2012. december 20., csütörtök

42.fejezet.- Vége!Értsd meg!*

*Aaron szemszöge*
Amikor bementünk Debbyhez,meglepődve láttuk,hogy nagyon jól van.Amikor a moziba indultunk Rockynak nekiment egy sztárocska.Rocky persze teljesen odáig volt érte,a pasi pedig elkezdett flörtölgetni vele,aminek nem kifejezetten örültem.Amikor a mozihoz értünk leültünk és ugyebár nekem eszembe jutott,hogy kéne valamit enni is közben,így kiszaladtam popcornt venni és vettem egy kis innivalót is.Amíg várakoztam,felhívtam Bobbyt,hogy már előkészíthetik a romantikus vacsorához a zenét és mindent.Hamar sorra kerültem.Az árus nő nagyon aranyos volt és kaptam ajándékba egy kis plüssöt.Nem sok hasznom származott belőle,de egy kis pingvin volt,ami szívecskét tartott a kezében a szívre pedig rá volt írva,hogy 'Szeretlek!'.Gyorsan visszamentem a moziba és odaadtam Rockynak a kisállatot.Nagyon megörült neki és persze annak is,hogy egy elég nagy adag popcornt hoztam.A film elég jó volt.Azt hiszem elkezdem megnézni a Gyűrűk urát.Amikor kimentünk a moziból,hazafelé indultunk el és elmentünk egy étterem mellett.Rocky sóvárogva nézte,a gyönyörűen kivilágított erkélyt.Én rámosolyogtam és bevezettem az étterembe,fel az erkélyre.Rocky szembefordult velem és megcsókolt.Amikor befejeztük,leültünk az asztalhoz,ahol gyertyák voltak és rózsaszirmok.Az étlapot nézegettük.Rocky valami görög salátát rendelt én pedig sült krumplit,rántott hússal és mind a ketten gyümölcslevest ettünk.Desszertnek csoki pudingot ettünk.A pincér hozott nekünk vörös édes bort.Tudtam,hogy Rocky nem nagyon szokott inni,de most már csak a hangulat kedvéért is ivott egy kicsit.Egyszer meghallottunk egy ismerős zenét.Emlékszek,hogy Elena bálján is ugyanez a zene ment,ami Rockynak nagyon tetszett.Felálltunk és elkezdtünk táncolni.http://www.youtube.com/watch?v=WujpvZyiLXA.Pár ember feljött,hogy megnézze,mi ez a zene.Amikor feljöttek,mindenkinek hatalmas mosoly ült az arcára.Amikor vége lett a zenének,hatalmas tapssal díjazták a táncunkat.Ezután ismét egy ismerős szám következett.http://www.youtube.com/watch?v=weLTfa5NScM.Megint elkezdtünk lassan táncolni.Egymáshoz simultunk és úgy táncoltunk tovább.Tánc közben Rocky a szemebe nézett és láttam,hogy valamit szeretne mondani.
-Aaron ez nagyon gyönyörű este volt.Köszönöm.-mondta halkan és hozzám bújt.
-Érted bármit kicsim.-öleltem magamhoz még szorosabban.Amikor ez a zene is lejárt,elindultunk hazafelé.Amikor hazaértünk Rocky elment fürödni,én pedig mentem utána.Együtt fürödtünk,így kevesebb víz fogyott.Na jó nem pont ezért mentem utána.Nagyon szerette Rockyt és tényleg komolyan gondoltam ezt az egészet.Nem akartam elveszíteni.Örökre mellette akartam maradni.

*Blair szemszöge*
Zaynnel úgy terveztük,hogy bemegyünk Debbyhez látogatóba,de egy kicsit elhúzódott az interjú és amikor hazajött már nagyon késő volt,így nem mentünk sehová.
-Szia szívem!Sütöttem sütit,kérsz?-kérdeztem tőle kedvesen.
-Hagyjál már a sütijeiddel békén.Nem kell kösz.-válaszolta flegmán,amitől majdnem sokkot kaptam.Hogy gondolja ő ezt?Kedveskedek neki,egész nap a konyhában voltam,hogy tökéletesre sikerüljön,azt is elnézem neki,hogy nem jött haza csak ilyen későn és ez a hála?Utánamentem és csípőre tett kézzel álltam meg előtte.
-Zayn mi bajod van?-néztem a szemébe,de ő képtelen volt az enyémbe nézni,sőt még a fejét is elfordította.Ki akart menni az ajtón de én elé álltam.-Kérdeztem valamit!Hallod?-emeltem fel a hangomat.
-Nem vagyok süket érted?Nincs kedvem beszélgetni és hagyjál békén!-lökött félre,olyan erővel,hogy nekiestem a szekrénynek.Nem fájt,de ezzel nagyon felhúzott.
-Zayn!Miért csinálod ezt?Mi rosszat tettem?Ha valami baj van segítek!-mentem utána.
-Nem érted,hogy nem akarok beszélgetni veled?-nézett most a szemebe,amitől nagyon megijedtem.Nem szóltam semmit,csak elmentem a bőröndömért és elkezdtem becsomagolni a cuccaimat.Zayn közben kiment a konyhába elvett egy sütit és megette.Levette a pólóját és bement a nappaliba.Leült a tévé elé.Bekapcsolta és elkezdett kapcsolgatni.Kétszer végignézett minden csatornát se semmit nem talált,így kikapcsolta és bejött a hálószobába.Nekem hullottak a könnyeim,közben pedig gyorsan összecuccoltam.Ő hátulról átölelte a derekamat.Én kirántottam magam a karjából és ránéztem.
-Figyelj,Blair sajnálom.Nem akartalak megbántani.Csak tudod az a riporter..-kezdett el magyarázkodni,de engem nem érdekelt.
-Nem érdekel!Én egész nap a konyhában voltam,kaját csináltam neked,hogy amikor hazajössz ne étteremből kelljen rendelnünk,de te így hálálod meg?Ház köszi én ebből nem kérek!-kiabáltam vele.
-Blair,ugye nem?-nézett rám kétségbeesetten.
-De igen Zayn!Köztünk mindennek VÉGE!Érted?-löktem el most én őt és a bejárati ajtó felé vettem az irányt.Amikor az előszobában a kis asztalon megláttam azt a közös képet,ami akkor készült,amikor még Jennyéknél építettünk hóembert és annyira tetszett,hogy bekereteztettük.Megfogtam egy utolsó pillantást vetettem rá és eldobtad.Az üveg,darabokra hullott és a kép kiesett belőle.Felvettem a földről és széttéptem.Amikor ezt megcsináltam Zayn pont akkor ért utol.Megfogta a csuklómat és magához húzott.Megcsókolt,de én kirántottam magam a fogásából és kimentem az ajtón.
-Blair kérlek ne menj el!Ígérem jóvá teszek mindent.kérlek beszéljük meg!-kiáltott utánam.
-Nincs mit megbeszélnünk!-fordultam felé.
-És most hová mész?Elmondanád?-indult el felém.
-Bárhová,de veled nem maradok!-magam is meglepődtem ezen a mondatomon.Nagyon szerettem Zaynt,de kellett nekem egy kis idő egyedül.Úgy gondoltam,hogy elmegyek Jennyiékhez,mivel ő az egyik legjobb barátnőm és ő is nagyon sokszor jött hozzám.Zayn még valamit utánam szólt,e nem értettem.Amikor hátranéztem utoljára,Zayn már nem volt ott.Vissza akartam menni hozzá és a karjaiba vetni magam.Vissza akartam menni hozzá,de nem mehettem.Amikor Jennyiék lakásához értem,hallottam,hogy bent hangosan nevetnek.Bekopogtam,és hallottam,hogy léptek közelednek az ajtó felé.Louis kinyitotta az ajtót és mosolyogva rám nézett,de az arcáról hamar lefagyott a mosoly,amikor a szemembe nézett.
-Szia Blair.Mi a baj?Miért sírsz?-vette el a kezemből a bőröndöt és átkarolta a vállamat.
-Jaj Louis!Zayn..Zayn..-zokogtam a nyakába borulva.
-Mit csinált?Mit csinált Zayn?-nézett a szemembe.
-Hazajött és nagyon durván beszélt velem,pedig én még sütit is csináltam neki és nekilökött a szekrénynek.-töröltem meg a szememet.
-Biztosan az az idióta riporter az oka.Olyanokat mondott neki,hogy te megcsalod őt és mutatott képeket,egy lányról és egy fiúról.A lány hasonlított rád,de mindannyian tudtuk,hogy nem te vagy az.-motyogta halkan Louis.
-Ugye..ugye ideköltözhetek hozzátok?-kérdeztem halkan.
-Jaj hát persze.Gyere csak be.-fogta meg a kezem és vezetett be.
-Ki volt az Louis?-lépett ki a nappaliból Jenny.-Blair,hát te?Mi a baj?Miért sírsz?-lépett oda hozzám és ölelt meg.Én elmeséltem nekik mindent és ők figyelmesen végighallgatták.
-Beszélek Zaynnel!-állt fel Louis.
-Nem kell!Majd egy kis idő után én beszélek vele,de most nem tudnék a szemébe nézni.Én nem akartam neki fájdalmat okozni.-temettem az arcomat a kezembe.
-Akkor szakítottál vele?-fogta meg Jenny a kezem és a szemembe nézett.
-Igen..-hullottak a könnyeim.
-Jó,akkor Louis át fog menni hozzá és nála tölti az estét,te pedig itt leszel velem rendben?Holnap pedig átmegyünk és beszélünk vele.-ölelt át.Louis kétségbeesetten nézett rá.Jenny felállt,odament és megcsókolta,majd valamit súgott a fülébe.Én bekapcsoltam a tévét és elkezdtem váltogatni a csatornákat,végül pedig a Family Guynál hagytam és elkezdtem nézni.Nagyon jó poénok voltak benne,de nem tudtam nevetni.Louis lassan összeszedte a cókmókját és átment Zaynhez,de előtte elköszönt tőlem is.
-Szia Blair.Kitartás!-mosolygott rám.Én csak integettem neki és tovább néztem azt a rettentően érdekfeszítő sorozatot.Amikor Louis elment,Jenny bejött hozzám és ő is nézte velem a tévét.Egy idő után meguntuk és betettünk egy film sorozatot.A Harper szigetet,nekem nagyon tetszett.9 órás volt kb.Én a felénél elaludtam.Reggel,amikor felébredtem és kinyitottam a szemem,a világosságtól majdnem megvakultam.Szétnéztem,hogy hol is vagyok aztán rájöttem,hogy Jennyiék nappalijában.Gondoltam,lemegyek egy kicsit levegőzni.Amikor leértem a recepciós fiú odajött és közölte,hogy valaki egy levelet hagyott nekem itt.Én megköszöntem és kibontottam.A papíron ez állt:
'Szia!Szeretnék veled találkozni holnap este 7:00-kor a tetováló szalon előtt!Kérlek gyere el!Fontos lenne!
Egy titkos idegen.'
Furcsán néztem a kis cetlire,majd a zsebembe tettem és elindultam vissza Jennyhez.Nem volt kedvem lépcsőzni,így liftbe szálltam,ahol Zayn is ott volt.Szuper.Éreztem magamon a tekintetét ,de én nem voltam hajlandó rá nézni.Alig vártam,hogy a lift felérjen az emeletünkre.Amikor kinyílt az ajtó kis híján elestem,annyira siettem.Gyorsan bementem Jennyhez,aki már a konyhában csinálta a reggelit.Levettem a pulcsimat és valami kiesett a zsebéből.Felvettem a földről és láttam,hogy egy arany lánc volt,rajta egy szív medállal és bele volt írva a nevem.Megmutattam Jennynek és ő csak nézett rám és közölte,hogy azt Zayn tette a zsebembe.Én kimentem a bejárati ajtón és elmentem Zayn szobájához és bekopogtam.Zayn nyitott ajtón és reménnyel teli szemekkel nézett rám.
-Ez tőled van?-lógattam elé a láncot.
-Igen.-mondta halkan.
-Nekem nem kell!Add oda másnak.-tettem a kezébe.
-Blair kérlek várj!Legalább ez maradjon meg neked belőlem.Kérlek!-fogta meg gyengéden a kezemet.Én elfogadtam a láncot és Zayn szemébe néztem.Közel húzódtunk egymáshoz,Zayn magához húzott és majdnem összeért az ajkunk,amikor Louis kiviharzott az ajtón és ment Jennyhez.Én idegesen vakartam mag a tarkómat és visszamentem Jennyékhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése