2012. november 26., hétfő

13.fejezet.* - Egy kis félreértés..

*Jenny szemszöge*
Valószínűleg hallották,amit az imént Liam mondott.Én megdermedtem.
-Micsoda?!-kiabált Louis.-Pedig én már azt hittem hogy..-arcába temette a kezét és sírt,majd elszaladt.Nekem sem kellett több.Rögtön utána szaladtam.

*Nikki szemszöge*
Jenny elszaladt Louis után.Én pedig csak álltam az ajtóba,közben Liamet néztem.Én ezt nem tudom elhinni.Azok után,hogy egész éjszaka velem volt és még meg is csókolt.Térdre borultam és sírtam.Egy kezet éreztem a vállamon.Liamé volt az és átölelt.
-Ne sírj..Kérlek..Én ezt nem így akartam.-mondta halkan.
-Tudod mit?Nem érdekel,hogy hogy akartad és hogy nem.Elhitetted velem,hogy szeretsz..és..-közbevágott.
-Nem!Tényleg szeretlek.Én csak tisztázni akartam Jennyvel.Nem mondtam el mindent.Amikor telefonszámot cseréltünk..meg is csókoltuk egymást.
-Hogy mi?-néztem rá elképedve.
-Igen.De csak azt akartam mondani neki,hogy szeretem,mint barátot és úgy érzem több van köztünk mint barátság,de kevesebb mint szerelem.Érted már?
-Azt hiszem igen.De Louis ezt nem tudja!-néztem Liamre ijedten.
-Akkor muszáj lesz megtudnia.-segített fel a földről és már mentünk is keresni őket.

*Louis szemszöge*
Nem hiszem el!Nem hiszem el ezt az egészet!Hiszen még meg is csókolt!Hogy hihettem el,hogy szeret?Hiszem ő már örökre a Liamé lesz.Kiszaladtam a szobából,egyenesen a fürdőbe.A többiek csak ültek a konyhába és valamit nevettek.Amikor elszaladtam a konyha előtt,Zayn utánam kiáltott.
-Louis!Hová rohansz?Mi a baj?
Természetesen nem válaszoltam neki.Hogy is tudtam volna?Bezártam a fürdőszoba ajtót.Kulccsal.Egy kis idő elteltével Jenny és Zayn dörömbölt rajta.
-Louis!Kérlek engedj be!-kiabált Jenny.
-Nyisd ki az ajtót!Segíteni szeretnénk!-mondta Zayn.Elfordítottam a kulcsot a zárban és Jenny beesett az ajtón.Egyenesen rám.Annyira szorosan ölelt át,hogy már nem kaptam levegőt.
-Jaj Louis!Kérlek ne sírj!Ne sírj!-ölelte át a nyakamat és sírt.Rettenetesen sírt.Végül én is átöleltem és simogattam.Éreztem,ahogyan markolássza a pólómat.Meg kellett volna nyugtatnom,de nem akartam.Olyan jó érzés járta át a testemet,mint még soha.Együtt sírtunk,egymás nyakába borulva.Ez a csend nem bizonyult kínos csendnek.
-Szeretlek Louis!-mondta egyszer.-Érted?Szeretlek!-emelte fel a fejemet és megcsókolt.Olyan érzékenyen és puhán.Közben éreztem,ahogy sír.A könnyei keveredtek az enyémekkel.
-Én is szeretlek!-nyögtem ki végül.Amikor végre mind a ketten megnyugodtunk,Liam elmesélte amit Nikkinek.Aztán Niall és Liam elkezdett gitározni,Zayn és Harry pedig énekelni egy számot.
Zayn egyik kedvence volt.Mi is nagyon szerettük.Jenny az ölemben ült.Elkezdett Zaynnel és Harryvel énekelni,majd én is bekapcsolódtam.Eljátszottunk még egy számot.Ekkor már Blair,Samanta,Nikki és Debby is énekeltek.
http://www.youtube.com/watch?v=346buRwtrOU&feature=related
Amikor befejeztük,betoppant Paul és megtapsolt minket.
-Ez nagyon szép volt fiúk,lányok!Remélem tudjátok,hogy holnap fellépés.A koncert végén előadhatnátok ezt a két számot!-mondta.Ismerte a lányokat,ugyanis Niall beszámolt neki mindenről telefonban.
-Felőlem oké.De csak akkor ha a lányok is énekelhetnek.-adta az ötletet Harry.
-Én is úgy gondoltam.De most megyek.Majd holnap találkozunk.Fél 5-re ott legyetek!-köszönt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése