2013. március 26., kedd

69.fejezet - I ♥ Harry!

Íme,elérkeztünk a 69.fejezethez is.:D Ennek tiszteletére egy Harrys rész jön!:)


*Debby szemszöge*


-Jó reggelt galambom!--köszöntött Harry.Én még javában Álomország határában voltam,mikor bejött és leült az ágy szélére.
-Mmmm..-morogtam.Nálam ez jóreggeltet jelentett.
-Hoztam neked reggelit.Láss hozzá,aztán induljunk.-mondta,majd felállt és kiment a szobából.
-Hová?-kérdeztem a tálcát figyelve,ami előttem volt.Gofrit kaptam reggelire eperrel.Harry mindig is nagyon édes volt hozzám,már a kezdetektől.Lassan elkezdtem enni a reggelimet,közben bekapcsoltam a tévét,ahol éppen a Tom és Jerry egyik része ment.Pont az a jelenet volt,amikor Jerry és Tom jóban vannak és falatoznak.Amint néztem ezt a roppant izgalmas mesét,valaki bedugta a fejét az ajtón.Én odanéztem és láttam,hogy Nikki az.
-Szia.Bejöhetek?-kérdezte halkan.
-Szia.Gyere csak.-mondtam,majd az ágyat ütögettem,jelezve,hogy üljön is le.
-Jó étvágyat!-mondta,majd lehuppant mellém.
-Köszi.Kérsz?Harry csinálta nekem,de ez valami isteni finom.-ízlelgettem.
-Nem kérek köszi,én már reggeliztem.-mondta mosolyogva.
-És miről szeretnél beszélgetni?-néztem rá mosolyogva.
-Neked nem hiányzik Jenn?Mert nekem nagyon.-telt meg a szeme könnyel.
-De nekem is,és bárcsak ott lehetnék én is.Egyébként nekem is érkezett levél,de nekem közbejött a baba,így nem mehettem el.-öleltem át.
-Ezt most komolyan mondod?És miért nem szóltál?-hallottam Harry hangját az ajtóból.
-Nem akartalak még ezzel is terhelni.-néztem rá a vállam fölött.
-De akkor is szólnod kellett volna.-vette el előlem a tálcát és a nagy zöld szemeivel engem nézett.
-Sajnálom..-csak ennyit tudtam mondani,mert ezután együtt sírtam Nikkivel.Kis idő múlva Liam,Louis és Niall rontottak be a szobába és ugrálni kezdtek az ágyon.
-Hé!Menjetek innen!Még valami baja lesz Debbynek!-szólt rájuk erélyesen Harry.Ilyenkor annyira édes volt.
-Amerikába megyünk!-mondta Louis majd magához ölelte Nikkit,aki alig kapott levegőt.
-M..Micsoda?-értetlenkedtem.
-Amerikába!Tudod mit jelent ez?-rázta meg a vállam Niall.
-Öööö..új koncertek?-kérdeztem kicsit viccesen.
-Nem!Találkozunk Jennyvel!-ölelt magához Liam.
-M..Mi?Most komolyan?-kérdeztük egyszerre Nikkivel.
-A legkomolyabb.-lépett be a szobába Zayn Samantha és Blair társaságában.
-Ááh úristen!-kiáltottam,majd a fiúkkal együtt ugráltam az ágyon.Harry természetesen most is vigyázni akart rám.Egyszerre hat helyen volt,hogy nehogy leessek.Amikor a többiek elmentek csomagolni,Harryvel kettesben maradtunk.
-Szóval,hová is szerettél volna elvinni?-kérdeztem,majd megpusziltam az arcát.
-Mindegy.Nem lényeges már.-mondta halkan.
-De igenis lényeges!Kérlek..-fektettem le az ágyra.
-Egy házat akartam..magunknak..kettőnknek,vagyis hármunknak.-mondta elhalkuló hangon.
-Juj,komolyan?-néztem rá csillogó szemekkel.
-Igen,de így,hogy New Yorkba megyünk már nem érdekes annyira.-ült fel és elkezdett keresgélni az éjjeliszekrény fiókjában.Kis idő múlva letérdelt elém és egy dobozt vett elő a háta mögül.
-Ez..ez...-néztem rá kerek szemekkel.
-Igen.Debby,hozzám jössz?-nézett mélyen a szemembe.
-Harry...én...igen!-mondtam,majd megöleltem.Ráhúzta az ujjamra a gyűrűt.
-Most már mindenki tudja,hogy hozzám tartozol.-adott a homlokomra egy gyengéd puszit.
-Te pedig hozzám.-mondtam mosolyogva és viszonoztam a pusziját.
-Igen,tudom.-nevette el magát.
-Rendben,akkor most menjünk megnézni azt a házat!-mondtam és elindultam ki a szobából.
-Öömm..én nem akarlak megzavarni,de pizsamában?-nézett rám érdekesen-Fájdalmasan a homlokomra csaptam és beviharzottam a fürdőbe.Ott körülbelül egy fél óra alatt elkészültem és elindultunk.
-Paul,elmegyünk megnézni a házat.Majd jövünk.-köszönt el Harry Paultól.
-Rendben,de útközben ugorjatok már be a boltba is.Venni kell sárgarépát Louisnak,kanalakat,mert Liam mindet kidobtad,fésűt,mert eltűnt a Zayné és Niallnak ugorjatok be a Nando's-ba kajáért.-sorolta el.
-Inkább leírom.kutatott Haz papír után.
-Hagyd csak,megjegyeztem.Majd akkor jövünk.-intettem és kiléptünk az ajtón.


****

-Ez annyira szép Harry!-áradoztam már körülbelül egy fél órája.A ház nagyon gyönyörű volt.Minden be volt rendezve.Már csak be kellett költöznünk.Az előszoba nagyon nagy volt és egy boltíves fal választotta el a nappalitól.A nappali színe barackvirág színű volt,éppen,mint az előszobáé.Egy ajtó nyílt jobbra az előszobából.Ott volt a konyha.fekete-fehér metlakival volt lerakva,a fal pedig olyan volt,mintha téglás lenne.A bútor színe illett a falhoz és a kőhöz is.Az előszobából ment még felfelé egy fa lépcső.Azon felsétáltam és egy nem túl hosszú folyosó tárult elém.Közvetlen előttem egy számítógép volt.Jobbra nyílt két szoba.Az egyik az enyém volt.Bementem és szétnéztem.A szoba színe halvány lila volt.Volt egy íróasztal,lila lámpával.Egy ágy és egy szekrény a ruháknak,egy másik meg a "kacatjaimnak".Az ablak olyan volt,hogy bármikor ki lehetett ülni a tetőre,ha éppen olyan kedvem volt.A szobámból nyílt egy ajtó,ami falnak volt álcázva.Ott bementem és életem legszebb szobáját pillantottam meg.Mindenfelé tükrök voltak és egy hatalmas tér,hogy tudjak táncolni.
-Ez csakis neked van.-adott a nyakamra egy puszit Harry.
-Ez..ez..gyönyörű!Imádom és imádlak!-öleltem meg és megcsókoltam.Majd megnéztem a szobám mellett lévő szobát.Bementem és egy babakék színű szoba tárult elém.Volt benne kiságy,a falon állatok és meseszereplők.Volt babafürdető,pelenkáztató és minden ami egy kisbabának szükséges.
-Ez annyira aranyos.-mondtam Harrynek,majd megpusziltam az arcát.Aztán elmentünk a szobámmal szembeni szobához.Ott volt egy hatalmas franciaágy és két oldalon éjjeliszekrény.A fal tele volt a mi közös képeinkkel és volt pár a kiskorunkból is.Mondjuk fogalmam sincs,hogy azokat Harry honnan szerezte.Ebből a szobából is nyílt egy rejtett ajtó.Amikor bementem,rengeteg hangszer fogadott.Zongora,gitárok,dobok,szintetizátor és egyéb kellékek.
-Ez lesz a próbatermem.-mondta Harry.És csakugyan annak is nézett ki.A falakon a srácok képei és volt pár díj is a polcokon.Végül kimentünk a szobából.Még bekukkantottam a fürdőszobába is.Ott volt egy nagy kád,zuhanyzó,wc,kézmosó és minden más.Minden kék színű volt.Imádtam.Imádtam az egész házat.Végül elmentünk,bezártunk a házat és mentünk a boltba.


****

-Harry!Igaz,hogy a barátnőd terhes lett és ezért megkérted a kezét?
-Harry!Hány barátnőd van jelen pillanatban?
-Debby!Milyen Harry az ágyban?
-Debby!Igaz,hogy Harry impotens?
Mindig is szánalmasnak találtam a paparazzikat.Mielőtt megismertem Harryt,sokat olvastam a sztárokról.Hihetetlen,hogy mennyi sületlenséget ki nem találnak róluk az emberek.És most egy világsztárral járok.Elég gyorsan belecsöppentem a sztárvilág kellős közepébe.Főleg,hogy az unokabátyám,Kendall is sztár.Éppen kimentünk a boltól Harryvel és egyből letámadtak minket a barom kérdéseikkel.Harry csak fogta a kezem,a másik kezében pedig a megvásárolt cuccokat.Átvágtuk magunkat a tömegen,de ők követtek minket.Harry gyorsan behúzott egy sötét sikátorba,így sikerült lerázni az újságírókat.Azonban hangokat hallottunk a sikátorból.Pár részeg pasas közeledett felénk.
-Nézzed má'!Milyen csini kis csaj.Mondd csak,nincs kedved egy menetre?-jött felém az egyik.
-Hozzám ne érj!-húzódtam el tőle.
-Na mi van?Csak nem félsz?-jött közelebb a másik és erőszakosan magához húzott.Elkezdett mindenhol tapizni.Hiába akartam kirángatni magam a keze közül,nem sikerült.
-Ereszd el!-ordította Harry.
-Mert,ki akarsz te lenni?-vett ki egy kést az első csávó a zsebéből.
-Az akivel ha sokáig szórakozol,akkor pórul jársz.-mondta idegesen.
-Mit gondolsz te magadról csórikám?-fogta a torkához a kést.Én annyira kétségbeestem,hogy a lábaim cserbenhagytak és összerogytam.Harry rám nézett és zöld szemében égett a düh tüze.
-Most megfogjuk a barátnőcskédet és elvisszük,te pedig nem tehetsz semmit.-mondta az engem lefogó pasas,majd felemelt és akárhogy tiltakoztam,nem tudtam kiszabadulni.Elvitt egy Harrytől távolabbi helyre.összekötötte a kezeimet és a lábamat egy durva kötéllel,majd kicsatolta a nadrágja övét.
-Kérem...-csordultak ki könnyek a szememből.Nagyon féltem.Inkább válaszoltam volna az újságírók kérdéseire.
-Kussolsz ribanc!-ordított rám.
-Debby!Nyugodj meg!Nem lesz semmi baj.-hallottam Harry hangját.
-A haverom elintézni a te kis barátodat,aztán a miénk vagy.Majd hozod nekünk a pénzt a jó testeddel.-vigyorgott rám a velem szemben álló pasas.
-Kérem..ne bántsák őt.Bármit megteszek,csak engedjék el őt.-mondtam sírva.
-Meg vagy te őrülve?-hallottam Haz hangját.
-Jack!Kussoltasd el!-szólt az egyik csávó a másiknak.A srác elvette Harry torkától a kést és egy pisztolyt húzott elő a zsebéből.
-Csak szeretnéd hapsikám.-villantott egy rossz fiús vigyort és hasba térdelte az előtte álló srácot.Az még próbált felállni,de Harry felé térdelt és elkezdte püfölni.
-Te itt maradsz!-szólt rám az engem őrző pasi.Mégis hogy a jó büdös francba tudtam volna elmenni,amikor meg voltam kötözve?A csávó odarohant Harry mögé.
-Harry!Vigyázz!-ordítottam,de már túl késő volt.Harry amint hátrafordult kapott egyet az arcába.Gyorsan felállt és elintézte a másik pasit is.Ezután hozzám rohant.Elkezdte oldozni a kötelet,de sehogy nem akart szétjönni.Visszarohant az első pasihoz,a zsebéből elővette a kést és visszafutott hozzám.Szétvágta a kötelet és segített felállni.
-Jól vagy?-kérdezte.Aggodalom látszott a szemeiben.
-Megvagyok..de a szád...-nyúltam volna a szájához,hogy letöröljem a vért onnan,de ő elhúzta a fejét.
-Szerintem menjünk,mert Paulék várni fognak ránk.-mondta és felkapta a fel mellől a vásárolt cuccokat.Siettünk haza.Egyikünk sem szólt a másiknak semmit.Harry a fejére húzta a kapucniját,hogy ne lássák a sebét.Én gyorsan beugrottam a Nando's-ba és körülbelül öt emberre való adagot rendeltem elvitelre.Amikor kiadták a kaját,megfogtam és kimentem az étteremből.Hazaértünk,letettük az asztalra a csomagot és felmentünk a szobánkba.
-Na?Milyen a ház?-kiabált utánunk Paul.
-Nagyon szép.-mondtam,majd bezártam az ajtónkat.Leültem Harry mellé,aki az ágyon ült szótlanul.Levettem a fejéről a kapucnit és megsimogattam az arcát.
-Annyira sajnálom Debby.Én nem ilyen napot terveztem neked.-mondta elcsukló hangon.
-Nyugodj meg Harry.Nincsen semmi baj.-simogattam meg a hátát.
-Debby!Majdnem meg....még kimondani is nehéz.-nézett rám.
-Harry!Figyelj rám,a lényeg,hogy nem esett semmi bajom.Itt vagyok.Élek és virulok.-mutattam végig magamon mosolyogva.
-Ezért szeretlek.Mindig ilyen vidám vagy.-hajolt hozzám közelebb és megcsókolt.
-Én is szeretlek,de most ki kell tisztítanom a sebedet.-álltam fel és mentem a szekrényemhez,ahonnan előkotortam az elsősegélyes dobozomat.
-Ugyan már!Semmi szükség rá.Majd rendbe jön.-mondta és ment volna ki az ajtón,de az be volt zárva,a kulcs pedig a zsebemben volt.
-Szó sem lehet róla!Leülsz és hagyod magad.Így nem mehetsz koncertezni.-mondtam kicsit mérgesen.Ő nem szólt egy szót sem csak szép lassan visszaült az ágyra.Én az ölébe ültem és egy fertőtlenítő löttyöt tettem a vattapamacsra és elkezdtem törölgetni a sebét.
-Ssszzz.-húzta el a fejét.
-Figyelj,tudom,hogy fáj,de ezt most ki kell bírnod.-mondtam,majd tovább folytattam.Ő végig a szemembe nézett.Lassan kitisztult a sebe.Én elpakoltam a cuccokat és visszatettem a szekrénybe.Leültem Harry mellé.ő a kezébe vette a kezemet és elkezdte puszilgatni.
-Imádom a kezeidet.Olyan puhák és olyan ügyesek.-mosolygott rám.
-Akkor most menjünk ügyesen fürödni,aztán aludjunk.-mondtam.Nem kellett kétszer mondanom neki.Felpattant és mentünk fürödni.Miután visszatértünk az ágyunkba,befeküdtünk.Én Harrynek háttal feküdtem,ő pedig szorosan mögém.Kezét a hasamra tette és elkezdte simogatni.
-El sem hiszem,hogy apa leszek!-mondta.
-Pedig elhiheted.Szerintem nagyon jó apu lesz belőled.-mondtam nevetve.
-Belőled pedig jó anyuka.-adott az arcomra egy puszit.Ezután lassan abban a pózban elaludtunk.
..........
Remélem tetszett!Írjatok komit!:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) ♥
    Következő rész? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát husom most a másikon van.:DD de ezen is lesz.:))♥ És am örülök,hogy tetszik.:D

      Törlés