2012. december 10., hétfő

35.fejezet.- Az SMS.*

*Nikki szemszöge*
Reggel egy kicsit el voltunk késve,Jenny miatt természetesen.Amikor mentünk az úton,folyton egy kis papírdarabot bámult.Fogalmam sincs mi volt rajta olyan érdekes.Amikor beértünk a suliba,egy elsős új csajszi,soha nem láttam még itt,pedig ismerjük az egész sulit,biztosan egy másik 9-be járt.Na szóval egy elsős csajszi odaszaladt Blairhez és autogramot kért tőle.Mi persze elnevettük magunkat.Az első órám Kémia volt.Szuper..Bementem az osztályba és kit látnak szemeim?Persze,hogy a legkedvesebb osztálytársaimat,Lillyt,Ninát és Lisát.Próbáltam észrevétlenül besurranni az osztályba és leülni a helyemre.Sajnos ez nem sikerült.Lilly egyből kiszúrt és a két barátnőjével meg pár lánnyal,akik szeretnének belépni a bandájukba,miközben mindenki tudja,hogy ők senkit nem vesznek be.Odaálltak az asztalomhoz és Lilly flegmán nézett rám.
-Csáó!Hol van a kis szerelmed?Csak nem szakított veled?Mondjuk totál megérteném.Kinek kellenél pont te?-bökött rám,közben egy rágót csócsált és elnevette magát,amit persze a többi köré gyűlt is utánozott.Gyűlöltem őt.Általánosban a legjobb barátnőm volt,de egyszer túl messzire ment.Nem szeretnék ebbe most belemenni.Amit most mondott az nagyon rosszul esett.Majdnem elkezdtem sírni,de meg kellett mutatnom neki,hogy erős vagyok.
-Liamnek hívják és képzeld,koncertezni van.Nem szakított velem képzeld,sőt! És pont te beszélsz?Minden pasinak csak szexre kellesz,csodálom,hogy nem kaptál el eddig valamit.-nem hittem el,hogy ezt én mondtam.De már mindegy volt,igazából nem kitalált dolog volt.Amióta az eszemet tudom,nem volt egy komoly kapcsolata sem.Általánosban 7-ben és 8-ban elég mini ruhákban járt.Minden pasi megfordult utána és amíg a többi lány nem hagyta magát fogdosni ő egyenesen élvezte.Az irodalom tanárt 8. év égén óra közepén lesmárolta,mert meg akarta buktatni,a tanár persze megbuktatta,így pótvizsgáznia kellett.Most egy ideig csak néztük egymást,amikor láttam rajta,hogy most igazán mérges.
-Te mit gondolsz magadról?Hogy mersz ilyennel vádolni? Te kis....-ekkor kinyílt az ajtó és a flúgos osztályfőnök lépett be,mögötte,pedig egy iszonyat helyes fiú.Szétnézett az osztályon és a szeme megakadt rajtam vagy Lillyn nem tudom,mert ugyan ott voltunk.Lilly odament hozzá és elkezdte fűzni,de a fiú elég érdekesen nézett rám és ment a tanári asztalhoz.Onnan egyszer rám nézett és mosolygott.Gyönyörű szemei voltak.
Hasnolítottak a Liamére.Amikor Liam eszembe jutott,leborultam a padomra és sírtam.Egyszer érezte,hogy valaki odaül mellém és közel hajol hozzám,egy nagyon lágy férfi hangot hallottam ezután.
-Mi a baj?Miért sírsz?
-Mi?Ja hogy én?Én nem sírok csak valami belement a szemembe.-kezdtem el dörzsölni a szemem.Amikor végre kitisztult előttem a kép,megláttam azt a fiút,aki az imént jött be az osztályba.Mosolygott.
-Akkor miért folynak még most is könnyek a szemeidből?-törölte meg az arcomat.
-Valami nagyon belement és nem akar kijönni onnan.-hazudtam.
-És mi vagy ki az?-nézett rám még mindig mosolyogva.
-Semmi.Egyébként szia és Nikki Stewart vagyok.Téged hogy hívnak?-tereltem el a szót.
-Szia és én Jack vagyok.Jack Calder vagyok.-rázott velem kezet.
-Örülök.Szünetbe körbevezesselek a suliba?-ajánlottam fel.
-Jaj igen,az nagyon jó lenne.-mosolygott rám,amikor megszólalt a csengő.Mint mondtam az első óra kémia volt.Meglepetésemre Jack nagyon jó volt kémiából,amíg én csak 2-3 között álltam.Ahogy mondta a kérdésekre a megoldásokat,a szám tátva maradt és csak néztem.Nagyon okos volt és emellett iszonyúan helyes.Végre kicsöngettek az óráról és úgy pattantam fel a székről,mintha eddig tűpárnán ültem volna.Jack szépen elpakolt és felállt ő is.Két fejjel magasabb volt tőlem,de ez nekem nem volt meglepő.Jenny is sokkal magasabb volt tőlem.Először is átvezettem őt a szemben lévő terembe,ahová Jenny és Holly járt.Amikor beléptünk egyenesen Jannyék asztalához mentem.Jenny természetesen aludt,Holly pedig a leckét csinálta.
-Sziasztook!-kiáltottam.
-Szia Nikki és ...-köszönt Holly és ránézett Jackre.
-Jack vagyok.-mutatkozott be illedelmesen.
-Ááh szia Jack,engem Hollynak hívnak és ő a barátnőm Jenny,aki mot éppen alszik amint látod.Nem aludt este valami sokat.-mutatott Jennyre.-Ömm..tényleg Nikki nzd csak mit talált Jenny reggel.-és kivette Jenny kezéből a kis piros cetlit.Egy kis idézet volt ráírva és nagy valószínűséggel Louis írta neki,mivel az ő neve volt a papír alján.Eközben Jenny felébredt és bár fogalmam sem volt róla,hogy mit álmodott,de olyan hirtelen felállt,hogy nem vette észre az előtte álló Jacket és nekiszaladt,majd elesett.Jack felsegítette és valamit beszélgettek,aztán bemutatkoztak egymásnak.Ezután már hárman folytattuk a körbevezetést.Szerencsénkre az automatánál éppen találkoztunk Rockyval és Debbyvel,akik egy-egy forrócsokit ittak.Amikor megláttak minket,odaszaladtak és megöleltek.
-Basszus képzeljétek elhalasztották a bált,vagyis mégis akkor lesz amikor szokott lenni,egyik tanár félreértette és azért volt úgy,hogy most lesz.Szóval felhívtam anyut és megkérdeztem,hogy mehetek-e a fiúkhoz és megengedte.Majd délután felhívom Harryt és mondom neki,hogy mégis tudunk menni.Jegyeket meg megvesszük a neten.-újságolta Debby,amit mi tátott szájjal hallgattunk végig.
-Nem mondod komolyan?-ugrott oda Jenny,közben a könnyek folytak az arcán.Holly Rocky és én pedig csak mosolyogtunk,miközben Debby és Jenny ölelkeztek és sikítottak.
-Most miért sír?-súgta a fülembe Jack.Teljesen elfeledkeztem róla.
-Azért,mert mehetünk 1D koncertre és találkozhat a barátjával,meg persze mi is a sajátunkkal.-mosolyogtam rá.
-Szóval van barátod?-nézett rám szomorúan.
-Igen van.Liam a neve.Lehet hogy ismered.-néztem fel rá.
-Liam?Liam Payne?-kerekedett ki a szeme.
-Ööm..igen.Miért?
-Őt ismerem!A bátyám egyik jó barátja és az enyém.-mosolyodott el.
-Úristen komolyan?-csillant fel a szemem és megöleltem Jacket,a többiek persze ezt érdekesen nézték végig.Valószínűleg azt gondolták,hogy meghülyültem.Ölelkezek egy vadidegen sráccal.Persze ezután bemutattam nekik és így mentünk tovább a suliban.Útközben még találkozunk Ronetteel,Samanthával,Elenával,Kírával és Blairrel.Pont befejeztük az ismertetést,amikor becsöngettek a következő órára,ami nekem fizika volt.Újabb csodás óra.Persze Jack ebből is jeleskedett és a következő szünetben megkértem,hogy korrepetáljon engem,amit ő örömmel elvállalt.
*4 órával később*
Hazafelé mentünk,amikor Samantha felajánlotta,hogy menjünk el hozzá és onnan értesítsük a fiúkat.Mindenki benne volt.Először mindenki hazament,összepakolt és elköszöntünk a szüleinktől,ha esetleg még ma el tudnánk utazni,bár ez szerintem kizárt.Átcipeltük Samantháho a bőröndöt és mire mindenki odaért,besötétedett.Felmentünk Samantha szobájába és diktáltuk,hogy mit írjon Niallnek.A végére csak ennyi jött ki : 'Szia szívem!Képzeld,nem lesz megtartva a bál és így Debbyt is elengedték!Remélem van még számunkra néhány szabad hely és örültök majd nekünk.A leghamarabbi géppel megyünk.Millió puszi,
Samantha,Blair,Jenny,Nikki,Debby,Elena,Kíra,Holly,Ronette,Rocky.
u.i.: Viszünk magunkkal egy kis meglepit is Liamnek.'
Elküldtük az üzenetet és egyiken sem bírtuk lehunyni a szemünket,annyira vártuk,hogy mi lesz a reakció.Mindenki nagyon csöndben volt,csak a szél fújt odakint.
-Lehet,hogy már alszanak,vagy nem hallották.-sóhajtott Kíra.
-Ugyan már!Niall a kajánál és nálam jobban a telefonját szereti.Mindig nála van és hallja ha rezeg is.-mondta Samantha.Ahogy ezt kimondta megcsörrent Jenny rózsaszín kis telója.A kijelzőn Louis neve volt.Mi gyorsan Jenny köré ültünk,ő felvette a telefont és kihangosította,hogy mindenki hallja.
-Szia Louis!-mondta mosolyogva Jenny.
-Szia Jenny!Most ez komoly?Tényleg jöttök?Nem csak kamuztok?-tette fel egymás utána kérdéseket Louis.
-Nem kamuzunk.Tényleg megyünk,ha tudunk jegyet venni,ami nem nagyon valószínű.Minden jegy elkelt már és a legközelebbi gép csak jövő héten megy.-szomorodott el Jenny.Valószínűleg megnézte a neten,mielőtt idejött volna és onnan tudja.
-És ha a mi magángépünkkel jöttök?
-Mi?Van magángépetek?-sikította Blair,de utána rögötn be is fogta a száját.
-Ez Blair volt?-kérdezte Louis és közben elnevette magát.-Fogadjunk,hogy a lányok ott ülnek körülötted és hallgatják ezt a beszélgetést.
-Igen és ezt valószínűleg onnan tudod,hogy ti is így csináltok.-nevette el magát Louis.
-Szia Blair!Szeretlek és nagyon hiányzol!.kiabált a telefonba Zayn.
-Te is hiányzol nekem szívem!Sok puszi.-simogatta meg a telefont Blair,amire elnevettük magunkat,persze Jack is itt volt és ő is nevetett.
-Most komolyan egy pasi van ott veletek?És mi olyan vicces?-kérdezte Niall.
-Dehogyis!Samantha kutyája van itt és kicsit meg van fázva.És az volt a vicces,hogy Blair Jenny telóját simogatja.-kamuzott Holly,amire mindenki felfelé tartotta a nagyujját.
-És mi lesz a meglepetés?-kérdezte Liam.
-Titok kicsi szívem!Majd meglátod.-mondtam neki,közben küldtem neki egy puszit.
-Elkaptam ám!-mondta Liam nevetne.
-Harry te szeretnél mondani Debbynek valamit?-kérdezte Louis.
-Nem.-hangzott a távolból Harry válasza.
-Bocs Debby,de most nincs jó kedve.Majd ha ideértél akkor jobb kedve lesz.-mondta Louis.-Vagy nem!-kiabált Harry.
-Basszus Harry mi bajod van?Mi rosszat csináltam?-kezdte el Debby a sírást.
-Oké lányok,akkor azt hiszem,hogy most én elmegyek és beszélek Louval.-mondta Jenny azzal kiment a szobából és hallottuk,hogy beszélget valamit Louisszal,de nem érdekelt,mert Debbyt akartuk nyugtatni,nem sok sikerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése