2012. november 29., csütörtök

22.fejezet.* - A csajos buli.

*Jenny szemszöge*
Éppen Samantha haját csináltam,amikor csengettek.Lekiabáltam anyukámnak,hogy nyissa ki az ajtót.Hallottam egy férfi hangot és gyorsan befejeztem,amit éppen csináltam.Leszaladtam a lépcsőn és az ajtóban három csinos lány állt és Louis.Odaszaladtam Louishoz és megöleltem,majd megcsókoltam.
-Anya ő itt Louis Tomlinson!Louis ő itt az anyukám!Megígértem neki,hogy bemutatlak.Ja ömm izé..sziasztok lányok!Jenny Henderson vagyok!-nyújtottam az egyik szőke lány felé a kezemet.
-Szia!Ronette Cox.-moslygott rám és megrázta a kezemet.
-Én Holly Palmer vagyok!-mutatkozott be a másik szőke lány.
-Én pedig Rocky Evans.-mosolygott rám a barna hajú lány.
-Örülök,hogy megismerhettelek titeket.Menjetek fel a lépcsőn és ahonnan nevetést hallotok oda menjetek be.Van ott hat lány.Biztos nagyon jóban lesztek.-igazítottam útba őket.Odabújtam Louishoz,aki szorosan átölelt.Anyukám egyszer megszólalt.
-Szeretnélek jobban megismerni.Nem maradnál itt egy kicsit?-kérdezte tőle mosolyogva.
-Jaj annyira sajnálom,de most nem tudok maradni akárhogy is szeretnék.A fiúk várnak rám,de holnap eljövök és megismerhetjük jobban egymást.Addig is jó éjszakát.-és kilépett az ajtón.Én felszaladtam a csajokhoz,akik láthatóan már megismerkedtek és jól el szórakoztak.Befejeztem Samantha haját,majd hozzáláttam a többi három lányéhoz,az enyémet pedig Rocky csinálta meg,mivel ő is fodrásznak készül.
A Kíráé így nézett ki: 


Az Elenáé így:

A Blairé így:


A Nikkié így:

A Debbyé így:

A Samantháé így:

A Ronetteé így:

Hollyé így:

A Rockyé így:

Az enyém pedig így:

Csináltunk pár fotót magunkról,amiken egy kicsit idétlen fejeket vágunk és olyanokat is,amiken bájosan mosolygunk.Úgy gondoltunk,majd megmutatjuk a képeket a fiúknak és meglátják mennyire jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése