2012. december 12., szerda

36.fejezet.- Másik szálloda.*

*Jenny szemszöge*
Miután ott hagytam a lányokat,lementem a nappaliba és leültem a kanapéra.Elég sötét volt,de most kivételesen nem bántam,mert Louisszal beszélhettem.
-Nagyon hiányzol ugye tudod?-mondtam neki szinte suttogva.
-Te is hiányzol és nagyon boldog vagyok,hogy végül mégis eljöhettek.
-Azt hiszem Harry ezzel nem így van.Debby már nem vigasztalható és attól félek,hogy nem jön velünk Harry miatt.Mi baja van?-kérdeztem elég hangosan és lejött Holly,hogy megnézze kivel beszélek,de elkezdtem mutogatni neki,hogy menjen fel,amire ő vette a lapot és visszament Samantha szobájába.
-Nem tudom.Amióta idejöttünk ilyen.A szálloda felé mikor jöttünk találkoztunk egy exével,akivel állítólag jóban van vagyis nem haragszanak egymásra és azóta ilyen.Próbáltuk vidítani vagy valami,de nem tudjuk.Szóval mondd meg Debbynek,hogy nem rá haragszik.
-Rendben.Egyébként hogy utaztatok?-kérdeztem most már mosolyogva.
-Hát ideértünk időben.Mindenki aludt,csak én és Niall nem.Niall elkezdett sírni Samantha miatt,de ezt Samanthának ne mondd el légyszíves.-mondta és közben próbáltam elképzelni az arcát.
-Oké nem mondom el.
-Én neked milyen napod volt?-kérdezte aranyos hangon.
-Elment.Nikkinek mondjuk kicsit zűrös volt,mert Lillyvel veszekedett és én elaludtam,emiatt kaptam egy beírást,de ez van.-vontam meg a vállam.
-Jaj te,de mivel magán tanulók lesztek,majd mi segítünk nektek.-nevetett.
-Rendben Louis,de most le kell tennem,mert Debby nem tud megnyugodni.-mondom neki,közben felálltam és elindultam a szoba felé.Közben hallottam,hogy Louis hangja elcsuklik és próbálja leplezni,de nem tudja.
-Rendben..szia...szeretlek.-szipogta.
-Ne sírj!Nemsokára láthatjuk egymást.Szia.Szeretlek.-és letettem a telefont,majd gyorsan felsiettem a lépcsőn bementem a szobába,ahol Debby még mindig összegörnyedve sírt és a többiek kétségbeesetten néztek rám.Én sóhajtottam és odaléptem Debbyhez.Átkaroltam a vállát és leültem mellé.-Debby..Harry szeret téged.-kezdetem el halkan.
-Komolyan?Akkor miért mondta ezt?-mondta sírva.
-Azért,mert találkoztak egy exével és eléggé felzaklatta.-magyaráztam.
-Áh szóval mással találkozgat?Szuper!
-Nem.Amikor mentek a szállodájukhoz,szembe jött velük.Harry szeret téged és ezt nyugodtan elhiheted nekem.-adtam az arcára egy puszit,mire ő rám nézett a könnyes szemeivel és megölelt.

*Zayn szemszöge*
Harry olyat mondott,hogy azt hittük nem jól hallunk.Nagyon flegma volt,amióta leszálltunk a gépről,nem is amióta találkoztunk az ex barátnőjével.Fogalmam sincs mi baja lehetett,így utánamentünk és faggatni akartuk,hogy mi lelte,amikor láttuk,hogy az ágyán ül és sír.Gyorsan odamentem hozzá és átkaroltam a vállát.
-Harry mi a baj?-néztem a szemébe kétségbeesetten.
-Debby..hogy mondhattam neki ilyet?Most biztosan nem fog eljönni és utálni fog..-temette arcát a kezébe.
-Jaj dehogyis!Tény,hogy biztosan rosszul esett neki,amit mondtál,de ettől függetlenül nem utált meg.-mondta Liam.
-Azok után meg főleg nem,amit érte tettél volna.Nem jöttél volna velünk csak azért,hogy vele maradj.-mosolygott rá Niall,amitől Harry akár akart,akár nem,elmosolyodott.Nagyon megkönnyebbültünk,amikor hirtelen betoppant Louis.
-Most beszéltem Jennyvel.Azt mondta Debby nagyon kivan.-nézett Harry szemébe komolyan,aki lehajtotta fejét.-De nem mondta azt,hogy nem jön,úgyhogy Harry nyugodj meg!Holnap délre érnek ide körülbelül.Addig keresnünk kell egy nagyobb szállodát.-vigyorgott ránk.
-Amikor jöttünk én felfedeztem egy elég szép szállodát és azt hiszem pont voltak kiadó szobák és felírtam a telefonszámot.-vakarta a tarkóját Liam.
-Akkor mire várunk?Hívjuk fel!-pattantam fel az ágyról.Harry be pötyögte a telefonjába a számot és felhívtuk,hosszasan kicsöngött,amikor egy fiatal női hang szólt bele.
-Halló tessék?
-Jó estét!Van még szobájuk kiadó?-szólt bele Harry.
-Persze,6 szobánk van kiadó.-mondta kedvesen,erre összenéztünk és mindenkinek hatalmas mosoly volt az arcán.
-Rendben.Mindet lefoglaljuk!-mondta Harry.
-Milyen névre?
-Ööö..Harry Styles.-nyögte ki,mire a hang a vonal túlsó végén felsikított.
-Úristen!Az a Harry Styles aki a One Direction nevű bandában énekel?
-Igen.Esetleg kapok kedvezményt?-nevette el magát.
-Jaj persze,de csak ha ad egy autogramot!3 szobát ingyen foglalhatnak!-mondta a lány.
-Oké megegyeztünk,akkor holnap reggel megyünk.Viszlát.-azzal kinyomta a telefont.-És most mondjátok,hogy nem vagyok szuper.-tárta szét a karjait,amikor Niall ráugrott,Niallre,Liam,rá Louis és végül én és Josh.Azután,mikor hallottuk hogy csukódik a bejárati ajtó gyorsan szaladtunk és mivel tudtuk,hogy Paul az,elmondtunk neki mindent és megkértük,hogy engedjen el minket abba a szállodába,először nem engedett,de hosszú hosszú könyörgés után végre igen.Elkezdtünk pakolni,bár még annyira nem is voltunk szétpakolva.Már alig vártuk a másnapot,így gyorsan elmentünk aludni,hogy gyorsabban holnap legyen.
*Másnap* *Niall szemszöge*
Reggel mindenki gyorsan kipattant az ágyból,az én kérésemre megreggeliztünk utána pedig elsiettünk az új szállodánkba.Egy elég helyes szőke lány volt ott és már nagyon izgatottnak tűnt,amikor meglátott minket elkezdte magát legyezni,pedig nem volt meleg.
Adtunk neki autogramot és közös fotókat is csináltunk,ezután megmutatta a szobánkat,amik nagyon szépek voltak,mondjuk lányos szobák,de minket nem zavart,végül is ilyet kértünk.Liam lefoglalt egy elég szép kis szobát amiben egy franciaágy volt.
 Harry is egy franciaágyas szobát választott,aztán megkérte a személyzetet,hogy rózsaszirmokkal csináljanak rá egy szívet és díszítsék ki egy kicsit.
 Louis egy kis egyszerű szobát foglalt le,amiben nem volt franciaágy,de ketten simán elfértek rajta.
 Én is szintén egy nagy franciaágyas szobát foglaltam le,ahonnan egy üvegajtón keresztül ki lehetett menni a jakuzziba.
 Zayn egy nagyon ötletes szobát választott.Nem volt nagy ágy,de ketten elfértek rajta,ahogy ő mondta,olyan mint Blair.Mondjuk nem tudom,hogy lehet egy szobát egy emberhez hasonlítani,de szerintem a szílusra értette.
 Josh pedig egy franciaágyas szobát választott a falon pedig kis szív alakú tükrök voltak.
Mire lepakoltunk már fél 12 volt.Elkezdtünk rohanni a repülőtérre,mivel szerencsére nem volt messze.Amikor odaértünk a lányok gépe akkor szállt le és mi gyorsan ahhoz az ajtóhoz mentünk,ahol majd ki fognak jönni.Én már készültem,hogy majd átbújok a korlát alatt és úgy üdvözlöm Samanthát,aztán a többiek is követték a példámat,és valahányszor kattant az ajtó ugrásra készen álltunk,de soha nem a lányok jöttek.Amikor meguntuk,leültünk a székekre és vártunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése