2012. november 29., csütörtök

21.fejezet.* - Váratlan vendégek.*

*Niall szemszöge*
Miután a lányok elmentek,Louis kitalálta,ha már a lányok csajos estét tartanak,akkor mi tartsunk pasis estét.Mindenkinek tetszett az ötlet,így hazamentünk és beültünk a tévé elé Barcelona-Real Madrid meccset nézni.Kopogtak.Zayn ment ajtót nyitni.Egy ideig megállt és nézte a látogatókat.
-Zayn!Kik azok?-kérdezte Harry.
-Hát ömm...izéé.Hogy hívnak titeket?-nézett rájuk Zayn.Kikapcsoltam a tévét és odamentünk az ajtóhoz.Amikor megláttam egy szőke lányt,annyira meglepődtem.Ő persze egyből a nyakamba ugrott.Harryhez is odaszaladt az egyik lány és Liamhez is.
-Úristen Holly!De régen láttalak!Hogyhogy itt vagy?-néztem a lányra csillogó szemekkel.
-Hallottam,hogy itt koncerteztek és pont itt van a szállodám nem messze,ugyanis a szüleimmel egy kicsit ideköltöztünk.Amikor jöttem ide,akkor találkoztam Rockyval és Ronette-tel.Nagyon rendesek.-mutatott a két lány felé.
-Fiúk!Ő itt Holly!A legjobb barátom,akit kiskorom óta ismerek.-mutattam be a többieknek.
-Sziasztok fiúk!Már nagyon vártam,hogy megismerjelek titeket.-mosolygott a fiúkra és egy kicsit tétovázott majd odamnet Zaynhez,Louishoz,Liamhez és Harryhez hogy megölelje őket.
-Ő itt Ronette!Az unokatesóm.Nagyon szeretem.-mutatta be nekünk Harry a szőke lányt.Nem tagadom nagyon csinos és szexi volt,de az én Samanthámat nem körözheti le senki.Holly példáját követve ő is odament mindenkihez és megölelte őket.Persze engem is.
-Ő itt Rocky.A legeslegjobb barátom!-mutatott Liam a barna hajú lányra.Elég lazának tűnt és az is volt.Viszont éppen ezért nagyon bejött mindenkinek.De ugye tudjuk,hogy mindnyájan foglaltak vagyunk.
-Figyeljetek lányok.Mi nem akarunk elküldeni titeket,de éppen egy pasis estét tartunk,de ha szeretnétek,elmehettek a barátnőinkhez,ők ugyanis éppen egy csajos estét tartanak.-mosolyogtam rájuk.
-Oké!Hoztunk pizsit meg mindent!Hová kell mennünk?-mosolygott Rocky.
-Felhívom Jennyt hogy mehet-e még 3 lány.-mondta Louis majd megkereste Jenny számát és hívni kezdte.

*Louis szemszöge*
-Szia Jenny!
-Szia Louis!Mi a baj?Máris hiányzunk?-kérdezte nevetve.
-Nem..illetve igen.De csak azt szeretném kérdezni,hogy jött hozzánk három lány és..
-Micsoda???Mit keresnek ők ott?-emelte fel a hangját.
-Hé nyugodj meg!Az egyik lány Harry unokatesója a másik Niall kis kori barátja,a harmadik meg Liam barátja.És azt akartam kérdezni,hogy elmehetnének-e hozzátok?Mi ugyanis PASIS estét tartunk.
-Utánozós majmok.-mondta Jenny sértődötten.-De persze jöjjenek csak nyugodtan.A házszámot tudod.De most le kell tennem ugyanis éppen Samantha haját csinálom és nem szeretném elrontani.Puszi.-azzal letette.
-Na lányok!Gyertek!Elviszlek titeket kocsival.-azzal elmentem a kocsi kulcsomért és mire visszaértem a lányok kint nevetgéltek a kocsim előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése