2013. március 15., péntek

67.fejezet. - Csak te és én*

Sziasztok!:) Bocsi,hogy mostanában ennyit késnek a részek és a sztori egyre laposabb lesz..:\\ Próbálok beletenni még több életet,de nem ígérek semmit.Remélem ez a rész tetszeni fog.:)) És komizzatok sokaan!!:D

*Liam szemszöge*

Hát igen,ez az esküvő.A lányok a kelleténél jóval többet ittak,sőt nem csak a lányok.Zayn és Blair pár perc alatt felszívódtak.Bele se merek gondolni,hogy mit is csinálhattak.Mondjuk elég jó buli volt,de nekem kellett mindenkit hazavinni.Mivel Jenny volt olyan aranyos,hogy meghívta az esküvőre Danielle-t,Eleanor-t és Perrie-t,így ők nálunk éjszakáztak,de másnap már mentek is vissza New Yorkba.Aznap mindenki tök másnapos volt.Senki nem emlékezett semmire,majd délután jött egy üzenet Harrynek,hogy menjenek bulizni.Persze az egész társaság elment csak Nikki és én nem,így miénk volt az egész ház.(Ha értitek mire gondolok.;D ) Azt hiszem kevesebbet kéne lógnom Harryvel..Szóval én úgy gondoltam,hogy Nikki után elmegyek fürödni.Ez így is történt.Mikor Nikki kijött a fürdőből,én besurrantam és beálltam a zuhany alá.Annyira jó érzés volt,amikor a forró víz a bőrömhöz ért.Durván fél órát álltam a víz alatt,majd két perc alatt megfürödtem.Kiléptem a zuhany alól és a derekamra tekertem a törölközőt.Amikor kiléptem a fürdőszoba ajtaján,Nikki ott állt előttem az egyik ingemben,ami félig ki volt gombolva.
-Gyere utánam.-mondta halkan,majd elindult a szobánk felé.Én csak mentem utána,mint egy kiscsikó az anyja után.Akartam őt.Ott és akkor.Amikor beértünk a szobába,bezárta az ajtót.Kulcsra.Szétnéztem a hálóban és mindenhol rózsaszirmok és kicsi gyertyák voltak.Aztán azt hiszem,hogy füstölő is volt.
-Nikki...ez?-néztem rá meglepetten.
-Sshh.-tette a mutatóujját a szám elé.-Most maradj csöndben és engedd el magad.-komolyan soha nem láttam ilyennek,mintha egy pillanatra Jenny állt volna előttem csak Nikki testében.Gyengéden lelökött az ágyra és az ölembe ült.Két lábát a derekamhoz szorította,én pedig levettem róla az inget és a hátát kezdtem simogatni.Először elkezdtünk csak csókolózni,majd mikor abbahagytuk,Nikki szemébe néztem.
-Akarod?Biztos?-kérdeztem tőle.Mondjuk tök felesleges volt,mert úgyis tudtam,hogy mi lesz a válasza.Meg én is akartam.
-Egész biztos.Csak csináld kérlek.-suttogta a fülembe.Úgy tettem,ahogy parancsolta.Egész éjszaka egymással voltunk elfoglalva.Igyekeztünk,hogy a legjobb legyen a másik félnek,meg persze magunknak is.Amikor végeztünk,Nikki bedőlt az ágyba és a mellkasomra hajtotta a fejét.
-Liam,te egy szexisten vagy!-mondta,majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Ugyan már!Te sem panaszkodhatsz.-nevettem,majd viszonoztam a pusziját.Még órákig elbeszélgettünk,amikor hallottuk,hogy a bejárati ajtó nyílik és pár ember szó szerint beesik az ajtón.Gyorsan magunkra kaptunk valamit és leszaladtunk a lépcsőn.Felkapcsoltuk a villanyt és csodák csodájára kivel találtuk szembe magunkat?Hát nem mással,mint Harryvel,Louisval,Niallel,Samanthával,Joshal,Kírával és Jennyvel.Debby pedig állt az ajtóban és reménytelen pillantásokat vetett a földön elterülő emberekre.
-Jézusom!Mennyit ittatok?-kérdezte ijedten Nikki a társaságtól.
-Doncaster!-mondta Louis.Nikki rám és Debbyre nézett,majd elnevette magát.
-Na jó,gyere Liam.Segíts felvinni őket az emeletre.-utasított,majd talpra állította Jennyt és miután megtanította állni,elindultak Jenn szobájuk felé.
-Mondhatom szép kis banda vagytok.-néztem rájuk,majd Louist és Harryt segítettem fel a lépcsőn.Még vagy kétszer fordultunk és sikeresen agy ágyába juttattunk mindenkit.Végül leültünk a nappali kanapéjára.
-Figyeljetek csak lányok.Mi lenne ha megnéznénk egy horrorfilmet?-adtam az ötletet.
-Én benne vagyok.-kacsintott Nikki.
-Én is.-mosolygott Debby.
-Mit szóltok a Körhöz?-ugrott fel Nikki.
-Oké!-mondtuk egyszerre Debbyvel.Amikor elkezdődött a film,nem volt valami ijesztő.A film felénél a lányok elaludtak.Nikki az egyik vállamon,Debby a másikon.Én végignéztem a filmet és eléggé beparáztam.Eléggé megszomjaztam,így lassan felkeltem a kanapéról és kimentem a konyhába.Ott töltöttem magamnak egy pohár vizet,amikor megszólalt a telefonom.Annyira megijedtem,hogy elejtettem a poharat,ami darabokra törött.Nem foglalkoztam vele,hanem előkotortam a zsebemből a telefonomat.Ránéztem a kijelzőre.*Ismeretlen szám*.Felvettem és remegő hangon beleszóltam.
-Halló?
-7 nap múlva meghalsz....-mondta egy halk,de rekedtes hang.
-Ki vagy te?-szóltam bele ijedten.
-Carlos.Csá Liam.Csak azt akarom kérdezni,hogy nem-e aludhatnánk nálatok a srácokkal?-szólt bele most már nem elváltoztatott hangon.
-A francba is!A szívbajt hoztad rám!-mondtam megkönnyebbülten.
-Na miért?Csak nem a Kört nézted?-nevetett a vonal túlsó végén.
-De igen!Egyébként meg miért nem írja ki a számodat?-vontam kérdőre.
-Ja hát elhagytam és vettem egy másikat.
-Rendben.Mikor jöttök?-tértem vissza a témához.
-Mindjárt ott vagyunk.Na de leteszem.Szia!-köszönt el és kinyomta a telefont.A szívem körülbelül ötszörösével gyorsabban vert,mint ahogy szokott.
-Liam,mit csinálsz?-kérdezte egy álmos hang a hátam mögül.
-Áh Debby,én semmit csak inni akartam és megcsörrent a telefonom.Aztán annyira megijedtem,hogy eltörtem a poharat.-magyaráztam el neki.Ő halványan mosolygott,majd segített összeszedni a szilánkokat.Amikor végeztünk,csöngettek.Halkan kimentem az ajtón és beengedtem a fiúkat.Nikki is felébredt,de ő felment a szobánkba aludni.Debby és én még beszélgettünk egy kicsit a srácokkal,majd utána mis is elmentünk aludni.

*Kendall szemszöge*

-Srácok,mi lenne ha felébresztenénk a népséget?-adta az ötletet Carlos,amikor már körülbelül dél lehetett.
-Benne vagyunk!-kiáltottuk egyszerre.
-Akkor James,te mész Harryhez és Debbyhez,Logan te Jennyhez és Louishoz,Kendall,Niallhez és Samanthához én meg Kírához és Joshoz.Nikkit és Liamet hagyjuk aludni.-utasított Carlos.Aztán útközben meggondoltuk magunkat és úgy beszéltük meg,hogy mindenki elmegy valamelyik pároshoz,de csak egy ember ébreszti fel és mi azt végignézzük.Így is történt.Először mentünk Kíráékhoz.Ott Carlos kezdte az ébresztést.Elvett egy hatalmas macit a sarokból és elkezdett táncolni vele,majd énekelni.
-Jóó reggelt hétalvók!Hasatokra süt a naap!Itt Carlos mackóó..-kezdte és mi már dőltünk a nevetéstől.Először Kíra ébredt fel és elég érdekesen nézett Carlosra.
-Te meg mi a jó büdös francot csinálsz itt?-kérdezte álmos hangon.
-Felébresztelek titeket.Joosh!Jó reggelt!Itt Carlos mackó!-ugrott rá a békésen szunyókáló Joshra.Ő annyira megijedt,hogy Carlossal együtt lefordult az ágyról.Carlos csak eldobta a macit és kiszaladt a szobából.
-Egy pár kész!Jön a következő.-mondta elégedetten.Rajtam volt a sor.Felvettem egy fekete szemkötőt és belopakodtam Samantha és Niall szobájába.Ott először elkezdtem piszkálni Samanthát,aki erre felébredt és szólt Niallnek.Én addig bebújtam az ágy alá.Amikor Samantha elkezdte mondani Niallnek,hogy tulajdonképpen miért is ébresztette fel,előugrottam az ágy alól és mind a ketten hatalmasat kiáltottak.
-Jó reggelt szépségeim!-vigyorogtam,majd kimentem a szobából.Ott mindenki nevetett.
-Akkor Logan most te jössz!-mutogattam rá.
-De Jenny engem meg fog ölni.-nézett ránk boci szemekkel.
-Mert ha én csinálnám,engem nem ölne meg?-nézett rá James.
-De..de akkor is..-nézett Carlosra kérőn.
-Jaj már!Mi is ki fogunk kapni,de ez nagy poén.-nevettem.Mindenki rábólintott és Logan elindult Jennyék szobájába.De lőtte felvette a rendőr jelmezét.
-Jó reggelt kívánok!Maga Jenny Henderson?-kérdezte komolyan,amire Jenny felébredt.
-Igen.Miért?-amikor ránézett Loganra,teljesen megmeredt.Biztos,hogy azt hitte,egy igazi rendőr áll előtte.
-Nos,azt hiszem a barátja tegnap elég ittas állapotban volt és ha jól tudom maga is.-folytatta.Mi alig bírtuk nevetés nélkül.
-Lehetséges,mivel tegnap egy buliban voltunk.-ébredezett Louis is.
-Értem,nos akkor meg kell nézniük egy felvételt,hogy biztosítsák,hogy magukat láttuk.-magyarázott még mindig komolyan.
-Egy kérdés biztos úr.Maga hogy jött be ide és miért?-néztek rá érdeklődve.
-Csak azért,mert....Jó reggelt álomszuszékok!-emelte le a szeméről a napszemüveget,majd kirohant hozzánk.Mindannyian nevettünk.Ezután már csak egy páros volt.Debby és Harry.Ezúttal James volt a soros.Felvett egy műanyag koronát és bement Debbyékhez.
-Khm,khm..jó reggelt kívánok.-mondta úgy,mint egy fejedelem.
-Mi van?Mi a francot akarsz?-kérdezte Harry kicsit mérgesen.
-Tisztelegjetek az új királynak.-mondta még mindig ugyanolyan hangnemben.
-James?Megvesztél?Alig aludtam valamit.Miért jöttél ide?-kérdezte Debby is szintén kicsit mérgesen.
-Éppen ezért.Jó reggelt!-azzal kiszaladt hozzánk.Ott mind a négyen a magasba ugrottunk és egy hangos "Éljen"-t kiáltottunk,jelezve,hogy a feladatunkat sikeresen véghez vittük.Amikor leértünk a konyhába,hogy valami reggelit összedobjunk,Nikki és Liam már ott voltak.
-Sziasztok fiúk.Mi volt az a nagy nevetgélés odafönt?-kérdezte Nikki.
-Sziasztok.Hát semmi,csak Logan elesett és azon nevettünk.-kacsintott ránk Carlos.Leültünk és mindenki evett fejenként két szendvicset,majd felmentünk a fenti nappaliba és a folyosón Logan elkezdett vitatkozni Carlossal.
-Miért mindig velem történik valami?-nézett rá bosszúsan.
-Te álltál mellettem,így te jutottál eszembe.Nem értem miért kell ebből ekkora ügyet csinálni.-csóválta a fejét.Ekkor nem várt látvány fogadott minket.Akiket felébresztettünk ott álltak előttünk és mérgesen néztek ránk.
-Uhh srácok,szerintem fussunk.-javasoltam,amiben totál egyetértettek.Mindannyian integettünk a népségnek,mintha nem is történt volna semmi,majd elrohantunk.
-Ez a mi szerencsénk!Ha Jenny elkap,engem kivégez.-mondta Logan futás közben.
-Még jó,hogy senki nem ért minket utol futásban.-nevetett James.Alighogy ezt kimondta,Nikki sétált előttünk.Mivel nem tudtunk hirtelen megállni,így nekimentünk és mind az öten elestünk.
-Mi van veletek?Hová rohantok?-vont kérdőre minket.
-Megvicceltük a többieket,hogy felébresztjük őket és most ezért bántani akarnak minket.-panaszkodott James.
-Jaj dehogy bántanak,max visszakapjátok és jól kiosztanak titeket.Ja és Carlos ezer bocs,de nem ütötted meg magad?-segített feltápászkodni Carlosnak,ugyanis pontosan rá esett.
-Én jól vagyok.Na és te?-kérdezte kicsit ijedten.
-Jól vagyok.-mosolygott rá.Ekkor észrevettük,hogy jönnek a többiek,így Nikki mögé bújtunk.
-Védj meg minket.-mondta Logan halkan.
-Nyuszik vagytok.-csóválta a fejét Nikki.
-Nikki!Menj onnan.Rám ugrott a macival!-kiáltotta Josh.
-Megijesztett minket!-mondta Samantha és Niall egyszerre.
-Nekünk eljátszotta,hogy rendőr.-mondta sértődötten Jenny.
-Ő meg azt,hogy király.-mutatott Jamesra Debby.Ekkor Nikkiből kitört a hatalmas nevetés.A hasát fogta és a szeméből folytak a könnyek.
-Srácok..ez igaz?-nézett ránk.
-Igen..-mondtuk egyszerre és lehajtottuk a fejünket.Nikki csak tovább nevetett és ezt se mi,se a többiek nem tudták mire vélni.
-Mi olyan vicces ezen Nikki?Megmondanád?-kérdezte Jenny még mindig sértődötten.
-Ezek csak ártatlan tréfák.Ezeken ne akadjatok ki ennyire.-mondta Nikki,majd visszament a konyhába.Mi a velünk szemben álló "hadseregre" néztünk,akik összenéztek és belőlük is kitört a nevetés.Végül odajöttek hozzánk,megveregették a vállunkat mi pedig bocsánatot kértünk és béke volt ismét.
...............

4 megjegyzés:

  1. Imááddttaaamm!!
    Már az elejétől olvasom,csak eddig nem komiztam,de most rászántam magam.
    Van egy meglepetésem számodra: http://mydreamsforonedirection.blogspot.co.at/2013/03/61resz-dij-blogajanlo_16.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú oké majd olvasom.:DD Örülök,hogy tetszik.:DD

      Törlés