2012. november 26., hétfő

14. fejezet.* - A buli.

*Kívülálló szempontjából*
-Mi lenne ha üvegeznénk?-pattant ki a remek ötlet Jenny fejéből.Persze mindenkinek tetszett az ötlet.Körbe ültek,ami inkább egy tojásra hasonlított.Louis ült Jenny és Nikki mellett,Nikki mellett ült Liam,mellette Samanta,Niall,Debby,Harry,Blair és Zayn.Poharakba volt öntve alkohol és Liam-nek üdítő.Először Jenny pörgetett.
-Niall!Felelsz vagy mersz?-kacsintott rá.
-Merek!-vigyorgott.
-Csókold meg Samanthát!-mosolygott.
Niall odahajolt Samanthához és megcsókolta.A többiek pedig megtapsolták.
-Jó.Most én jövök.-pörgette meg az üveget Niall.-Louis!Felelsz vagy mersz?
-Felelek!
-Kibe vagy szerelmes?-vigyorgott Niall.Jennyben eközben csak bámulta Louis.Louis viszont egy pohár után nyúlt és megitta ami benne volt.Pörgetett.
-Debby!Felelsz vagy mersz?
-Merek!-válaszolt Debby mosolyogva.
-Ezaz!Tapizd le Harry-t!-nevette el magát.Harry arcáról a kanos mosoly hamar lehervadt,amikor Debby egy pohár után nyúlt.
-Liam!Felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Szuper!Csókold meg azt a lányt,akit a barátnődnek tekintesz.

*Liam szemszöge*
Debby valahonnan tudta,hogy mi volt Jenny és köztem.Az egész társaság le sem vette rólam a szemét.Amikor egy piros pohár után nyúltam volna(abban volt az üdítő)Louis elvette a tálcát.
-Louis!Ez így nem ér!-szóltam rá mérgesen.
-De igenis ér!Rajta csókold meg azt a lányt akit szeretsz!-mondta komolyan.Ránéztem Jenny-vel egymásra néztünk.Ránéztem Nikki-re aki lesütött szemmel ült mellettem.Ránéztem Louis-ra is akinek az arcán könnyek folytak végig.Átöleltem Nikkit,magamhoz húztam és megcsókoltam.

*Nikki szemszöge*
Alig akartam elhinni,hogy Liam engem csókolt meg,nem pedig Jenny-t.Őszintén nem erre számítottam.Amikor megcsókolt én csak értetlenül néztem végig a társaságon,akik kerek szemekkel és tátott szájjal nézték végig az eseményeket.Louis átölelte Jenny-t és megcsókolta.Majd felállt odament Liam-hez és megölelte.Megint sírt.Hosszú ideig néma csöndben ültünk egymást nézve,amikor felálltam és kijelentettem,hogy én bizony karaoke-zni akarok.Mindenkinek tetszett az ötlet és el is énekeltünk Jenny-vel egy számot.
Nem tudtunk franciául így csak részben tudtuk.Amikor befejeztük mindenki megtapsolt minket.Kicsit később még piálgattunk,aztán minden kiesett.Nem emlékeztem semmire...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése