2012. november 24., szombat

2. fejezet.* - Titokzatos idegen.

*Jenny szemszöge*
Ma megyünk az országos röplabda bajnokágra.Nagyon izgulok,pedig nem szoktam,de biztosan azért mert ezen nagyon sok minden múlik.A múltkori edzésen az edzőm beszélgetett velem.Azt mondta,hogy nagyon számít rám,mert én vagyok a legjobb játékos a csapatban és mindegy hogy hányadikok leszünk ő büszke lesz rám.Az edzés végén pedig kinevezett csapatkapitánynak.Persze ennek Lilly nem igazán örült,mivel eddig ő volt a csapatkapitány.Amikor elindultam,már ott volt Nate és Dan.Aznap úgy volt megbeszélve hogy elmegyek velük egy kicsit piálni,de edzés után nagyon fáradt voltam így azt mondtam nekik,hogy most sajnos nem tudok menni.Azt hiszem kicsit megharagudtak rám,de valahogy ez nem érdekel.Hallottam,hogy ma érkeztek meg a One Direction tagjai hozzánk és már javában készülődnek a hétvégi fellépésre.Mivel nekünk V.I.P. jegyünk van amiből csak 5 db volt és mi megvettük,találkozni fogunk velük a színfalak mögött.Már nagyon izgulok.Végre megérkeztünk a nagy csarnokba ahol az ország legjobb röplabda csapatai fognak játszani egymással.Ezek előtt minden meccset megnyertünk.De most félek,hogy nem leszek elég jó..Átöltöztünk és kimentünk a pályára.Persze ott volt Nikki,Debby,Samantha,Blair,Nate és Dan.És én még felfedeztem egy fiút akin kapucni volt,így nem sokat láttam az arcából,de nagyon ismerős volt.Persze a mi csapatunknak szurkolt.5 csapat volt.Az elsőt nem mi játszottuk de akik nyertek nagyon erősek voltak.A másik csapatot 3:0 arányban megverték.A következő 3 csapat is kikapott tőlük,majd jöttünk mi.Nagyon szoros volt az állás. 2:2-nél egy ponton múlt,hogy nyerünk-e vagy sem,és mi sikeresen megnyertük.Az ország legjobb csapata lettünk.A dobogó legfelső fokán álltunk.Amikor megkaptuk az érmet és a kupát,ami természetesen nálam van,odaszaladtam Blair-ékhez és megöleltem őket.Odamentem Nate-hez és Dan-hez is és gratuláltak,de nem ölelkeztem velük.Amikor mentem volna vissza a csapatomhoz,valaki megfogta a csuklómat és elhúzott egy öltözőbe.A kapucnis pasi volt az.Levette a kapucnit és meglepődve láttam,hogy nem más mint Liam Payne.Nagy levegőt vettem és sikítani készültem de Liam megszólalt:
-Kérlek ne sikíts.Nem akarom hogy tudják,hogy itt vagyok.Csak érdekességből jöttem el megnézni ezt a meccset és nagyon tetszett ahogy játszottál.Ugye te is jössz a hétvégi koncertre?
-Igen persze hogy megyek és még rajtam kívül négy barátnőm.Nekükn van meg a V.I.P. jegy.-mosolyogtam rá.
-Na az szuper,ugyanis a V.I.P. jegyesek csak most elmehetnek egy bandataggal randizni.Ugye te velem jössz?-kérdezte,közben boci szemekkel nézett 
-Ha szeretnéd.-mosolyogtam megint rá.
-Igen.De egyébként mi a neved?-kérdezte.
-Jenny Henderson.-nyújtottam felé a kezem.
-Liam Payne.-vigyorgott,és megpuszilta a kezem,ahogy az úri emberek szokták.
-Igen tudom.-nevettem el magam.
-Nagyon örültem a találkozásnak,de most mennem kell.Szia!-azzal egy puszit nyomott az arcodra és elment.Lassan kimentem a pályára,odamentem Debbyékhez és Nikki első kérdése:
-Ki volt az a kapucnis pasi?
-Fogalmam sincs..-hazudtam.
-Nagyon élvezte a meccset.-kacsintott rám Samantha.
-Igen azt láttam-mondtam neki közben elnevettem magam.
-Biztosan tetszel neki.-húzta széles molyra a száját Blair.
-Ugyan már csajok!Ne vicceljetek!Inkább gyertek igyunk valamit.-mondtam és elmentünk keresni egy automatát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése