
-Köszönöm.Reméltem,hogy tetszeni fog.-mosolygott rám és viszonozta a csókomat.Ekkor hallottuk,hogy csöngetnek,így leszaladtunk ajtót nyitni.Persze,hogy az ikrek voltak ott,tele energiával.Amikor meglátták Samanthát,majdnem leesett az álluk.-Hát igen fiúk,ez az ÉN barátnőm.-néztem Samanthára büszkén és kihangsúlyoztam az 'Én' szót,hogy eszükbe ne jusson kikezdeni vele,mondjuk biztosan nem tennél meg.Samantha elénk állt,hátán a gitárjával és indulásra készen állt.Én gyorsan összekapta magam és elindultunk.Először egy kastélyhoz vittük,ami iszonyatosan tetszett neki.Mi örömmel néztük,ahogy örül.Ezután elvittük egy kisebb folyóhoz,amihez egy réten keresztül kellett mennünk.Azt mondta,hogy egy mese jut eszébe erről a helyről,amit kiskorában látott.A hunyor major,milyen érdekes,hogy ezt a mesét én is imádtam.Na de mindegy.Ezek a helyes is nagyon tetszettek neki.



Ezután még el akartuk vinni pár helye,de ő azt mondta,hogy üljünk le,mert ő gitározni akar.Ebből végül az lett,hogy én gitároztam és énekeltünk.Először a Litte Things-et.Nagyon sok ember gyűlt oda körénk és amikor befejeztük,hatalmas tapssal díjazták. http://www.youtube.com/watch?v=s4bRV_1Kgns.Egyébként Samanthának nagyon jó volt a hangja.Ezután ő következett.Átvette tőlem a gitárját és elkezdett játszani.A Little Talks volt.Ebben én is énekeltem megint,majd amikor befejeztük hatalmas tapsot kaptunk és tőlem Samantha egy hatalmas csókot.http://www.youtube.com/watch?v=sXGPCYwuwREEzután jött egy Taylor Swift szám,amit megint csak Samantha játszott és énekelt.http://www.youtube.com/watch?v=iY0pmskwYwI.Az utolsó előtti szám a The A Team volt Ed Sheeran-tól.Ezt is egyedül énekelte.http://www.youtube.com/watch?v=ZGcaeCXOaeQ. Ezután a szám után felállt és úgy folytatta a következő számot,a Keep Your Head Up-ot.http://www.youtube.com/watch?v=TxM8KoVvlm8.Rengeteg ember jött utánunk és énekelt velünk.Hatalmas sikerünk volt,de főleg Samanthának.Egyszer egy ismerős alak jött velünk szembe.Greg volt az és megállt,amikor meghallotta énekelni Samanthát.Dermedten nézte,majd ő is velünk jött.
-Te,Niall,tudtad,hogy a barátnődnek iszonyat jó hangja van?-mondta,közben úgy mosolygott,mint a tejbe tök.
-Most már tudom.-mosolyogtam vissza.Samantha befejezte ezt a számot,magához hívott engem,Johnt és Edwardot és meghajoltunk.
-Köszönjük!Igazán csodás közönség voltak!És most hadd mutassam be maguknak a barátaimat.Ő itt a szerelmem,Niall Horan,ők pedig John és Edward Grimes.-mutaott be minket,majd a fiúkkal egyszerre mutattuk be Samanthát.
-Ő pedig itt Samantha Jay Morgan,a világ legcsodálatosabb lánya!Tegye fel a kezét,aki így gondolja még!-kiáltotta Ed.A sok emberből mindenki feltette a kezét,egyedül Greg nem,mert tele volt a keze,de nem sokáig vacakolt,ledobta a csomagjait és mind a két kezét feltette a magasba.Samantha megszorította a kezem én pedig rá néztem.Sírt.Nem tudtam elképzelni,hogy mi lehet a baja.
-Samantha!Mi a baj?Miért sírsz?-fogtam meg mind a két kezét.
-Ez a sok ember itt,és ti.Csodálatosan vagyok!Ez nekem hihetetlenül nagy öröm,hogy ennyi embernek tetszettek a dalok.-mutatott a még mindig ott ácsorgó emberekre.
-Jaj,jól van elhiszem.Nyugodj meg és énekelj még egy számot,mert azt várják.-öleltem magamhoz és megcsókoltam,majd mosolyogtam.
-Szeretnétek még egy utolsó számot?-kérdezte alig hallhatóan Samantha,de mindenki hallotta és egyszerre mondták,hogy igen.A választott szám Demi Lovatotól volt a Lightweight.Ezt gyönyörűbben énekelte,mint az eddigieket.Persze,közben folytak a könnyek a szeméből.Alig bírtam megállni,hogy én is el ne sírjam magam,de végül sikerült.http://www.youtube.com/watch?v=yGLQ9R-6X3o.Ez a szám után hazamentünk és ott Samantha kisírta magát,közben már én is kiengedtem magamból.Ott ölelkeztünk és sírtunk,majd elkezdtem babrálni a hajával,amitől megnyugodott és elaludt. 

*Zayn szemszöge*
 Amikor megérkeztünk a Hawaii repülőtérre elállt a szavunk a gyönyörűségtől.Mindenhol napsütés,tengerpart,fűszoknyás,napbarnított lányok és csodás hangulat.A repülőtéren egy pasi várt minket,a kezében egy Zayn&Blair táblával.Odamentünk hozzá és közöltük,hogy mi lennénk azok,akikre vár.Megtudtuk,hogy Jordan a neve.


Amíg mi Blairrel beszélgettünk ő őt fürkészte,mármint Jordan Blairt,amiért gyilkos pillantásokat vetettem rá és azt hiszem vette a lapot. -Egyébként te hány éves vagy?-fordult Blair Jordan. felé. 
-Ömm..15.Na és ti?-mosolygott ránk. 
-Én 18,Zayn pedig 19.Idevalósi vagy?-tette fel Blair az újabb kérdést,tök kedvesen. 
-Igen.Illetve félig.A szüleim elváltak és én apukámmal élek itt körülbelül 3 és fél éve.-vette át most már Blair csomagjait,mert Blair éppen valamit keresett a táskájában.Aztán elővett egy fényképezőgépet. 
-Értem.Nos,hát ezt azért hoztam,hogy megörökítsük az itt töltött napokat és szeretném,ha csinálnánk egy közös fotót.-nézett ránk,mi közel húzódtunk hozzá és mosolyogtunk a gépbe,majd odaadta Jordannek a gépet,hogy csináljon rólunk egy közös fotót.Én közel húztam magamhoz Blairt és mosolyogtam.Blair akart egy képet Jordannel. is.Átölelték egymás derekát és úgy pózoltak,majd Jordanről és rólam is készült közös képe,aminek a 'SWAG' cím lett adva.Majd Ryan elvezetett minket a szállodánkba,ami nagyon szép volt.Blair egyből a fürdőbe rohant és felvette a bikinijét.Amikor kijött megmutatta magát nekem,majd az ölembe ült. 
-Na,hogy festek?-kezdte el simogatni az arcomat. 
-Csodálatos vagy.-suttogtam a fülébe. 
-Akkor jó.Te is vedd át a te úszós nadrágodat rendben?-kezdte el kicsatolni az övemet. 
-Én jobban örülnék ha valami mást csinálnánk szívem.-feküdtem le és hagytam,hogy levegye rólam a nadrágomat.
-Jaj Zayn!Na most!Én fürödni akarok,méghozzá most azonnal,úgyhogy ne várd,hogy vetkőztesselek.Szépen felállsz,a cuki lábaidon kitipegsz a fürdőbe és átveszed a fürdőnadrágodat.Értem?-mondta olyan hangnemben,hogy azt hittem,ha nem engedelmeskedek neki akkor élve felfal.Kimentem a fürdőbe,átöltöztem és kimentem Blairhez,aki már egy nagy strandos táskával a vállán és egy átlátszó  hosszú ruhaszerűben várt rám.
-Na végre már!Gyere gyorsan menjünk!-fogta meg a kezem és már rohant is ki az ajtón.Mivel a part elég közel volt,gyorsan odaértünk.Én már mentem volna be a vízbe,de Blair megfogta a kezem.
-Bekenhetlek?-nézett rám azokkal a csillogó szemeivel.
-Oké,de ne sokáig.Ne kenegetéssel töltsük az időt,ha már így siettél ide.-ültem le és csókoltam meg,majd hagytam,hogy kenegessen.Először a hátamat kente be,kezei olyan puhák voltak és annyira jól esett a simogatása.Amikor végzett a hátammal,a vállam és a karom következett.Amikor ez is megvolt,átölelt és puszilgatni kezdte a vállamat,majd a nyakam felé haladt.
-Fordulj felém,légy oly szíves.-súgta a fülembe.Hangjától végig futott rajtam a hideg,de megtettem amit kért.Szépen felé fordultam és a szemébe néztem.Bekente a hasamat,de ez inkább simogatás volt,mivel nem sok naptej jutott rám,de nem is bántam annyira.Aztán az arcomra tett,de csak az orromra húzott egy csíkot,az arcomra párat és pöttyöket csinált.
-Így olyan vagy,mint egy indián szívem!-nevette el magát,de én nem találtam viccesnek és ezért bosszút forraltam.
-Rendben,most én kenlek be téged,fordulj meg!-utasítottam és már nyomtam is a kezembe a naptejet.A vállához nyomtam a kezem,majd a derekához,aztán amikor felugrott,hogy megnézze,mit csinálok,mert gondolom érezte,hogy nem kenegetem.Szóval,amikor felállt,a fenekére is tettem egy kézlenyomatot,amiért egy pofont kaptam.Nagyon fájt és ezért be is durciztam.
-Megérdemelted!Miért bohóckodsz?-nyomta a kezembe a naptejet és fordított nekem hátat,jelezve,hogy kenjem be normálisan.Ekkor egy ötletem támadt és a bikini felsője kötője felé nyúltam és kikötöttem.Blair egy hatalmasat sikított.Persze az egész strand minket nézett.Ő a még rajta lógó bikini felsővel takarta magát és közben velem veszekedett.
-ZAYN MALIK!Azonnal csináld meg!Kösd meg!-miközben veszekedett,úgy nézett rám,hogy azt hittem most tényleg meghalok.
-O-oké,de akkor fordulj meg mert így nem tudom.-mondtam halkan.Ő megfordult és én beközöttem neki,amikor felállt kaptam még egy pofont,na jó csak meglegyintett ami nem fájt.Majd bekentem és elindultunk a vízbe.Volt egy nagy rózsaszín úszógumink,amit Blair elfoglalt és napozott benne.Azt mondta,ezért,mert ilyen gonosz voltam vele most az úszógumi az övé.Hát márpedig enyém lesz az a gumi,gondoltam magamban és lemerültem a víz alá,nem törődve azzal,hogy a tökéletes hajam most tönkremegy.Szóval lemerültem, 'beúsztam' alá,megfogtam a gumit és egy hatalmasat löktem rajta,közben felálltam.Blairt elég váratlanul érte,így nagy sikítással merült el.Én vártam,hogy feljöjjön,de nem jött fel.Majd valami lerántott a víz alá.Nagyon megijedtem,de amikor a víz alatt kinyitottam a szemem Blairrel találtam szembe magam.Elengedett és elkezdett felmenni a víz felszínére.Egy kicsit a mélyebb rész felé ment.Ha már ma úgyis olyan gonosz napom volt,beúsztam alá,a nyakamba ültettem,kimentem a vízből és elengedtem a lábát.Amikor feljött csak nevetett.
-Annyira hülye vagy.-fröcskölt le egy nagy adag vízzel,aminek a fele a számban landolt.
-Te sem panaszkodhatsz szívem.-kacsintottam rá,majd közel mentem hozzá és magamhoz húztam.Ő a derekam köré fonta a lábát a karjait pedig a nyakam köré.Megcsókoltam,közben pedig lemerültünk a víz alá.De nem sokáig voltunk ott,mivel elfogyott a levegőnk.
-Hűhaa!Ilyen csókban sem volt még részem!-mondta csillogó szemekkel és újból megcsókolt,de ezúttal a víz felszínén maradtunk.Egyszer zenét hallottunk a partról,méghozzá a Live While We're Youngot,de nem mi énekeltük.Persze,hogy nem mi,mivel én a vízben voltam,Liam Disneylandbe,Niall Írországba,Louis és Harry pedig otthon.Kimentünk a vízből és a hang irányába indultunk.Amikor odaértünk hatalmas embertömeget láttunk meg.Átfurakodtunk rajtuk és mikor megláttuk azt a fiút,aki énekelt,majdnem leesett az állunk.http://www.youtube.com/watch?v=RyUFkHaNiVk
-Jordan!-kiáltotta Blair.Jordan felnézett és mosolygott,de nem hagyta abba a zenélést.Veszettül jó hangja volt,ahhoz képest,hogy ilyen fiatal.
-Gratulálok ember!Nagyon jó hangod van!-ráztam meg a kezét,miután befejezte.
-Köszi.Ja,eljöttök a buliba amit ma este tartanak?Errefelé mindig nagyon állat a hangulat.-kacsintott ránk,mi Blairrel egymásra néztünk,majd Jordanra.
-Elmegyünk!-mondtuk egyszerre,azzal indultunk haza készülődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése