2012. december 6., csütörtök

31.fejezet. - Rosszkor rossz helyen..*

*Niall szemszöge*
Reggel Samantha mellett ébredtem.Ő még aludt,így szép csendben felkeltem mellőle.Kimentem a konyhába egy szál alsónadrágban,mert még nagyon korán volt és gondoltam az anyukája még alszik.Nos,egy nagyot tévedtem.Az anyukája már ébren volt és a konyhában volt.Amikor lementem hátrapillantott,egy ideig bámult aztán tovább csinálta a dolgát.Gyorsan bementem a fürdőbe és felkaptam egy nadrágot.Visszementem a konyhába és leültem az asztalhoz.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Jó reggelt Niall.Te már ilyen korán fel vagy?-érdeklődött,közben betett valamit a sütőbe.
-Igen.Samantha még alszik és nem akartam felébreszteni,így lejöttem.
-Értem.És éhes vagy már?-nézett rám mosolyogva és már hozta is a szendvicseket,mert tudta,hogy mi lesz a válaszom.
-Igen nagyon.Köszönöm szépen a szendvicseket.-és beleharaptam az egyikbe.Nagyon finom volt.Ő egy darabig mosolyogva nézett és visszament a konyhapulthoz.Bekapcsolta a rádiót és persze,hogy a Live While We're Young ment benne.
-Szeretem azt a számot!-és kicsit felhangosított.
-Örülök!A klip forgatását nagyon élveztük és rengeteget nevettünk.-mosolyogtam.Még beszélgettünk egy ideig,amikor egyszer Samantha ott áll a rózsaszín kis pizsamájában és a rózsaszín mamuszában,a szemét dörzsölve.A haja elég kócos volt.
-Jó reggel!-mondta elég álmosan.-Niall te mikor keltél fel?-nézett rám.
-Már egy ideje ébren vagyok,de hagytalak aludni.-mosolyogtam rá.
-Szuper.Anyu mi a reggeli?-nézett az anyukájára.
-Szendvics.Ott van az asztalon.-beszélt hátra se nézve.
-Ááh.Niall ezt mind nekem hagytad?-nézett rám mosolyogva,mivel körülbelül 5 szendvicsből egyet hagytam neki.
-Hát izé..éhes voltam na.-pirultam el.-De csinálok neked ha kérsz.-álltam fel.
-Dehogyis nekem elég ez.Amúgy majd kezdj el készülődni,mert vásárolni megyünk.-harapott bele a szendvicsbe.
-Csak ketten?-néztem rá mosolyogva.
-Nem.JönHolly,Ronette,Rocky,Blair,Jenny,Nikki,Debby,Kíra,Elena,Jeremy,Josh,Harry,Liam,Louis,Zayn,Aaron,Eric és Bobby is.-kezdte el sorolni.
-Szuper.És mit vásárolunk?
-Hát ruhákat,meg cipőket meg stb.
-Kaját nem?-néztem rá kétségbeesetten.
-De azt is veszünk.-kacsintott rám.
-Akkor jó.-felálltam és bementem a fürdőbe,ahol megcsináltam a hajam,fogat mostam,aztán felmentem az emeletre,hogy keressek valami ruhát.Nem sokára Samantha jött utánam.A haja még mindig kócos volt.Kinyitotta szekrény ajtót és keresett magának ruhát,közben én odalopóztam a háta mögé és átöleltem a derekát és megpusziltam a nyakát.Ő ezt élvezte és szembefordult velem.Én fogtam a derekát még mindig,ő pedig a nyakam közé fonta a kezét és megcsókolt.Miközben csókolóztunk az ágya felé vettük az irányt és gyengéden lefektettem.
-Nem!Niall,most én szeretném csinálni!-felült az ágyon és ledőtött.Persze én hagytam magam.Kigombolta a nadrágomat és levette rólam.Az ölembe ült és úgy kezdett el puszilgatni egyre lejjebb és lejjebb.Amikor már a hasamnál járt,az anyukája benyitott és elkezdett mondani valamit,amikor mi hirtelen mind a ketten ijedten néztünk rá.Nem veszekedett ránk.Egyáltalán nem.Gondolom azért,mert a lánya már elmúlt 18 és nem szól bele a dolgaiba.Sarkon fordult és kiment.
-Jaj Niall ez annyira ciki..Nekünk soha nem jön össze semmi.-szomorodott el.
-Héé majd össze fog ne izgulj.Karácsonykor mindegyik fiú elmehet a családjához.Én majd viszlek magammal és bemutatlak nekik rendben?-kacsintottam rá.
-Hogy mii?Niall..én..nem hiszem,hogy ez jó ötlet.-hajtotta le a fejét.
-Ugyan már!A többiek is viszik a barátnőiket!Hidd el kedvelni fognak!Bemutatlak a barátaimnak és Szilveszterezni is elmehetünk.Bemutatom neked Írországot!-kezdtem el álmodozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése