2012. november 25., vasárnap

7.fejezet.* -Egy borzalmas este.

*Nikki szemszöge*

Louis-szal elsétálunk a házig,ahol megszállnak.Beléptünk az ajtón és a szám tátva maradt.Gyönyörű ház volt.Körbevezetett.

A nappali nagyon szép volt.Azt mondta,majd itt nézzük az Oroszlánkirályt.Itt alszik Liam.


A konyha is nagyon szép volt.Niall-re gondoltunk,hogy ez itt az ő területe.


Ebben a szobában ő és Zayn aludtak.Mit mondjak,elég fiús volt,de nagyon tetszett.

Itt aludt Harry és Niall.Ez a szoba különösen tetszett.És elképzeltem,ahogy reggel kinyitom a szemem és Liam fekszik mellettem.Ezután elmentünk a nappaliba és elkezdtük nézni az Oroszlánkirályt.A szöveget kívülről tudtuk így mindent énekeltünk.Amikor Simba apukája meghalt és elkezdtem a sírást és Louis vállára borultam.A Hakuna-mata-ra még táncoltunk is.Nagyon jól éreztem magam.Mire végignéztük az összeset már besötétedett és Louis megengedte,hogy nála aludjak.Éppen betakaróztam,amikor megcsörrent a telefonom.Felvettem és beleszóltam.
-Halló?
-Szia.Nikki?-kérdezte egy férfi hang,bár a kijelzőn a Jenny név volt.
-Igen.Szia.Te ki vagy?-kérdeztem.
-Liam.Figyelj,Louis a közelben van?
-Épp fürdik,üzenjek neki valamit?
-Gyorsan gyertek!Jenny elment azzal a két huligán gyerekkel és ugye pont nála maradt a telóm.Felhívtam és valami Nate vette fel.Azt mondta,hagyjuk békén Jenny-t,vagy nagy baja lesz.
-Úristen!Azonnal szólok Louisnak!Hová menjünk?
-Van itt a parktól nem messze egy raktár épület és oda vitték.Itt vagyok mögötte és nem vettek észre de légyszi siessetek.Szóljatok a többieknek is.-azzal letette.
Én gyorsan kipattantam az ágyból és pizsamában elkezdtem szaladni a fürdő felé.Benyitottam és Louis pont fogat mosott egy szál alsónadrágban volt.Egy kicsit elpirultam mert iszonyat helyes volt.De utána gyorsan reagáltam és elkezdem hadarni hogy mi történt.
-Jenny-t elvitte két pasi és azt mondták,hogyha nem hagyjuk békén akkor komoly baja lehet.Liam hívott és azt mondta a parknál van a raktárépületnél.És szóljunk a többieknek.
-Úristen!Gyere gyorsan!-azzal felkapott egy farmert és egy pólót,és kimentünk a házból.-Tessék itt van a telefonom.Hívd fel Zayn-t,Harry-t és Niall-t.-elvettem tőle a telefont és gyorsan megnéztem a névjegyzékben Harry nevét.Rámentem a hívás gombra és a fülemhez emeltem a telefont.
-Halló?-szólt bele Harry.
-Szia Harry!Nikki vagyok!Debby veled van?
-Igen.Miért?
-Gyorsan gyertek a raktárépülethez.Debby tudja hol van.Siessetek baj van!-azzal kinyomtam.Ugyanezt megismételtem Zayn-nel is,de amikor Niall-t hívtam volna nem volt kapcsolható.
-Louis!Niall-t nem tudom elérni!Ki van kapcsolva!-mondtam kétségbeesetten.
-Kivel lehet Niall?
-Samanthával.Megpróbálom őt hívni-azzal elővettem az én telefonomat és felhívtam Samanthát.Sajnos őt sem tudtam elérni.-Louis!Őt sem tudom.
-Jól van kislány ne aggódj.Jön Zayn,Harry,Liam és én is itt vagyok.
A raktárépülethez érve megláttuk Liam-et.
-Jézusom!Végre ideértetek.Azt hiszem elkéstünk.-sírta el magát.
-Nem késtünk el!-kiáltottam rá mérgesen és elkezdtem szaladni a bejárat felé.
-Nikki ne!-kiáltott utánam Louis,majd ő is szaladt utánam.
Belöktem az ajtót és Jenny ott ült a földön.Kezei összekötve és a szája is be volt kötve.Rettenetesen sírt.Nate és Dan egy injekciót tűbe öntöttek valami cuccot.Louis ott volt mögöttem,majd jöttek a többiek.Zayn és Harry elintézték a két fiút.Louis pedig odaszaladt Jenny-hez és kiszabadította.Jenny a nyakába borult és sírt.Louis fehér pólójának nyaka fekete lett,Jenny elmosódott sminkétől.Louis az ölébe fogta Jenny-t.
-Jól van.Nyugodj meg.Nincs semmi baj.Liam,ti hívjátok a rendőröket és maradjatok itt a két fiúval én elviszem hozzánk Jenny-t.-mondta és már indult is.Liam azonban oda szaladt.
-Nem mehetnék én is veletek?-kérdezte.
-Gyere.De akkor Nikki is jön.-és halványan rám mosolygott.Elindultunk a házba.Az ajtót persze be sem zártuk de nem ment be senki.Louis felvitte az ő szobájukba Jenny-t és lefektette aludni.Jenny nagyon hamar elaludt.Mi eközben Liam-mel leültünk a nappaliba és néztünk magunk elé.
-Liam..mi történt?Hogy...hogy történt ez?-kérdeztem.Liam mély levegőt vett és belekezdett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése