2012. december 7., péntek

32.fejezet.- A bejelentés.*

Sorry ha most egy kicsit gyengébb részek lesznek vagy nem írok sűrűn,de szóbeli angol versenyre készülök ezerrel.Ha lezajlott,akkor ígérem jobbakat hozok nektek.:))
*Bobby szemszöge*
Holly és én már egy ideje a pláza előtt álltunk és vártuk a többieket,amikor hirtelen feltűnt pár ismerős alak.Blair,Jenny,Zayn és Louis voltak azok.Ezután már nem kellett sokat várni,mert jöttek a többiek is.Niall és Samantha érkeztek a legkésőbb,mert Niall be akart menni egy kajáldába vagy én nem is tudom.Amíg a lányok ruhákat próbáltak én beszélgettem Harryvel és mondta,hogy vásárlás után megyünk hozzájuk,mert valamit szeretnének mondani.Debby persze akkor szólt Harrynek,amikor el akarta mondani,hogy mit fognak bejelenteni.Az elég furcsa volt,hogy a lányok elég sok nyári ruhát vettek,pedig tél van.Néha nem értem a logikájukat.Amikor végre hazafelé indultunk,pontosabban a 1D házba,Louis valamit súgott Jenny fülébe,amire neki felcsillant a szeme.Fogalmam sincs,mit mondott neki,de nem is izgatott annyira.Amikor végre odaértünk,mindenki leült a nappaliba.Harry felállt és elkezdett beszélni.
-Sziasztok!Szóval azért jöttünk ma ide,hogy elmondjuk,illetve elmondjam,hogy mint tudjátok nem maradhatunk 4-5 napnál tovább egy koncert helyszínen.Holnap sajnos el kell utaznunk a következő helyre.De mivel mindannyiunknak van egy barátnője,aki itt lakik,nem szívesen megyünk el.Annyit szeretnék kérdezni lányok,hogy benne lennétek-e abban,hogy eljöttök velünk a többi turnéhelyszínre?-nézett Debbyre és a többi lányra,akiknek tátva maradt a szája.Körülbelül 5 percig senki nem szólt egy szót sem,de Louis megtörte a csendet.
-Menjetek haza,kérdezzétek meg a szüleiteket és aztán értesítsetek minket.-mosolygott.
-Nos,ugye mindannyian tudjátok,hogy Rocky és én is beiratkoztunk az itteni suliba.Samantha és Blair az osztálytársunk.Az a nagy probléma,hogy nekünk lesz egy végzős bál.Senki nem tudja,hogy miért ilyenkorra tették,de mi ez miatt sajnos nem tudunk elmenni.A bál ugyanis jövőhéten szombaton lesz.Meghívtuk a többi lányt és úgy terveztük,ha már ma itt így összegyűltünk akkor most hívunk meg titeket is.-mondta Ronette.
-Igen,és mivel mi még nem töltöttük be a 18-at nem mehetünk sehová.-hajtotta le a fejét Nikki.
-De valahogy próbáljuk meg elintézni,hogy jöhessetek.Én nem fogom kibírni Samantha nélkül.-nézett a lányokra Niall.Eric,Aaron és én csak néztünk egyikükről a másikra.Nem akartunk beleszólni ebbe az egészbe.Ez az ő dolguk.
-Rendben.Én elmegyek Nikkivel és megpróbálom meggyőzni a szüleit.Harry te menj Debbyvel,Louis Jennyvel,Niall Samanthával,Zayn Blairrel és ti fiúk a barátnőitekkel.-mutatott ránk Liam.-Ha a végzősöknek megengedik,akkor mi megpróbáljuk egy héttel későbbre tenni a koncertet és meggyőzzük Pault,hogy maradhassunk addig.-ölelte át Nikkit.
-Felőlem oké.Majd telefonon értesítjük egymást.-állt fel Aaron és ment oda Rockyhoz.Én elindultam Hollyval hozzájuk.A szülei már otthon voltak.Köszöntünk nekik és elmentünk Holly szobájába.
-Bobby,eljössz velem a bálra?Sajnos nincs párom és...-a szájára tettem a kezem.
-Persze,hogy elmegyek.-kacsintottam rá.Egy ideig még bent beszélgettünk,majd kimentünk a szüleihez.Mind a ketten tévét néztek.Holly odament és kikapcsolta.Ők érdekesen néztek rá.
-Anyu,apu kérdezni szeretnék valamit.Ugye emlékeztek még a legjobb barátomra,Niallre?
-Oh igen.Az a kis szöszi ugye?Rendes fiú.-mosolygott az anyukája.
-Igen.Nos,itt volt koncertjük,amit szintén tudtok.A következő helyszínre meghívtak minket,beleértve engem is és azt szeretném kérdezni,hogy elmehetnék velük?
-NEM!-vágták rá egyszerre határozottan.
-De miért?-nézett rájuk szomorúan Holly.
-Mert még nem vagy 18.Egyébként is az ilyen sztárocskákról csak rosszat lehet hallani.Nem megbízhatóak.-mondta az anyukája.
-De az előbb mondtad hogy...-kezdte el Holly.
-Nem mehetsz és kész!Megértetted?-mondta az apukája.
-Ez így nem igazság!!-Holly sírva beszaladt a szobájába és kulcsra zárta az ajtót.Én bekopogtam és szerettem volna bemenni,de elküldött.Leültem a nappaliba ahol a szülei voltak.
-Nem szeretnék beleszólni,de Holly nagyon szereti Niallt.Úgy értem,ő a legjobb barátja.Nekem elmondta,hogy amikor elköltöztek Írországból,rendszeresen ment hozzá Niall.Nem törődve a távolsággal.Ez így tényleg igazságtalanság,hogy a lányuk mellett állt és nem engedik el pár napra.
-Nem csak ezért nem engedjük el.Mi lesz az iskolával?-nézett rám az anyukája.
-Mindjárt szünet van.A fiúk persze egy kicsit el tudják halasztani a koncertet,hogy megvárják a suli befejeztét.
-És a Karácsony?Akkor általában együtt ünnepel a család.Nem?-kérdezte az apukája.
-De igen és Karácsonykor a fiúk is hazautazhatnak a családjukhoz.Természetesen addigra itthon lenne.-mosolyogtam.
-Hát jó.Rendben.Elengedjük.-mondta alig érthetően az apukája.Én odaszaladtam Holly szobájához és bekopogtam.Egy kicsit vártam,de nem válaszolt.Lenyomtam a kilincet és az ajtó kinyílt.Holly az ágyán feküdt és aludt.Megsimogattam és kimentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése