2012. november 30., péntek

24.fejezet.* - Hiányzol..*

*Holly szemszöge*
Nagyon jól éreztük magunkat a lányokkal.Jenny nagyon kedves lány volt.Meg is értem,hogy Louis miért őt választotta.Bekapcsoltuk a tévét és egy zenecsatornát kerestünk.Egy olyan szám ment amit mindnyájan ismertünk,így elkezdtünk énekelni.http://www.youtube.com/watch?v=LVsrP9OJ6PA.Jenny anyukája feljött és benézett az ajtón.Mosolygott,majd lement.Amikor vége lett a számnak megdicsértük egymást,hogy mindenki nagyon szépen énekelt.Jenny egyszer kiment a szobából és elment a fürdőszobába.Amikor már egy órája ott volt,kezdtünk aggódni érte.Nikki azt mondta,hogy megnézi mi van vele.Mi leültünk ahol volt hely és elkezdtünk nézni egy értelmetlen műsort.

*Nikki szemszöge*
Bekopogtam a fürdőszobába,de nem válaszolt senki.Lenyomtam a kilincset és arra számítottam,hogy az ajtó zárva lesz,de nyitva volt.Jeny ott ült a szőnyegen és rettenetesen sírt.Odamentem hozzá és megérintettem a vállát.Valószínűleg nem hallotta,hogy bejöttem,mivel amikor hozzáértem megijedt.
-Jenny mi a baj?Miért sírsz?-néztem a szemébe.
-Mi?Ja semmi baj,csak belement valami a szemembe.-törölgette a szemét.
-Most miért hazudsz?Tudod jól,hogy engem nem lehet átverni.Szeretlek Jenny.Nekem elmondhatod,hogy mi baj van.-öleltem meg.
-Jaj Nikki!Fogalmam sincs,hogy mi történt.Egyszerre egy nayon szomorú érzésem támadt,hogy mi lesz velem akkor,ha elveszítem Őt.-borult a vállamra.Könnyei eláztatták a pólómat.
-Miért veszítenéd el?Szeret téged.Nem i tudod mennyire.Amikor elmentem vele megnézni pár mesét,akkor elmondta,hogy téged szeret.De ezt te is tudod.-mondtam neki halkan.
-Tudom!Tudom,de most úgy érzem,ha nem láthatom most azonnal,akkor belehalok.-zokogott.Hallottam,hogy valaki csöngetett és Jenny anyukája nyitott ajtót.Azután lépteket hallottam felfelé a lépcsőn,majd Blair és egy fiú hangját.Nem volt ismerős.Kinyílt a fürdőszoba ajtó és ott állt Josh.
-Jenny!Azonnal velem kell jönnöd!-lépett oda Jennyhez,aki a könnyein keresztül nézett rá.Persze nem volt ereje felállni,így Josh felvette az ölébe és úgy mentek le a lépcsőn.Mi persze lekísértük őket és velük akartunk menni,de Josh nem engedte,így visszamentünk Jenny szobájába.

*Jenny szemszöge*
Josh beültetett a kocsijába és elindultunk egy ismerősirányba.A fiúk házánál álltunk meg.Josh kinyitotta nekem az ajtót és megint az ölébe akart venni,de én nem hagytam.Kiszálltam és bementem a házba.Amikor beléptem nagyon feszült volt a hangulat.Jeremy akkor jött ki a fürdőből,Niall,Harry és Liam a kanapén ültek maguk elé meredve.Zayn a konyhából jött ki és mindenkinek hozott egy pohár vizet.De csak négyet.Úristen!Hol van Louis?Gyorsan felszaladtam az emeletre és be abba a szobába,ahol Louisszal aludtam a múltkor.Louis ott feküdt az ágyon és aludt vagy nem tudom.Szólongatni kezdtem,de nem válaszolt.Nagyon megijedtem.Megcsókoltam,de arra se reagált.Az ágy mellett térdre estem és sírtam.Rettenetesen sírtam.A fiúk felszaladtak a lépcsőn és megálltak az ajtóban,Liam azonban odasietett hozzám és segítette felállni.
-Liam mi van vele?-kérdeztem zokogva.
-Nyugodj meg!Alszik.Nagyon kimerült és te is jobban tennéd,ha lepihennél.-odavezetett  az ágyhoz,én leültem és néztem még egy darabig Louist.Hallotam,higy csapódik a  bejárati ajtó és szaladnak fel a lépcsőn.A lányok álítotak be az ajtón pizsamában.Elég vicces látvány volt.Egy kicsit elmosolyodtam.
Nikkin egy Scooby-Doo-s pizsi volt.

Samanthán egy Mickey egeres.

Debbyn egy szürke 101 kiskutyás.

Blairen egy Irmás.

Hollyn egy Micimackós.

Ronetten egy Minnie egeres.
Rockyn egy Vilma&Irmás.
Elenán egy Rózsaszín párducos.
Kírán egy rózsaszín 101 kiskutyás.
Rajtam pedig egy Olive Oylos.
A fiúk megbámulták őket,de ők egyből hozzám szaladtak.Egyszerre kérdezgettek,de én nem tudtam mindegyikre válaszolni.
-Lányok,most hagyjuk őket pihenni rendben?-lépett oda Niall.A lányok persze szót fogadtak és elmentek.Azt már nem tudom,hogy vissza hozzánk,vagy itt maradtak a házban,mert amint kimentek én lefeküdtem és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése