2012. december 9., vasárnap

34.fejezet. - Nem bírom nélküled.*

*Jenny szemszöge*
Hajnali 3 körül csörgött a telóm és persze Samantha és én is felébredtünk rá.Gyorsan előkotortam a zsebemből és a kijelzőjére néztem,reménykedtem,hogy valamelyik fiú neve van ott,hogy mégse kell nekik koncertre menni,de csak anyukám volt.Felvetem és beleszóltam.
-Szia anya.
-Szia.Te merre vagy?-kérdezte aggódva.
-Samanthánál.Este áthívott és elaludtunk.
-Gyere haza légyszíves.Holnap iskola.-parancsolt rám.
-Jól van mindjárt megyek.Szia.-és letettem.Samantha álmosan nézett rám.Én odahajoltam hozzá és megöleltem.-Samantha,haza kell mennem.Anyu hívott és mondta,hogy menjek haza.Holnap várjatok meg rendben?-mosolyogtam rá.Felálltam,adtam egy puszit az arcára és kimentem.Amikor mentem az utcán,egy két hajléktalan feküdt a padokon.Nagyon féltem,mert sötét is volt és a sötét rossz emlékeket idézett fel bennem.Egyszer két ismerős alak jött felém és amikor megláttak odajöttek.
-Szia Jenny!-köszönt Nate.-Hogy vagy?Figyu,bocs a múltkoriért,csak eldurrant az agyam.
-Sziasztok.Jól vagyok köszi,és most én erre mit mondjak?Mondjam,hogy semmi baj?-mondtam hangosan.
-Nem,de azért holnap suli után eljöhetnél velünk egy kicsit.Szereztünk anyagot.-kacsintott rám Dan.
-Bocs fiúk de holnap Samantha,Debby és Rocky táncpróbájára megyek.És ha megbocsájtotok,most mennem kell.Viszlát.-indultam el hazafelé.Nate még valamit utánam kiabált,de nem hallottam,mert a fülhallgatómat betettem a fülembe.Természetesen 1D szólt benne.Amikor Louis szólója következett,gyorsan kikapcsoltam és eltettem a zsebembe.Annyira hiányzott.Nem tudtam,kibírom-e nélküle egyáltalán.Arra gondoltam,hogy felhívom,de meggondoltam magam,mert zavarni sem akartam.Végre hazaértem.Amikor bementem a házba,anya a nappaliban a kanapén aludt.Valószínűleg engem várt,de túl fáradt volt.Halkan felmentem a szobámba és lefeküdtem aludni.Reggel a telefonom ébresztett 7:00-kor.Kinéztem az ablakon és ott virított 5 elég jó pofa hóember.A szememből kigördült pár könnycsepp.A fiúk csinálták nekünk.Kimentem a fürdőszobába és elkezdtem készülődni.Amikor a hajamat csináltam,észrevettem,hogy egy kis piros papír lóg ki a tükör mögül.Kivettem és egy piros szív volt.Megfordítottam és egy kis szövegvolt ott,Louis kézírásával. 'Te vagy az egyetlen,ki örömet okoz,nélküled az élet,egy bezárt doboz.Várom a percet,mikor újra látlak,és a dobozból kitörnek a titkos vágyak. Nagyon hiányzol Jenny.Szeretlek.'Louis xx.
Egy ideig még bámultam a versikét,de egyszer Samantha megzavart.
-Basszus Jenny,siess már.El fogunk késni és még így is magyarázkodni kell a tanároknak,hogy miért hiányoztunk a múltkor.Gyorsan vegyél fel valami ruhát és menjünk.-ráncigált ki a fürdőszobából.Bementünk a szobámba én felvettem egy rózsaszín pólót,amin egy zombi póni volt,hozzá pedig egy fekete csőfarmert.Felkaptam a táskámat és leszaladtam a lépcsőn.A szív egész végig a kezemben volt.Felkaptam a kabátomat és egy fekete magassarkút.Kimentünk az ajtón,ahol persze már mindenki ott volt.Csak rám kellett várni.Elindultunk a suliba,ahol már zajlott az élet.Mi végigvonultunk a folyosón,és mindenki elég furán nézett ránk.Elképzelésem sincs,hogy miért.Egyszer egy elsős lány odaszaladt Blairhez és autogramot kért tőle.
-Hogy mi van?-nézet rá értetlenül Blair.
-Te vagy Zayn barátnője ugye?-kérdezte csillogó szemekkel a lány.
-Hát izé..azt hiszem igen.-vakarta meg a fejét,közben ránk nézett és nekünk az arcunkon huncut vigyor volt.Aláírt egy papír a lánynak,az meg elszaladt.Odamentünk a szekrényünkhöz,közben Debby odasúgott valamit Blairnek,aki felhúzta az egyik szemöldökét és pislogott rá.Debby felnevetett és én amikor meghallottam ahogyan nevet,akarva,akaratlan is elnevettem magam.Mindenki elindult az osztályába.Mi egy folyosón indultunk el,Nikkivel,Hollyval és Kírával.A folyosó végén 2 ajtó volt.Az egyik az én osztályom volt,a másik a Nikkié.Holly velem járt egy osztályba,Kíra pedig Nikkivel.Holly és én bementünk az ajtón.Amikor beléptünk,hirtelen nagy csönd lett és mindenki minket nézett.Én elindultam a padom felé.Nate már ott volt és elégedett mosollyal az arcán nézett rám.
-Szia Nate.Megtennéd,azt hogy elülsz valahová máshová,mert szeretnék Holly mellett ülni.-mutattam Hollyra aki mellettem állt.
-És szerinted mégis hová üljek?-mutatott az osztályteremre.
-Hát ott még van egy hely Abby mellett.-hajoltam hozzá közel és kacsintottam rá.Köztudott volt,hogy Abby halálosan bele volt zúgva Natebe.Nete felállt és elindult Abby asztala felé.Holly és én leültünk és elnevettük magunkat.
-Mi a fenét szorongatsz a kezedben?Amióta elindultunk,el sem engedted.-bökött Holly a kezemre.
-Ja hogy ez?Reggel amikor a hajamat csináltam,a tükör mögé volt csúsztatva egy piros szív és abban egy kis idézet.Louis írta,gondolom tegnap.-és megmutattam neki.Ő elolvasta és rám mosolygott.Épp mondani akart valamit,amikor megszólalt a csengő.A tanár nem késett.Elkezdődött a kémia óra.

*Louis szemszöge*
A fiúkkal nagyon korán indultunk,így amikor felszálltunk a gépre mindenki elaludt,csak Niall és én nem.Én az ablakon néztem kifelé,közben kavarogtak a gondolatok a fejemben.Vajon mit csinálhat most Jenny?Megtalálta-e már a szívet,amit a tükör mögé tettem?Nem tudtam aludni,bár nagyon fáradt voltam.Egyszer azt vettem észre,hogy Niall össze van görnyedve.Felé fordultam és amikor jobban megnéztem észrevettem hogy sír.
-Niall mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Samantha...-csak ennyit tudott mondani.
-Nyugodj meg!Holnap felhívjuk őket rendben?Addig bírd ki.Hidd el,hogy nekem is nagyon hiányzik Jenny,de muszáj kibírnunk.-nyugtattam.
-Jaj Louis,amikor ott álltunk az esőben és amikor hozzám bújt...meg amikor megcsókolt...Louis nem fogom kibírni nélküle!-nézett rám a könnyes szemeivel.Én megöleltem és láttam,hogy a mellettünk lévő sorban Zayn felébredt és értetlenül néz ránk.Halkan mondtam neki,hogy Samantha,mire ő megértette.Felállt és odajött hozzánk.Nem sokkal később a többiek is felébredtek és próbálták nevettetni Niallt,de ő vigasztalhatatlan volt.Akkor nevette el magát,amikor Paul elkezdett valamit motyogni álmában.Igen ez nagyon vicces volt és mindenki hangosan nevetni kezdett,amire természetesen felébredt.
-Mi olyan vicces fiúk?-kérdezte komolyan.
-Semmi..-mondta Harry nevetve.Ezután egy elég nagy csönd következett.Csak néztük a másikat szótlanul.Zayn hirtelen felállt és elindult a mosdóba.
-Nem vagytok éhesek?-kérdezte Niall,amire mindenki felnevetett.
-De én igen.Keressünk kaját!-mondta Liam,és elindultak kajáért.Már csak én maradtam ott és Harry,de Harry visszaaludt.A zsebemből elővettem egy képet,amin Jennyvel voltunk.Amikor hóembert építettünk,mindenki csinált a párjával egy közös fotót.Nos én a miénket,tegnap kinyomtattam és elhoztam magammal.Nézegettem és eszembe jutott pár szép emlék.A gép lassan leszállt és mi a szállodánk felé vettük az irányt.Paul szépen felosztotta,hogy ki kivel alszik.Niall és én együtt voltunk,Liam és Zayn is,Harry pedig Paullal.Sikerült elkerülni a fotósokat és a rajongókat is.Ebben az állapotban nem tudtunk volna mosolyogni egyiken sem.Este lefeküdtünk aludni,csakhogy nem jött álom a szemünkre,így elkezdtünk beszélgetni Niellel.Nagyon szomorúak voltunk,amiért egyikünk barátnője sem hívott föl senkit.Niallnek egyszer elkezdett csipogni a telefonja.SMS-t kapott valakitől.Gyorsan kiugrott az ágyból és a telefon után kapott.Samantha írt neki.Amikor elolvasta szinte kővé dermedt.Amikor odamentem és elolvastam az üzenetet,rohantam Harryhez,Liamhez és Zaynhez hogy elmondjam nekik a nagy hírt.Mindenki elolvasta az SMS-t,hogy meggyőződjenek róla,hogy biztos nem kamuzok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése