2012. november 27., kedd

16.fejezet.* - Mindig lebukunk..

*Zayn szemszöge*
A fiúk megint csak rám vártak.Mindig rám várnak,de nekem muszáj megcsinálni a hajamat.Általában a legnagyobb tükröt foglalom el.Egyszer csengettek.Louis kinyitotta az ajtót és beengedte a vendégeket.Én persze nem tudtam,hogy kik azok,mert éppen egy pólót kerestem.Farmerban félmeztelenül álltam a szekrény előtt és néztem az egyik pólóról a másikra.Egyszerűen nem tudtam dönteni.Egyszer valaki eltakarta a szememet.Alacsonyabb volt,mint én,mert nyújtózkodott.A keze hideg volt.Én hozzáértem és éreztem,hogy vékony ujjai vannak.Nagyon puha és sima keze volt.
-Na ki vagyok?-súgta a fülembe.
-Blair.-vágtam rá.
-Nagyon ügyes vagy szépfiú.-elvette a kezét a szemem elől és megpuszilta az arcomat.
-Figyelj csak..szerinted melyik pólómat vegyem fel?-és a két pólóra mutattam.
-Hát szerintem inkább egy inget vegyél,ha nem akarod összetúrni a hajadat.-és kivett egy kockás inget a szekrényből.Nagyon tetszett az ötlet.Felvettem és be akartam gombolni,amikor megfogta a kezem és lelökött az ágyra.Rám mászott és megcsókolt.Nem bírtam magammal.Lefektettem és közelebb húztam magamhoz.Már a pólóját akartam levenni,amikor Jenny ott állt az ajtóba és egy huncut mosoly volt az arcán.
-Gyerekek!El fogunk késni.Ha hazajöttünk,tőlem folytathatjátok,de most siessetek.Paul már kint vár a buszban.
-Öhmm..izé..ez nem az aminek látszik.-kezdtem el magyarázkodni,ahogyan tegnap Blair.
-Jahh.Véletlenül megbotlottál és ráestél,és beleakadt a kezed a pólójába.-mosolygott.
-Nem..ez csak...-próbáltam kitalálni valamit,de nem fogott az agyam.
-Igen?Gyorsan találj ki valamit,aztán menjünk.-fordult sarkon és már ment is le a lépcsőn.
-Basszus.Hát ez ciki volt.-néztem Blairre.Aki nagyon nevetett.
-Jaj annyira aranyos voltál,ahogy úgy néztél rá mint egy boci.-felült és megpuszilta az arcomat.-De most már tényleg menjünk.-mondta és kiment az ajtón.Hallottam,ahogy kopog a cipője a lépcsőn.Úristen!Elfelejtettem megdicsérni,hogy milyen csinos.Ezért biztos nagyon fog rám haragudni.Leszaladtam a lépcsőn.Elkaptam a derekát,felemeltem megcsókoltam és a szemébe néztem.
-Nagyon csinos vagy szívem!-kacsintottam rá,azzal kimentünk az ajtón.

2 megjegyzés: