2012. november 29., csütörtök

19.fejezet.* - Két vonal...*

*Samantah szemszöge*
A koncerten észrevettünk pár ismerős arcot.Nina,Lilly és Lisa állt a dedikáló asztalnál.Amikor észrevettek minket,illegetni-billegetni kezdték magukat a fiúk előtt.Egyszer Niall felállt és odajött mögém.Átölelte a derekamat és úgy csókolt meg.
-Ezek kik?Láttam,hogy nagyon néznek titeket.-nézett a szemembe.
-A kis barna csaj Lilly,ő volt Jenny előtt a röpi csapat kapitánya.Olyan vezető féle.A szőkés barna csaj Nina,mindig Lillyvel van.A szöszi csaj Lisa.Ők hárman elég jó barátnők.Utáljuk őket.2 éve Lilly miatt szakított velem a volt fiúm.Nagyon kiakadtam miatta.Jennyt is próbálták elcsábítani,de Jennynek volt annyi esze,hogy nem ment velük.Egészen biztos vagyok abban is,hogy az ő kezük is benne van abban,hogy Jennyt bántani akarták.-mondtam magam elé bámulva.
-Nos,ha ti utáljátok őket,akkor mis is.-azzal adott a számra egy puszit és visszaült az asztalhoz.Valamit súgott Louis fülébe,amire Louis odahajolt Liamhez.
-Liam meg tudnád mondani,hogy mennyi az idő?-nézett Liam órájára.
-Fél nyolc..
-Úristen!Nekünk mennünk kell!El fogunk késni!-ugrott fel a székből.
-Mégis honnan Louis?-nézett rá értetlenül Liam.Niall eddig odament Zaynhez és Harryhez,hogy elmondja nekik a tervét.
-Hát nem emlékszel?Ma ott alszunk Jennyéknél!-kacsintott rá.Jelezve ezzel,hogy nem igaz,csak valakit le akar rázni.
-Oké máris megyek csak ezt még itt aláír...-Louis elrángatta onnan Liamet.
-Héé!És mi lesz a mi lemezünkkel?-kiáltott utánuk Lilly.
-Jaj bocsássatok meg.-rohant oda Louis.Mivel már csak ő nem írta alá.Odafirkantott két vonalat és elszaladt.Nekem ilyenkorra már folyt a könny a szememből a nevetéstől.Az volt az egészben a legviccesebb,amikor Lilli,Nina és Lisa értetlenül bámultak egymásra és a két vonalra,amit Louis odakapart nekik.

*Elena szemszöge*
Amikor Louis és a többiek odajöttek hozzánk,mindenki nagyon nevetett.Én és Jeremy nem nagyon értettük,hogy min így megkérdeztem.Kiderül,hogy azon a három lányon nevetnek,akik még mindig ott ácsorogtak a dedikáló asztalnál és értetlenül néztek maguk elé.
-Csajok!Mi lenne ha ma nálunk aludnátok?Tarthatnánk egy csajos estét.Holnap pedig mindenkinek megcsinálnám a haját!-pattant ki Jenny fejéből a remek ötlet.
-Én is mehetek?-kérdeztem kicsit szégyenlősen.
-Még szép!Minden lány hozzánk jön!Csak hozzatok hálózsákot,vagy valamit,amiben alszotok,mert csak kettő ágy van a szobámban.-mosolygott Jenny.
-És én mehetek?-lépett Jenny hátához Louis.
-Mi?Dehogyis!-fordult hátra Jenny.-Ez egy CSAJOS este!-hangsúlyozta ki a csajos szót.Louis lehajtott fejjel odament a fiúkhoz,de Jenny utánament és ráugrott a hátára.
-Majd máskor te is jöhetsz de ezt most meg kell értened.-adott az arcára egy puszit,majd visszaszaladt hozzánk.Mielőtt elindultunk volna Jennyékhez kapcsolódott hozzánk még egy lány.Akit nem nagyon ismertünk,de nagyon aranyos volt.Louis legjobb barátja volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése