2012. december 4., kedd

29.fejezet- A bál.*

*Harry szemszöge*
Elena elmondta,hogy miért van itt mindenki,persze ezt mindenki tudta.Én szorosan magamhoz öleltem Debbyt.Jeremy odajött hozzánk és közölte,hogy én és Debby kezdjük a nyitótáncot.Én nem igazán tudok táncolni,de Debby nagyon szépen táncolt.Amikor Elena befejezte a mondókáját,felcsendült egy ismerős zene.http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=rtOvBOTyX00&NR=1.Én nagyon izgultam,de amikor elkezdtünk táncolni elmúlt.Debby irányított és már csak azt vettem észre,hogy mellettünk táncol Jenny és Louis,Zayn és Blair,Niall és Samantha,Nikki és Liam,Kíra és Josh,Ronette és Eric,Rocky és Aaron,Holly és Bobby,Elena és Jeremy és már sokan mások.Életem egyik legjobb estéje volt.Nagyon sokat táncoltunk.Volt pár kedvenc számunk:
http://www.youtube.com/watch?v=7FddRcJwlT4
http://www.youtube.com/watch?v=D9AFMVMl9qE
http://www.youtube.com/watch?v=UAWcs5H-qgQ
Amikor már eléggé kifáradtunk,leültünk egy asztalhoz.Hoztam Debbynek egy kis puncsot.Nagyon sokat beszélgettünk.Egyszer Debby felállt és megragadta a kezem.Felmentünk egy lépcsőn és egyenesen be a hálószobába.Kulcsra zárta az ajtót és ledőtött az ágyra.Egy kicsit furcsán néztem rá,mert nem voltam tisztában azzal,hogy mit is szeretne.
-Harry!Most akarom!-mondta határozottan.
-Mit is?-kérdeztem tőle mosolyogva.Már most világos volt minden.
-Le akarok veled feküdni!
-Biztos?Ne várjunk egy kicsit?-kérdeztem tőle.Persze én is nagyon akartam.
-Ne várjunk!Én most akarom!-megcsókolt és elkezdte levenni a pólómat.Én kerestem a cipzárat a ruháján.Amikor megtaláltam,lassan lehúztam.Ő elkezdte kicsatolni az övemet és levette a nadrágomat.Hagytam,hogy ő irányítson.Felém hajol és megcsókolt.Én szorosan magamhoz öleltem.
-Debby...biztos,hogy ezt akarod?-néztem a szemébe.
-Hát..én nem is tudom..-bizonytalanodott el.
-Hé figyelj.Ha nem akarod,nem kell.Majd ha igazán készen állsz rá.-simogattam meg az arcát.
-Én készen állok!-ült fel ismét és tette a csípőjére a kezét.
-Hát akkor oké.-kacsintottam rá és ledőtöttem az ágyra és levettem róla a ruháját.Annyira tökéletes volt az alakja,hogy úrrá lett rajtam egy heves vágy.Láttam Debbyn,hogy nagyon izgul,de azt is látam,hogy akarja.
-Ez az első alkalom?-kérdeztem mosolyogva.
-Mi?Ja..izé..igen.
-Nyugodj meg.Látom,hogy még nem állsz rá készen.Még várunk,nem ma fog megtörténni.-mosolyogtam rá és megpusziltam.
-Én készen állok!-mondta remegő hangon.
-Ssshhh.-tettem az ujjam a szájára.-Nem állsz készen.Látom rajtad.De azt is látni fogom,amikor készen állsz.-lefeküdtem mellé és átöleltem.
-Szeretlek Harry!-ölelt át és sírt.-Most totálisan hülyének nézel..
-Én is szeretlek és nem nézlek hülyének.De ne sírj,mert tönkremegy az a tökéletes sminked.-adtam a homlokára egy puszit.Ilyenkor elnevette magát és a szobában lévő tükör elé állt.Letörölte a könnyeit és keresett egy sminkes dobozt,hogy kijavítsa amit a könnyei elmostak.Ahogy ott állt egy szál bugyiban és melltartóban,teljesen elvarázsolt.Nem azért mert úgy állt ott.Ha pizsamában állt volna ott,akkor is elvarázsolt volna.Az ágyon feküdtem és néztem,közben bájosan mosolyogtam rá.Ezt valószínűleg észrevette,mert hátrafordult és felém jött.Én kicsit ijedten néztem rá,mert nem tudtam,hogy mit akar csinálni.Közel hajolt és a fülembe súgta:
-Le kéne mennünk.A többiek gyanakodnak majd ránk.
-Igen szerintem is.-felálltam és felvettem a nadrágom és az ingemet.Debby pedig gyorsan belebújt a ruhájába és megkért,hogy segítsek neki felhúzni a cipzárt.Kimentünk az ajtón és nagy meglepetésünkre,Louis és Jenny jöttek velünk szembe a lépcsőn.Én gyorsan begomboltam az ingemet,de Jenny meglátta.
-Húhaa.Mit csináltatok?-mosolygott huncutul.
-Semmit!-vágtuk rá egyszerre.
-Gyanúsak vagytok ti nekem.Remélem védekeztetek.-vigyorgott Louis.Azzal visszamentek a többiekhez.Éppen Eric énekelte az egyik számát,amire én és Debby elkezdtünk táncolni.
http://www.youtube.com/watch?v=WujpvZyiLXA
A szám végére mindenki minket nézett,de minket nem érdekelt.Mélyen Debby szemébe néztem,ő is az enyémbe.Tudtuk,hogy mi fog történni.Megcsókoltam.Lágyan és puhán,nagyon élveztem és azt hiszem,hogy ő is.Amikor elengedtük egymást,mindenki tapsolni kezdett,még Eric is a színpadon.
-És a következő szám szóljon,Harry Stylesnak és Debby Schmidtnek.Sok boldogságot és elkezdett énekelni.http://www.youtube.com/watch?v=weLTfa5NScM

2 megjegyzés: