2013. február 15., péntek

62.fejezet - Nem mehetsz!*

*Louis szemszöge*

Reggel korán keltem.Gondoltam csinálok mindenkinek reggelit.Éppen a hűtőben keresgéltem magamnak egy sárgarépát,amikor megláttam a nappaliban egy papírt az asztalon.Ki akartam dobni,de megláttam rajta az írást.Elolvastam,majd felsiettem Jenny és Zayn szobájába.Benyitottam kopogás nélkül,mivel gondolom jogom van benyitni abba a szobába ahol a barátnőm alszik az egyik legjobb barátommal.Amikor benéztem,hatalmas nevető görcs kapott el.Zayn hanyatt feküdt és el volt terülve,Jenny pedig hason feküdt keresztben az ágyon és Zaynen.Odamentem és elkezdtem rázni Jenn vállát.
-Hahó.Ébresztő.-mondtam halkan.
-Mi van?-kérdezte álmos hangján.
-Mi ez itt?-lebegtettem előtte a levelet.
-Az?Az hát az egy...-kezdett el magyarázkodni.
-Ki az a D.P.?-kérdeztem türelmesen.
-Danielle Peazer.-nyújtózkodott nyugodtan.
-Na és te elfogadod a meghívást?-mosolyogtam rá kicsit flegmán.
-I..igen.-dadogta.
-Miért nem mondtad?-simogattam az arcát.
-Mert féltem,hogy nem fogod megengedni.-hajtotta le a fejét.
-Hol lesz ez?-alltam fel mellőle.
-Amerikában.New Yorkban.-mondta halkan.
-Szuper.-kacsintottam rá.
-Szóval elmehetek?-nézett szemembe csillogó,zöld szemeivel.
-Nem.-mentem ki az ajtón.
-De Louis ez nekem nagyon fontos.Kérlek engedj el.-szaladt utánam és fogta meg a kezem.
-Rendben még ezt megbeszéljük.-sóhajtottam,majd lementünk tovább csinálni a reggelit.

*Samantha szemszöge*

Amikor felébredtem,Louis már nem volt a szobában.Felvettem a köntösömet és lementem a nappaliba,ahol Jenny éppen a Mickey egeret nézte.
-Jó reggelt Jenn.-köszöntem neki,majd leültem mellé és vele együtt néztem a mesét.
-Szia.- köszönt vissza,közben nem nézett rám,hanem szemével követte az éppen szaladó Plutot.Nemsokára a többiek is szállingózni kezdtek lefelé.Mindenkit lekötött ez az érdekes mese.Egyedül Louis volt a konyhában és zörgött az edényekkel.Lassan felálltam és bementem a hálótársamhoz.
-Szia Louis.Mit csinálsz?-mosolyogtam rá,ekkor egy finom illat csapta meg az orromat.
-Szia.Reggelit nektek.-mosolygott rám,majd tovább ténykedett.Én visszamentem a többiekhez,akik addigra kitaláltak egy játékot.
-Akkor a lényeg az,hogy mindig beállítunk a kör közepére valakit.Ha lány áll középen,akkor fiúk alkotják a kört,ha fiú van középen,akkor lányok.A középen állónak bekötjük a szemét és oda kell menni valamelyik emberhez és meg kell csókolni őt.A csókból pedig meg kell állapítani,hogy kit csókoltál meg,anélkül,hogy a szátokon kívül bármelyik testrészetek összeérne.-mondta a "remek" ötletet Kendall.
-Ez szerintem nem jó ötlet.Féltékenység lesz belőle.-ráztam a fejem.
-Persze ebbe a párok beleegyezése is kell.-kacsintott rám Carlos.
-Felőlem rendben.-mutatta fel két hüvelyk ujját Niall.
-Jó akkor felőlem is.-mosolyogtam,majd drágalátos párom ölébe ültem.
-Benne vagyok!-mondta egyszerre Blair és Zayn.Hát ki kell élvezni mindent a házasság előtt ugyebár.
-Mi is.-vigyorgott Harry.Debby pedig beleegyezően bólintott.
-Jenn?-nézett Logan unokahúgára.
-Nem is tudom.-vonta meg szégyellősen a vállát.Hová lett az a Jenny aki erre már kérdezés nélkül rábólintott volna?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése