2013. február 6., szerda

60.fejezet. -Leléptünk.*

*Kíra szemszöge*

Josh és én.Hát igen mi egy pár vagyunk.Nem igazán lehet sokat tudni se róla,se rólam.Amikor Rocky,Elena,Holly és Ronette bejelentette,hogy ők haza mennek,mert hiányzik nekik a család és a barátok meg ilyesmi,Josh és én kedvet kaptunk egy kis kirándulásra.Senkinek nem szóltunk és a telefonjainkat is kikapcsoltuk,hogy véletlenül se zavarjanak meg.Na jó végül is miben zavarhatnának meg?Jó elég sok mindenben,de amúgy semmiben.(Ennek marha sok értelme volt..)Szóval Josh kitalálta,hogy menjünk el síelni.Egy ismerősének van a hegyekben egy faháza és oda mennénk.Mivel én körülbelül annyira tudok síelni,mint Taylor Swift dubstepezni,így nem tartottam jó ötletnek a síelést,viszont az annál inkább tetszett,hogy csak mi ketten egy hétig egy óriási faházban a hegyekben és az égvilágon senki és semmi nem zavarhat meg minket.Még korán reggel felébredtünk és összepakoltunk.A telefonokat és egyéb eszközöket otthon hagytuk.Beültünk Josh kocsijába és elindultunk.Alf ott szunyókált a ölemben.Josh bekapcsolta a rádiót és éppen az egyik kedvenc számom ment.A Little Mix-től a Change Your Life.Eredetileg azt hiszem nem ők éneklik,de ezek ők voltak.Imádtam ezt a számot.Elkezdtem halkan dúdolni,majd Josh egyszer a lábamra tette a kezét és megkért,hogy nyugodtan énekeljek hangosan.
-De Josh,nekem nincs jó hangom.-mondtam halkan.
-Dehogynem.Sőt ha kell még én is veled énekelek.-kacsintott rám,amikor elnevettem magam.Az egész utat végig énekeltük és hozzá kell tennem,nem egy-két órás volt.Amikor odaértünk,szemem,szám tátva maradt.Egy gyönyörű ház állt velem szemben és ebben fogunk mi egy hétig lenni kettesben.
-Josh!Ez gyönyörű!-ugrottam a párom nyakába,aki éppen Alfot tartotta a kezében.
-Igen tudom.-tolt be a házba,majd a többi cuccunkért ment.Én betipegtem a hálószobába,ami nagyon-nagyon szép volt.

Ezután a nappaliba mentem be,ami szintén tetszett.


Majd a medencéhez mentem.Azt hiszem az tetszett a legjobban.


Végül pedig a konyhát néztem meg,ahol a reggeliket,ebédeket és vacsorákat fogom csinálni Joshnak és nekem.


Volt egy hatalmas kandalló a nappaliban,ami be is volt gyújtva,gondolom Josh ismerőse előkészített nekünk mindent.Már akkor imádtam azt a hetet.

*Liam szemszöge*

-Hol vannak a többiek?-nézett rám Jenny hatalmas szemekkel.
-Nem tudom.-mondtam halkan,mert hát tényleg fogalmam sem volt róla,hogy hol vannak és már előre féltem,hogy lekiabálják a fejem.
-Mi az,hogy nem tudod?Hiszen a te barátaid!-kezdett kiabálni Nikki.Na erről beszéltem.Semmi kedvem nem volt veszekedni senkivel.
-Jenn,Blair,Samantha,Debby a ti pasijaitok.Biztosan tudjátok,hogy merre lehetnek.És úgy emlékszek,hogy Louisszal ment Carlos,Zaynnel James,Harryvel Logan és Niallel Kendall.Szóval egy helyen lehetnek.Keressük meg őket.-adtam az ötletet,ami tetszett a lányoknak.Nikki leült egy padra és azt mondta,hogy ő megvár minket a csomagokkal.Elindultunk először egy kajálda felé.Elég érdekesen nézhettünk ki.Főleg úgy,hogy kilenc lány és egy fiú,aki én vagyok.Vajon mit gondolhatnak rólam az emberek?Na jó nem érdekes.Niallt meg is találtuk és persze Kendallt is.Éppen akkor ették meg az utolsó falatot és mosolyogtak ránk.
-Ti mégis hogy képzelitek,hogy csak így eltűntök?Mondtuk,hogy két óra múlva a pláza előtt.Mi pontosan ott voltunk ti meg sehol.-kezdett el veszekedni vele Samantha.
-Sajnálom,de éhes voltam és Kendall is.-mentegetőzött Niall,közben boci szemekkel nézett barátnőjére,akinél ez láthatólag bevált,mert elmosolyodott.A két fiú kifizette a kajáját és tovább mentünk keresni a többieket.Bementünk a New Yorkerbe,ahol Harry és Logan éppen egy inget nézegettek,Zayn és James pedig a tükörben igazították a hajukat.
-Ez nem lehet igaz!Harry!Ezt te hogy gondoltad?Mi várunk rátok ti meg csak így eltűntök?Hát fantasztikus!Gyertek és menjünk!-kiabálta le Harry,Logan,Zayn és James fejét.Ők csendben követtek minket.Már csak Louist és Carlost kellett megtalálnunk.Carlos sikeresen meglett az illatszereknél,de Louis sehol nem volt.Már az egész plázát végig gyalogoltuk,sőt még kérdezősködtünk is,de sehol nem volt.
-Úristen,lehet,hogy valami baja lett vagy esetleg megsérült.-rogyott a földre Jenny sírva,amikor már Nikkinél voltunk.
-Nyugodj meg.Biztosan megtaláljuk.Lehet,hogy csak elkerültétek egymást.-vigasztalta Nikki.
-Még a rohadt telefonját sem veszi föl.-csapta a földre telefonját Jenny,ami darabokra hullott.(Mármint a telefon)Nikki rám nézett,jelezve,hogy hátha nekem sikerül lenyugtatnom.Átöleltem és elkezdtem beszélni hozzá.Amikor lenyugodott elindultunk hazafelé,de még a pláza előtt visszanéztünk és ekkor megláttuk Louist.Egy ablakon kopogott nekünk,amikor meglátták egymást Jennyvel mind a ketten elkezdtek rohanni.A pláza forgóajtajában futottak össze.Jenny Louis nyakába ugrott és alig akarta elengedni.
-Tudod,hogy mennyire aggódtam érted?Még a telefonom is eltört.-nézett rá durcásan,majd a darabokra hullott telefonjára mutatott.
-Jaj sajnálom,de amikor megláttam,hogy már egy fél órája találkoznunk kellett volna,elkezdtelek keresni titeket,de nem voltatok egyiken se a megbeszélt helyen,így visszamentem és ott kerestelek titeket,de egyikőtöket sem találtam meg.Még egyszer nagyon sajnálom,ígérem többé nem fog előfordulni.-csókolta meg barátnőjét Louis,aki ettől kiengesztelődött és innentől vígan indultunk hazafelé.Otthon Blair elkezdte keresni Kírát,mert beszélni akart vele,de Kíra sehol nem volt,sőt még Josh sem.Próbáltuk őket hívni,de nem vették fel,mivel mindkettőjük telefonja otthon volt.A nagy keresés közepette Miley egy cetlivel jött ki Josh és Kíra szobájából.
-Mi aaz?-tépte volna ki Miley kezéből a papírt Blair,de Miley nem hagyta.
-'Elmentünk egy hétre "nyaralni".Majd jövünk.Ne aggódjatok.' Akkor egy kis csöndre vágytak.-vigyorgott Miley.
-Meg is értem.Ilyen társaságban nem lehet nyugodtan maradni.-nevette el magát Kendall.Jenny ekkor előugrott a kanapé mögül,amin Kendall ült és egyenesen ráugrott. Lottie pedig kísérte őt.
-Haver,néha olyan a csajod,mint egy 5 éves.-lépett Louis mellé Zayn és vigyorgott.
-Na de Louis sem jobb.-szólt be Niall.
-Na várjatok csak!Ezért még számolunk!-ugrott Zayn hátára Louis és ezzel egy nagy birkózás  vette kezdetét.
. . . . . . . . . . . . . . . .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése