2013. február 27., szerda

65.fejezet.* - Előkészületek.*

*Blair szemszöge*

A váratlan vendégek Zayn szülei voltak.Én totál kétségbe voltam esve,mert hát nem nagyon vagyok szégyenlős,de előttük zavarban voltam Karácsonykor is.Most meg hogy el kell mondanunk nekik,hogy összeházasodunk,így még jobban zavarban leszek.Körülbelül egy negyed óra telt el azóta,hogy megérkeztek és máris kopogtak az ajtón ismét.Kinyitottam és a szüleim voltak azok.
-Anyu,apu!Juj de örülök,hogy látlak titeket!Mit kerestek itt?-üdvözöltem őket.
-A barátod hívott,hogy fontos bejelenteni valótok van.Siettünk ahogy tudtunk.-mosolygott rám anyu és nyomott az arcomra egy puszit.Már értem.Tehát Zayn hívta őket.Na ezért még kapni fog.Na nem mintha baj lenne csak én később akartam közölni a szüleinkkel.Anyuékat felvezettem a hálószobánkba,ahol Zayn és a szülei már vártak minket.Egyébként Zayn anyukája és anyu eléggé megkedvelték egymást és azt hiszem apuék is jóban vannak.
-Szóval azért jöttetek el most,mert egy elég fontos bejelenteni valónk van.-kezdtem bele a mondandóba,de közben a hátamon folyt a víz az izgalomtól.
-Halljuk!-noszogatott Zayn apukája.
-Szóval..Blair és én...össze fogunk házasodni.-mondta Zayn,közben büszkén kihúzta magát.Ezután pár percnyi néma csönd következett.A szülők meglepetten bámultak ránk.Én idegességemben a pólóm ujját tekergettem,Zayn pedig az ujját tördelte.
-Nos?Mit válaszoltok?-vettem a bátorságot és megkérdeztem.Mondjuk halkan,de lehetett érteni.
-Ez csodálatos!Biztosan gyönyörű menyasszony lesz belőled!-ugrott fel anyu és átölelt.
-Valóban?-mosolyogtam rá.
-Persze!Mi pedig mindenben segíteni fogunk neked!-jött oda egy ölelésre Zayn anyukája is.Egy hatalmas kő esett le a szívemről.Amikor Zaynre néztem,apu ott állt és éppen mosolyogva kezet fogott vele.
-Üdv a családban Zayn.-mondta,majd megölelte.
-Ígérem,hogy nem esik bántódása a lányának mellettem.-mosolygott Zayn is.Ezek után a szép pillanatok után   kitaláltam,hogy anyuékkal és a lányokkal menjünk el vásárolni.Jenny,Nikki és én bementünk egy ruhás boltba,ahol a koszorúslány ruhákat vettük meg.Addig anyu és Tricia a helyszínt és a többi zűrös ügyet rendezték.Nekik egyszerűbb,mint nekünk,mivel ők már egyszer átélték ezeket.Nem is tudom,hogy mi lenne velem nélkülük.Amint beértünk a boltba,Jenny kiszúrta magának az egyik legszebb ruhát.Egy fodros,rózsaszín ruha.Ugyanolyan fazont választott Nikki is csak kékben.Ezután fizettünk,ahol az eladó pasi mosolyogva nézett ránk.
-Fel sem próbáljátok?Szerintem biztosabbra mentek.-kacsintott Nikkire és Jennyre,akik értetlenül egymásra néztek,majd megfogták a ruháikat és elmentek az öltöző fülkék felé.
-Na tessék!Nekünk még ezernyi dolgot el kell intéznünk.-néztem mérgesen a srácra.
-Egyébként ha megkérdezhetem hová lesz ez a ruha?-kíváncsiskodott.
-Az esküvőmre.Tudja mindjárt férjhez megyek és...-elég feltűnően bámult,ami engem eléggé zavart.
-Várj csak!Nem te vagy Blair Waldorf?Zayn Malik barátnője?-csillant fel a szeme.
-Ööö..de igen.Miért?-néztem rá érdekesen.Hát persze..Elkotyogtam az esküvőnket,amit ő majd szépen elmond az újságíróknak,akik majd össze-vissza firkásznak rólunk mindent.
-A húgom nagy rajongód.A fiúk barátnői közül te vagy a kedvence.Adsz egy autogramot?-mosolygott rám.Én lefirkantottam a nevem a papírjára,amikor Jenny sikítását hallottam.Gyorsan odarohantam a fülkékhez,ahol Jenny ott állt Nikkivel szemben.
-Mi van?-kérdeztem ijedten.
-Nikki...olyan jól néz ki abban a ruhában.-bökdösött barátnője felé,aki kicsit értetlenül nézett.
-Te hülye vagy!Felordítod az egész boltot,hogy aztán azt higgyük,hogy valami bajod van és hívjuk a rendőröket.-veszekedtem rá,majd még párszor megcsodálták magukon a ruhát és ezúttal tényleg fizettünk és mentünk.Ők ketten úgy gondolták,hogy elmennek a Starsbuckba meginni egy-egy forrócsokit.Én egyedül maradtam és indultam az esküvői ruhák üzletébe,ahol már Samantha és Debby vártak rám.Ott felpróbáltam körülbelül tizenöt ruhát.Mindegyik nagyon szép volt,de mindegyikkel volt valami bajom.Egyszer aztán megpillantottam álmaim ruháját.Gyönyörű fehér volt és csillogott is.
-Jézusom Debby!Az ott!Gyönyörű!-mutattam a ruhára.
-Ez az egyik legszebb ruhánk.Felpróbálod?-kérdezte mosolyogva az eladó.
-Még szép,hogy igen!-vágtam rá és izgatottam próbáltam fel a ruhát.Amikor magamra néztem,majdnem elájultam.Olyan volt,mintha csak rám öntötték volna.
-Na?Hogy tetszik?-fordultam körbe a barátnőim előtt.
-Wow!Gyönyörű vagy!Zayn biztosan el fog ájulni ha meglát.-mondta Samantha mosolyogva.
-Remélem is.Na nekem ez kell!-jelentettem be,majd visszaöltöztem és kifizettük a ruhát.Smanatha és Debby elmentek Nikkiékhez én pedig mentem tovább a cipőshöz,ahol Lottie és Doniya voltak.
-Szia Blair!Képzeld,már választottunk neked cipőt.Illetve szerintünk neked nagyon szép lenne.-újságolta Lottie.Bementünk az üzletbe,ahol valóban ott volt egy nagyon szép cipő.Azt felpróbáltam és éppen ez én mértem volt.Nagyon tetszett,így nem vacilláltam sokat,fizettünk és mentünk a virágoshoz,ahol Ruth várt minket.Ott kiválasztottam egy szép csokrot,ami vörös rózsákból volt.A boltos nagyon aranyos volt.Elmondtuk neki az esküvő dátumát és a címünket,ahová küldheti a csokrot.
-Következő állomás?-kérdezte Ruth,amikor kiértünk a boltból.
-Haza.Ott megírom a meghívókat,majd elvisszük a postára.Tricia és anyu már végeztek a helyszínválasztással és minden egyébbel.Most már csak a fiúknak kell vásárolniuk.
-Rendben!Akkor menjünk haza.-mosolygott Doniya.Útközben felszedtük a többi lányt is,majd amikor hazaértünk összeültünk és elkezdtük írni a meghívókat.
-Jenny!Segíts nekem.Diktáld a neveket.Lányok,ti pedig nézzetek még valami jó cukrászt és rendeljetek tortát.-adtam ki a parancsot és mindenki ment a dolgára.
-Soroljam a neveket?-ült le mellém Jenny.
-Igen,kérlek.-mondtam,közben babráltam a tollal.
-Azoknak is írsz meghívót,aki itt lakik?-kérdezte mosolyogva.
-Igen Jenn,de légyszíves kezdj hozzá a nevek sorolásához.-mondtam határozottan.
-Oké.Szóval akkor; Liam,Louis,Harry,Niall,Josh,Kíra,Nikki,Samantha,Debby,én,Paul,Lou,Lux,Tom,Andy,Olly,Justin,Miley,Eric,Aaron,Bobby,Jeremy,Elena,Rocky,Ronette,Holly,Anne,Des,Karen,Geoff,Jay,Mark,Maura,Bobby,Greg,John,Edward,Kendall,Logan,James,Carlos,Blake,Demi,Selena,Avril.Lássuk csak..ki van még?-kezdett el gondolkodni.
-Gemma,Cher,Kiowa,Kellan,Taylor,Leighton,Alice,Mike,Kristen,Lottie,anyud,Nikki szülei,Samantha szülei,Debby szülei,Kíra szülei,Ed Sheeran.-folytattam a neveket.
-Hűha!Ez elég sok ember!-mosolygott Jenny.
-Több is lesz hidd el.Még elhívjuk Eric Saade-t,a barátnőjét és még sok embert.Légy oly szíves és hívd fel Ed Sheerant,hogy el tudna-e jönni.-nyomtam a kezébe a mobilomat és elküldtem.Pár perc múlva éreztem,hogy valaki a nyakamat csókolgatja.Hagytam magam,mivel már az illatról éreztem,hogy Zayn az.
-Hogy van az én menyasszonyom?-huppant le mellém.
-Egész jól.Na és te?-írogattam tovább a meghívókat.
-Megvagyok,de tudod mi vidítana most fel?-mosolygott rám kajánul.
-Zayn.Most nem érek rá.Egy csomó dolgot el kell intéznem.Apropó,neked megvan már a ruhád?-kérdeztem komolyan,gondolva,hogy ezzel elküldhetem egy kis időre,amíg be nem fejezem a meghívók írását.
-Igen meg.-jött a nem várt válasz.
-Szuper.Akkor segíts nekem kérlek.Menj fel a szobába és rakj egy kis rendet.-utasítottam.
-Igenis kapitány!-állt fel a székről és tisztelgett egyet,majd felment a szobánkba.Te jó Isten!Hogy küldhettem fel rendet rakni?Hiszen akkor csak még nagyobb lesz a kupi.Na de mindegy.Majd csak sikerül neki valahogy.Hihetetlen,hogy hogy elröppent ez a nap is.Amikor végeztem a meghívókkal,elmentem a többiekhez,akik valami furcsa játékot játszottak.
-Sziasztok.Mit csináltok?-ültem le Harry és Liam mellé,mivel ott volt hely.
-Játszunk.Pontosabban énekelünk.-mosolygott Lottie.
-Zayn,neked meg mi bajod?-kérdezte Louis,barátjától,aki eléggé durcás volt.
-Hagyd csak!Én tudom.-mondtam,majd odaültem Zayn mellé,átöleltem és megcsókoltam,amitől egyből megenyhült.Még játszottunk egy keveset,aztán mindenki ment fürödni és aludni.Paul most kivételesen megengedte,hogy mindenki a saját párjával aludjon,így senkinek nem volt egy rossz szava sem.
..........
Bocsi,hogy ez most ilyen kis rövidke lett,de most egyenlőre érjétek be ezzel és vasárnap ha minden igaz,akkor hozok még új részt.Addig is írjatok komit,és hogy mit szeretnétek miből legyen több a sztoriban.:))

3 megjegyzés: