2013. február 3., vasárnap

59.fejezet.-Shoppingolás.*

*Blair szemszöge*

Amióta Zayn megkérte a kezem,azóta szinte mindent együtt csinálunk és az éjszakák is aktívabbak.(Ha értitek,mire gondolok).Egyik akciódús éjszaka utáni reggel elég korán keltem.Letipegtem a konyhába és mivel a gyomromat mardosta az éhség,kinyitottam a hűtőt és elkezdtem keresgélni benne,valami ínycsiklandó eleség után.Hatchi ott ugrált a lábambnál.Adtam neki egy párizsit,amit hamar be is termelt,majd bement a nappaliba,ahol a többi kutyus és cica is volt.Én egy üveg eper dzsemet tettem az asztalra,majd egy szelet kenyérre kentem.Megkívántam a nutellát is,így azt is tettem a dzsemes kenyérre.Mostanában mindig ilyeneket eszek össze-vissza,aztán általában ki is jön belőlem.Ezt még nem mondtam el Zaynnek,mert nem akartam,hogy aggódjon értem.Nem sokkal később Doniya jött le a lépcső,szemét álmosan dörzsölte.
-Oh szia Blair.-integetett,közben felém vetett egy halvány mosolyt.
-Szia Doniya.Kérsz?-mutattam a tányéromon lévő eper dzsemes,nutellás kenyérre.

-Ööö..köszi de nem.Alig aludtam este valamit.-ült le mellém egy székre.
-Na miért?-kérdeztem tőle tele szájjal.
-Hát tudod a szobánkat csupán egy vékonyka fal választja el és hát ti eléggé rákapcsoltatok.Szóval érted..-pislogott rám kicsit huncutul.
-Ömm..jaj annyira sajnálom,de tudod amióta megkérte a kezem..nem bírunk magunkkal.-pirultam el,amikor egy hideg kezet éreztem a vállamon.Hirtelen felugrottam a székről és azzal a mozdulattal orrba töröltem az illetőt,aki a földön landolt.
-Úristen Blair.Te titokban karatézol?-állt fel a földről Zayn,közben az orrát fogta.
-Sajnálom.De megijesztettél.Miért ilyen hideg a kezed?-vettem el az orra elől a kezét,amikor elég brutál látványban volt részem.Zayn orrából ömlött a vér.Doniya döbbenten nézte,ahogy testvére keze és arca csupa vér.
-Basszus.Benned aztán van erő szívem.-nézegette a kezét kedves párom.
-Jaj istenem.Gyere ülj le,azonnal hozok zsebkendőt.Meg ne moccanj.-ültettem le Zaynt,majd felrohantam a lépcsőn.Egyenesen a szobánkba,ami előtt sikeresen elcsúsztam.Louis ekkor lépett ki az ő szobájukból és érdekesen nézett rám.
-Te mit keresel?-hajolt le hozzám.
-Semmit.Louis légyszíves hagyj békén most oké?-tápászkodtam fel,majd berohantam a szobába és körülbelül három csomag 100 darabos zsebkendővel távoztam onnan.Amikor leértem,gyorsan kiszedtem belőle körülbelül 15 darabot és Zayn orrához tettem.Ő csak végig mosolygott rám.Louis is megjelent a konyhába és értetlenül nézett ránk.
-Zayn,te meg mit csináltál?-sietett oda barátjához,akinek a feje hátra volt dőltve és egy nagy csomó papírzsepi volt rajta,aminek a nagyja már át volt ázva.
-Én?Megijesztettem Blairt.-mondta orrhangon.
-És akkor mi lett az orroddal?-faggatta tovább.
-Blair,hát szóval ő azt hiszem karatézni tanul,mert olyan hirtelen ütött meg,hogy időm se lett volna elugrani onnan.-nevette el magát.
-Ez nem vicces Zayn.Most totál bűntudatom van.-néztem rá mérgesen.
-Ugyan már!Szeretem a kemény csajokat.-húzott az ölébe és megpuszilt.Nemsokára elállt a vérzés és eltávolítottam az arcáról a zsebkendőket és lemostam az orrát és a kezét.Ekkor már mindenki lent volt a konyhába és már meg is reggeliztek.Ezután leültünk a tévé elé és egy idióta rajzfilmet néztünk.Mindenki nagyon unatkozott.
-Unatkozoook!-nyafogott Jenny.
-Menjünk el vásárolni!!-ugrott fel Lottie.
-Rendben!-tett úgy Jenny,mint Lottie.Felöltöztünk és elmentünk a legközelebbi plázába.A lányokkal először a New Yorkerbe néztünk be és mondtuk a fiúknak,hogy menjenek ahová akarnak,de két óra múlva a pláza előtt találkozunk.Mindannyian találtunk magunknak mindent.
Jenny ezt vette:

Lottie vele volt végig,így ők együtt választották ezt:

Nikki is tök jó cuccokat talált:

Ő Ruthal volt.Ruth egy ilyen kollekciót vett.Amúgy az utóbbi időben ő elég jóban van Kendallal,ezért is választhatott BTR dalszöveges pólót:


Samantha Miley társaságában volt,de nem befolyásolta őt Miley stílusa:


Miley viszont saját stílusa szerint választott :


Debby és Gemma is együtt voltak.Rengeteget nevettek,mondjuk fogalmam sincs hogy min,végül Debby ezt választotta:


Gemma pedig ezt.Az a póló eszméletlen jó volt.Mindenkinek nagyon tetszett:


Én Doniyával voltam és rengeteget beszélgettünk.Kiválasztottam egy nekem legjobban tetsző ruha szettet:


Doniya is választott.Mondjuk az övének volt egy kis Zaynes beütése.Nem hiába testvérek:


Amikor végeztünk a vásárlással még volt egy negyed óránk,így arra gondoltunk,hogy kimegyünk és megvárjuk a fiúkat.Körülbelül úgy néztünk ki,mint azokban az amerikai filmekben a shoppingolós csajszik.Minden kezünk tele volt.Már egy fél órája várakoztunk,amikor Liam kilépett az ajtón.
-Hol vannak a többiek?-kérdezte Jenny kerek szemekkel.
-Nem tudom.-mondta Liam halkan.
-Mi az,hogy nem tudod?Hiszen a te barátaid?-emelte fel a hangját Nikki.
........

2 megjegyzés: