2012. november 24., szombat

4. fejezet.* - Legjobb barátok.

*Louis szemszöge*
Nikki nagyon aranyos lány,de úgy érzem  én Jenny-t szeretem.Tudom,hogy nem is ismerem annyira,de én ezt érzem,hogy ő lesz az igazi,és ha nem kaphatom meg akkor bele fogok halni.Úgy látom,neki Liam jobban bejön.Meg is értem.Liam kedves,helyes,romantikus és minden lány álma.
-Te Louis..-szólított megy halkan Nikki.-Elmondhatok neked valamit?-kérdezte lesütött szemekkel.
-Persze.Kérdezz csak nyugodtan.-emeltem fel a fejét.
-Ugye nem haragszol meg rám ha azt mondom,hogy Liam-et szeretem?-fordította el a fejét.Ez egy kicsit meglepett,mivel gondolom ő is ugyanúgy érezhet ahogyan én Jenny iránt.
-Persze,hogy nem haragszok.Ne butáskodj már!Tudod..én meg Jenny-t szeretem.-mondtam és most én sütöttem le a szemem.
-Komolyan?-nézett rám meglepetten.
-Igen.De figyelj csak!Mi lenne ha legjobb barátok lennénk?-pattant ki az ötlet a fejemből.
-Felőlem oké.-mosolygott rám.
-Akkor gyere menjünk el hozzám és nézzük meg az Oroszlánkirály összes részét!-ekkorra már könnyes lett a szeme annyira nevetett.Átkaroltam és elindultunk hazafelé.

*Debby szemszöge*
Amikor megöleltem Harry-t éreztem,hogy melegség járja át a testem.Harry közelebb hajol és a fülembe súgta:
-Elmegyünk egy romantikusabb helyre?
Én csak bólogattam és elindultunk a egy romantikus helyre.Harry vezetett én belekaroltam és így mentünk végig az utcán,amikor egyszer szembe jött velünk Nate és Dan.
-Szia Debby!Nem tudod,hogy hol van Jenny?-kérdezte Nate.
-Csá!Fogalmam sincs,hogy hol van,de ha lenne is akkor se lenne hozzá semmi közöd.-mondtam neki flegmán.Mire ő közelebb lépett és a szemembe nézett.
-Még egyszer ne merj velem így beszélni.Megértetted?-fenyegetőzött.
-Most azt várod,hogy megijedjek egy kis fiútól?Vedd már észre,hogy szánalmas amit csináltok.Szálljatok le Jenny-ről.Van neki jobb dolga is minthogy veletek lógjon.
-Például?-kérdezte Dan.
-Például a pasijával van.-szólt közbe Harry.
-Mi van?Te ki a franc akarsz lenni?-kérdezte Nate.
-Azta..milyen művelt vagy..nem tudod,hogy én ki vagyok?-nézett rá meglepetten.
-Honnan a francból tudnám?Még soha nem láttunk erre..-mondta Nate.
-Harry Styles vagyok.
-Jaa..abból a nyálas bandából,amiért Jenny úgy csorgatja a nyálát?
-Ezt meg ne halljam még egyszer.Megértetted?-néztem ezúttal én Nate szemébe.-Egyáltalán nem nyálas banda.Ez az egyik,a másik meg,hogy mi a fenét akartok Jenny-től,ha így beszéltek róla?
-Közöd van?-kérdezte flegmán Dan.
-Képzeld el van!A barátnőm és ne merjetek róla így beszélni.értve?-kérdeztem most már kicsit idegesen,amit Harry természetesen észrevett és eltessékelt onnan.Elmentünk egy tó partjára és leültünk egy padra.
-Jaj Harry!Én úgy féltem Jenny-t.-hajtottam a vállára a fejem.
-Miért?-kérdezte,közben átölelt.
-Mert ez a két szemétláda ki tudja mit akar vele csinálni.Totál rá vannak szállva.Nyáron is miattuk  kapott alkoholmérgezést.
-Úristen!Ez szörnyű!-mondta ijedten.
-Igen az!Ezért féltjük annyira..-mondtam neki halkan.
-Figyelj!Ne aggódj!Mi itt vagyunk.Liam vele van amint láttad.
-Igen láttam.-és mivel elég fáradt voltam,elaludtam Harry vállán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése