2013. március 6., szerda

66.fejezet. - Az esküvő.*



*Zayn szemszöge*

Reggel izgatottan ébredek fel.Ma van a nagy nap.A tegnapi legény búcsú nagyon jól sikeredett.A srácok nagyon jól megszervezték.Hát iszogattunk,de nem ittam le magam a sárga földig.A többiek (Liamet kivéve) viszont annál inkább.Blairt keresem,de nem találom sehol,így kénytelen vagyok föltápászkodni az ágyról és megkeresni őt,mert nagyon nagy szükségem van most rá.
-Blair!Bair!-kiabálom.
-Psszt Zayn.A többiek még alszanak.Mi a baj?-jön a válasz közvetlen mögülem.
-Azt hittem elvesztél.-lépek közelebb hozzá
-Ugyan miért vesznék el?-helyezi két karját a vállamra lazán.
-Mert talán el akarsz szökni az esküvőnk napján.-teszem mind a két kezem a derekára és egészen közel húzom magamhoz.
-Tudod,hogy ilyet úgysem tennék.Soha.Egész életemben arra vártam,hogy találjak egy hozzád hasonló,jó képű,figyelmes pasit és hogy hozzá menjek feleségül.Akkor most miért mennék el?-ajándékoz meg egy apró csókkal.Édes istenem!Hogyan is érdemelhettem ki azt,hogy egy ilyen csodálatos lány legyen a feleségem?
-Mertem remélni.-mosolygok rá,majd viszonozom a csókját.
-Hát mondjuk ha szeretnéd,hogy a menyasszonyod legyek,akkor el kell kapnod.-szalad le a lépcsőn és hallom,ahogy a bejárati ajtón kiszalad.Kénytelen vagyok utána szaladni.Ugyanis óriási a szeretethiányom.Kiszaladok az ajtón és látom,hogy kíváncsian néz az utca másik oldaláról.
-Kapj eeel!-kiabálja,közben a nyelvét nyújtogatja.
-Na várj csak!Ha elkaplak büntit kapsz.-indulok meg felé.Ő egyre csak szalad és nevet.Én nem vagyok az a híres futó,de őt hamar utol érem.Elkapom a derekát és magam felé fordítom.Ő csak mosolyog,majd megölel és megcsókol.Ilyen csókunk még soha nem volt.Blair mindig is elég félénken csókolt,de ez most nagyon határozott volt és mondhatom,hogy vad is.
-Hűhaa!!Ezt még soha nem tapasztaltam!-bámulok rá hatalmas vigyorral az arcomon.
-Nem is találkozhattál!Ezt még senkinek nem mutattam.Na nem mintha olyan sok fiúm lett volna előtted.De ezt mindig is ki akartam próbálni.-fogja meg a kezem és visszahúz a házba.
-Ti meg hol a francban voltatok?-néz csodálkozva ránk Paul.
-Mi csak levegőztünk egy kicsit.-kezdek magyarázkodni.
-Na mindegy!Légyszíves kezdjetek el készülődni.Még van két és fél órátok.-mondja,majd elmegy.Ekkor Blairt letámadják a lányok és elrángatják öltözni.Én magamba maradok és  elindulok a srácokhoz.Ők még javában készülődnek,így én is elkezdek.A kikészített öltönyömet veszem fel,a hajamat pedig tökéletesre csinálom.Mint azt már sokan megszokták,ezzel megy el a legtöbb idő.Körülbelül még volt egy fél óra.Már a legtöbb vendég megjött és a fiúk egyesével bejöttek gratulálni.Végül mikor mindenki kiment csak Louis maradt és közelebb lépett hozzám.
-Őszintén gratulálok haver!Elmondhatod magadról,hogy nagyon szerencsés vagy.-mosolyog rám és lányom a tekintetében,hogy ez őszinte beszéd.
-Köszönöm és igen tényleg az vagyok.-mosolygok vissza én is.
-Vigyázz rá!És legyetek boldogok.-ölel át.
-Vigyázni fogok.Megígérem.-ölelem meg én is őt,és ekkor jön be Paul,hogy itt az idő.Kimegyek az oltárhoz.Ahogy körbenézek,mindenhol emberek vannak.Mosolygós emberek.A sorok között felfedezem Simont,Nicolet,Eleanort,Daniellet sőt még Pezzt is.Blair meghívta volna őt is?Na mindegy.Nem kell túl sokat várni,megszólal Ed Sheeran Kiss Me-je.


Blairt Dave,az apukája bevezeti a terembe.Amikor meglátom Blairt,a lábam a földbe gyökerezik.Úgy érzem magam,mint amikor először voltam szerelmes egy tőlem idősebb lányba és amikor megláttam,mindig ez az érzés járt át.Most sincs ez másképp.Blair az oltárhoz ér és szembe néz velem.Mosolyog.
-Gyönyörű vagy.-suttogom neki,majd megsimítom az arcát.
-Köszönöm.Jó ezt hallani.Te is nagyon csini vagy.-mosolyog és megszorítja a kezem.Így adja jeléül,hogy ne izguljak,nem lesz semmi baj.A pap elkezdi nyomni a szöveget,amit ismételnünk kell.Aztán a várt jelenethez érkezünk.
-Zain Jawadd Malik,akarod-e hitves feleségedül a jelen lévő Blairt?
-Akarom.-mosolygok.
-Blair Waldorf,akarod-e hitves férjedül a jelen lévő Zayn-t?
-Akarom.-viszonozza a mosolyom.Felhúzzuk egymás ujjára a gyűrűket.
-Ezennel házastársakká nyilvánítalak titeket.Megcsókolhatjátok egymást!-néz ránk mosolyogva.Oda lépek Blairhez és úgy csókolom meg,ahogyan még soha nem tettem.Ezután mindenki tapsol.Majd kimegyünk a templomból és az utcán végig megyünk.Az én koszorúslányom Jenny,a Blairé pedig Nikki.Ők is nagyon gyönyörűek.De Blairt senki nem körözi le és soha nem is fogja.Mielőtt elindulnánk,jön a csokor eldobása.
-Készüljetek!-kiáltja Blair,majd háttal fordul a lányoknak és eldobja a csokrot.Mindenki meg akarja szerezni a csokrot,de egyik lány sem kaja el.Helyette Niall kezében landol.Hatalmas ujjongás közepette Smantha odarohan a párjához és egy hatalmas csókkal jutalmazza.Különben cukik együtt.Majd végre elindulunk.Blair és én megyünk elől.Utánunk Nikki és Jenny.Az utcán mindenki megnéz minket és van néhány Paparazzi fotós is,de ez minket most nem érdekel.Az utunkat a közeli vendéglő felé  vesszük,ahol várnak minket finomabbnál finomabb ételek.Szinte mindenki táncol Blairrel és iszogatunk is jócskán.Majd meggondoljuk magunkat és Blairrel felmegyünk a kizárólag nekünk bérelt hálószobába.Ott az egész éjszaka csak a miénk és csak egymással foglalkozunk.
....................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése