2012. december 3., hétfő

28.fejezet- Készülődés.*

*Zayn szemszöge*
A bál napján mi már javában készülődtünk,amikor Blair álmosan és kócos hajjal kijött a szobánkból.Ő aludt a legtovább.Én odamentem hozzá és megcsókoltam.
-Szia szívem!Nagyon csinos vagy!-kacsintottam rá.
-Most miért hazudsz?-mosolygott,majd megsimogatta az arcomat és bement a konyhába,ahol Debby és Samantha már sütötték Elena tortáját.Én beálltam a tükör elé és tovább készülődtem.Szerintem irtó jól néztem ki.Mondjuk én mindig jól nézek ki,de az egoságot félretéve,nagyon kíváncsi voltam,Blair báli ruhájára,így belopóztam a szobájába.Becsuktam magam mögött az ajtót és elkezdtem keresni a ruhát.A nagy keresés közben nem vettem észre,hogy kinyílik az ajtó és Blair állt ott.
-Zayn!Te mit csinálsz??-kiáltott rám.
-Mi?Hogy én?Semmit csak kerestem valamit.-kezdtem el magyarázkodni.Blair becsukta az ajtót és elfordította a zárban a kulcsot,majd elindult felém.Beleült az ölembe és megcsókolt.Én megfogtam a derekát és lefektettem az ágyra.Elkezdtem puszilgatni,a szájától haladtam lefelé és amikor már le akartam venni a pólóját,megállított.
-Zayn! STOP!
-Ohh sajnálom!Nem bírtam uralkodni magamon.-hajtottam le a fejem.
-Semmi baj.Hidd el én is nagyon szeretném,de még nem lehet érted?-simogatta meg az arcomat.Én megfogtam a kezét és megpusziltam.
-Nagyon szeretlek Blair!-néztem a szemébe.
-Én is szeretlek Zayn!És veled szeretném leélni a hátrelévő életemet,ami remélem elég hosszú lesz.-mosolygott rám bájosan.
-Én is nagyon remélem.De készülődnünk kellene nem gondolod?
-Nem!Maradjunk még itt egy kicsit.Most senki nem zavarhat minket.-dőltött az ágyra és az ölembe ült.Levette a pólómat és puszilgatni kezdte a hasamat.Annyira jó érzés volt.Amikor ezt befejezte,rá dőlt a mellkasomra és úgy beszélgettünk.Ez  volt életem eddigi legszebb pillanata,mindaddig,amíg valaki dörömbölni nem kezdett az ajtón.Felálltam és kinyitottam,persze póló nem volt rajtam.Jenny állt az ajtóban.
-Öhmm..izé..én csak...-és meglátta Blairt az ágyon.-Megzavartam valamit?-nézett rám furcsán.
-Mi?Dehogyis!Mi csak beszélgettünk.És miért jöttél?-mosolyogtam.
-Ja csak,hogy ideje lenne készülődni.Meg akarom csinálni Blair haját és a ruha is a mi szobánkba van.Szóval,ha lehetne Blair jönnél velem?a többiek már ott vannak.-és rámosolygott Blairre.Ő persze rögtön felpattant és elment Jannyvel.Egy kicsit érdekesen néztem utánuk,majd tovább készülődtem.

*Blair szemszöge*
Jennyvel felmentünk a szobájukba,ahol már minden lány ott volt.Nem szívesen hagytam ott Zaynt.De el kellett készülünk és ma este nálunk alszunk.Fel voltak osztva a feladatok;Jenny csinálta a hajunkat,Rocky a sminket,Ronette pedig választotta a ruhákat.Jenny nekiállt a hajamat csinálni.Azután jött Nikki,Samantha,Debby,Holly,Ronette,Rocky és Kíra.Nekem gyönyörű rózsaszín ruhám volt,rózsaszín magassarkúval és a hajam be volt göndörítve.


Nikkinek szép színes csillogó ruhája volt,a haja be volt fonva és csillogós magassarkú volt rajta.


Samanthának nagyon szép világos rózsaszín habos ruhája volt,krémszív virágos cipője és göndör haja.


Debbynek pink ruhája volt,pink cipője és göndör haja.


Hollynak volt egy nagyon szép lila ruhája,lila cipője és a haja nagyon gyönyörűen be volt göndörítve.


Ronette nagyon szép volt.Volt egy türkiz színű ruhája,hasonló színű magassarkúja és neki is szintén göndör volt a haja.


Rocky érdekesen nézett ki báli ruhában,valószínűleg mert eddig nagyon laza öltözékekben láttuk,de nagyon szép volt.Egy sötétkék ruhája volt,sötétkék cipővel és a haja,mint majdnem mindenkinek neki is göndör volt.


Kírának egy nagyon szép narancssárga ruhája volt,pöttyös cipője és a haja be volt fonva.


Jenny készült el a legkésőbb,de az ő ruhája annyira gyönyörű volt,hogy megígérte,ha hazaérünk felpróbálhatom.Egy fehér ruhája volt,csillogós cipője és a haja ki volt vasalva.


Amikor végre elkészültünk,lementünk a fiúkhoz,akikhez már megérkezett Bobb,Eric és Aaron is.Lesétáltunk a lépcsőn és az összes fiúnak elállt a lélegzete,csak némán ültek a nappaliban és néztek minket.Niall még a sütijét is letette,amikor meglátta Samanthát.Odasétáltam Zaynhez és rámosolyogtam.
-Gyönyörű vagy.-mondta halkan.
-Ugyan már Zayn.Ne viccelj.-simogattam meg az arcát.
-Egyáltalán nem viccelek.Tényleg nagyon gyönyörű vagy és büszke vagyok arra,hogy te vagy a barátnőm-mondta ezt már hangosabban,hogy mindenki hallja.Én eléggé elpirultam,belekaroltam Zaynbe és kimentünk az ajtón.A ház előtt egy hatalmas limuzin állt.Én csillogó szemekkel néztem Zaynre,mivel még soha életemben nem ültem ilyenben.Ő rám mosolygott és elindultunk a kocsi felé.Amikor beültünk minden lány sikítozni kezdett,mert ott volt Eric Saade,akit imádtunk.Elena ugyanis őt is meghívta a szülinapjára.Eric persze a barátnőjével jött.Nagyon rendes fiú volt és sokat beszélgettünk.A srácoknak is szimpatikus volt.


Végre odaértünk Elenáékhoz.Már elég sokan ott voltak.Amikor beléptünk az ajtón hirtelen nagy csönd lett és mindenki mosolygott.Elena odatipegett hozzánk.Nagyon szép volt.Pink ruhája volt,rózsaszín cipője és ki volt vasalva a haja.


-Úristen de jól néztek ki!Gyertek beljebb!Szia Eric és Molly!Reméltem,hogy eljöttök!Gyertek beljebb!Biztosan megismerkedtetek a barátaimmal.Érezzétek otthon magatokat!-invitált be minket Elena.Jeremy ezalatt végig mögötte állt és ölelgette.Ezután végre elkezdődött a bál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése