2013. május 21., kedd

75.fejezet - A szalagavató.*

Ajjajj.:|| Egy pöppet elcsúsztam a résszel,de komolyan nincsen már sok ötletem,szóval a 80. résznél abbahagyom.Aztán utána lesz egy kis film az egészből.:)) Illetve olyan,hogy mindenki szemszögéből.:) De!Mostanában elkezdtem egy új blogot,szóval olvassátok nyugodtan!:) I'ts my life... Na de itt is van a következő rész.:)

*Blair szemszöge*

Hihetetlen,hogy milyen gyorsan elrepült egy év.Egy év ami alatt rengeteg jó és rossz dolog történt.Többnyire inkább jó; az esküvőm,felejthetetlen nap és nagyon szerencsés lánynak tudhatom magam,hogy Zayn Malik felesége vagyok.Most még elég furcsa,de majd csak megszokom.Ott van még Debby kisbabája,Jenny táncos karrierje és a többi.Szóval pár napra vissza kell repülnünk Londonba a szalagavatónk és a ballagás miatt.Aztán még körülbelül két hetet kell ott lennünk az érettségi miatt.A többes szám Debby-t és Harry-t,Samantha-t és Niall-t meg persze engem és Zayn-t takar.Szegény Debby aggódik a ruhája miatt.Szerinte már túlságosan feszül a hasán,de nem akar másik ruhát.Samantha is kétségbe van esve,mert Niall-t ugyan kiengedték a kórházból,de csak kerekesszékben közlekedhet egy darabig.Aztán a srácok nagy nehezen kikönyörögtek maguknak egy kis szabadnapot az amerikai turné kellő közepén.Szép!Persze mi próbáltuk meggyőzni őket,hogy ne hagyják itt a turnét,mert vannak fiú osztálytársaink is,akik meghívtak és megyünk velük.Erre csak egy "Na persze,majd egy kretén pasival menjetek már" választ kaptuk.Na de hé!Mi az,hogy kretén?A mi fiú osztálytársaink nem azok,sőt!De Adam az a fiú,akiért mindenki odavan még én is,de ez titok.Ő lesz a ballagáson a párom,ahol már Zaynék nem lehetnek ott,mert vissza kell menniük a turnéra.Nem értem,hogy egy napra mi a francért jönnek.Mindegy.Mindenesetre hálásak vagyunk.Szóval Adam,aki a szalagavatón a párom szeretett volna lenni,de fájó szívvel utasítottam vissza,mert tényleg iszonyat helyes srác.Magas,körülbelül 180 cm,sötét,szinte már fekete szemek,összekuszált haj,általában laza öltözet (valami együtteses póló,kapucnis pulcsi,bő fazonú farmer és deszkás vagy tornacipő) na meg persze az sem hagyható ki,hogy veszett jól bmx-ezik,ráadásul még gitározik is.Azt hiszem ő a második szerelmem.Ez vicc volt.Az első és egyetlen szerelmem Zayn,akit azt hiszem senkinek nem kell bemutatnom.
-Mit csinálsz?-hajolt le hozzám a fésülködő asztalhoz,majd egy forró csókot nyomott a nyakamra.
-Semmit.Gondolkodtam.-mosolyodtam el és hirtelen megfordultam,így szembe kerültem vele és a tökéletes mosolyával.Felugrottam a székről,a laptopomhoz siettem és bepötyögtem az egyik kedvenc dalomat,a Green Day -Backet case-t.
-Lazulj el!Én csinálom.-fordultam újra Zaynhez,aki értetlenül nézett rám miközben az ölébe fészkeltem magam,lelöktem az ágyra és elkezdtem kigombolni az ingét.
-Hé!Mit csinálsz?-kérdezte még mindig csodálkozva.
-Nem elég világos?-kérdeztem mosolyogva,majd a hajamat átdobtam a másik oldalra,hogy ne legyen útban.
-De!Kérlek ne hagyd abba!-dőlt hátra,a kezeit pedig a fenekemen pihentette.Lassan haladtam a gombolással,mert kissé remegett a kezem.Máson járt az agyam,de hamar visszazökkentem a jelenbe,amikor Zayn megelégelte a lassúságot és szó szerint letépte rólam a blúzomat.Wow!
-Szóval így?-húzogattam a szemöldökömet és egy hirtelen lendülettel lesmároltam Zaynt.A nyelvem kissé elkalandozott a szájában,de látszólag ő ezt nem igazán bánta,sőt!
-Mmm..-morgott bele a csókunkba,amitől elnevettem magam,szóval egy cuppanással abbamaradt a heves csókolózásunk.Helyette a nadrágját gomboltam ki,amikor kicsapódott a szobaajtó és Harry állt ott.Látszólag eléggé ledöbbent,majd egy kaján vigyor bújt el a szája sarkában.
-H..Harry....-hüledeztem,miközben még mindig Zaynen ültem.
-Basszus!Bocsi,én...ouh...megyek.-mutatott a lépcső irányába és elviharzott.Nem sokkal később olyan mondatok hallottunk lentről,hogy "Az asszony leteperte Zaynt!","Tervezik a kicsi Zaynt!"Hát mit nem mondjak elég kínos volt az egész jelenet,ahogy értetlenül ülök Zaynen egy szál melltartóban,miközben Zaynen már szinte semmilyen ruha nincs.Zayn nyögött alattam egyet,miközben én a két combommal még mindig erősen szorítottam a derekát.
-Jujj!Bocsi..-pattantam föl és úgy éreztem,mint amikor először feküdtem le valakivel és bénán szerepeltem.Zayn egy rossz fiús mosolyt villantott felém,majd visszagombolta az ingét.Én bambán néztem a szakadt blúzomra.
-Uhh!Bocs,nem akartam.-harapott bele az alsó ajkába.Persze,hogy nem tudtam rá haragudni.Csak hevesen megráztam a fejem és felvettem a ruhadarabot a földről.Az asztalra tettem,gondoltam még valahogy helyre tudom hozni.Tévedtem.Lehetetlen volt megcsinálni,szóval kuka.Ott ücsörögtem az íróasztalnál,amikor megcsörrent a mobilom.Anyu volt.Gyorsan felvettem és beleszóltam.
-Szia anyu!Mizu?-vigyorogtam.
-Szia kicsim.Figyelj csak,az osztályfőnököd üzent,hogy nem lehet kísérőd,mert pontosan van mindenkinek párja az osztályban.Úgyhogy mondd meg Zaynnek,hogy nem jöhet.-hadarta el,mire nekem lefagyott az arcomról a mosoly.
-Jó rendben.Megmondom.És nekem kit szántak?-kérdeztem meg csak úgy érdekességképpen.
-Azt hiszem Adamot vagy barátját.Hogy is hívják?-szinte láttam,hogy töri a fejét.
-Jack,anyu!Jack!Nem emlékszel rá?-nevettem el magam,majd Zaynre néztem,aki gyilkos pillantásokkal illetett.
-Ja tényleg!A pizsamás fiú?-nevetett anyu is.Na igen,Jack egyszer nálunk aludt,akárcsak a többi osztálytársam.Fogadásból fel kellett vennie az egyik pizsamámat,amin egy dinoszaurusz volt.Halálra röhögtük magunkat.
-Igen,a pizsamás fiú.De most leteszem jó,akkor majd találkozunk.Szia.-köszöntem el és kinyomtam a telefont,majd Zayn felé fordultam.
-Ki az a Jack?-kérdezte és láttam rajta,hogy féltékeny.
-Van egy jó és egy rossz hírem.Melyikkel kezdjem?-kérdeztem,mintha nem is hallottam volna az előző kérdését.
-A rosszal.-vágta rá és kíváncsian nézett.
-Nem jöhetsz a szalagavatóra.Egyiken sem jöhettek,mert mindenkinek megvan a párja.Sajnálom.-néztem rá szomorúan.
-És mi a jó hír?-kérdezte halkan.
-Az,hogy nekem is van párom,de szerintem ez kiderült az előző válaszomból.Tényleg nagyon,de nagyon sajnálom,de azt hiszem,hogy jobb lesz így nektek is,mert nem kell megszakítanotok a turnét és a rajongók is nyugodtabbak lesznek.-simogattam meg az arcát,mire ő a szomorúságtól csillogó szemekkel nézett rám.
-De...annyit gyakoroltam,hogy ne bénázzak.Nem lehet,hogy az egyik pasi beteg?
-Sajnos nem.De ha gondolod nem megyek el.-döntöttem kicsit oldalra a fejem.
-Mi?Nem!Menj csak!Majd én szorítok neked.-mosolygott és megcsókolt.Azzal a lendülettel le is tepert az ágyra és fölém hajolt.A szikrázó szemeiben teljesen elvesztem.Hihetetlen,hogy mikre nem képes csupán egy tekintettel és egy érintéssel.
-Szeretlek Zayn.-suttogtam,majd hosszasan megcsókoltam


*****

-Jéézusom!De régen láttalak!Rohadt jól nézel ki.-ugrott a nyakamba egy rég nem látott osztálytársam,Claire.
-Jaj én is régen láttalak és te sem panaszkodhatsz!Adam merre van?-néztem szét az osztályban.
-Ki?Ja Adam!Téged ment keresni.-ráncolta össze a homlokár Claire.-Nem találkoztatok?
-Nem,de megyek megkeresem.-mosolyogtam és elindultam megkeresni a táncpartneremet.Csak remélni mertem,hogy nem szökött el.Éppen a lépcsőn baktattam lefelé és nézelődtem,amikor valaki elállta az utamat.Félve néztem fel rá,és  amikor megpillantottam az arcát,a szemeim csillogni kezdtem,majd a srác nyakába ugrottam.
-Adam!-visítottam,és egy hatalmas cuppanós puszit nyomtam az arcára.
-Szia nagylány.-nevetett és viszonozta a puszimat.
-Veszett jól nézel ki.-méregettem,majd kézen fogtam és elkezdtem húzni az osztályba,de ő lefékezett.
-Nyugi van.Te sem panaszkodhatsz,de most gyere velem egy picit.Mutatni szeretnék valamit.-húzott ő az iskola régebbi épülete felé,ahová tilos bemenni.
-Adam,hová megyünk?-kérdeztem,mert még soha nem voltam arra.
-Nyugodj meg.Senki nincs ott csak mi leszünk és mutatni,illetve adni szeretnék valamit.-nézett hátra,majd rám mosolygott,amitől megnyugodtam.Bíztam benne.Egy elég rozzant épületbe kerültünk,majd Adam hirtelen megállt.Én nem tudtam lefékezni,így nekimentem.
-Uhh,bocsi.-sziszegtem,mire megint az arcát néztem.Még mindig ugyanolyan helyes volt,mint amikor elmentem.Ő lassan kezdett hajolni hozzám.Először nem értettem,hogy mit akar,de a végén rájöttem.Mindig közelebb és közelebb hajolt hozzám én pedig folyamatosan húzódtam el tőle.Tény,hogy ha Zayn nem lenne,Adammal élném le az életemet,de van Zayn,szóval,már majdnem hídba mentem le,mikor rászóltam.
-Adam!Állj le!-szóltam rá,de késő volt,a szája az enyémre préselődött.Én tényleg akartam tiltakozni,de régen annyira vágytam rá és végre beteljesedett az egyik álmom.Persze tudtam,hogy el kell mondanom Zaynnek,de akkor igazán nem volt kedvem azon pörögni.Ahogy Adam átölelte a derekamat és olyan gyengéden csókolt,hogy nem tudtam ellenállni.Visszacsókoltam és a kezemet a nyaka köré fontam.Hihetetlenül jó érzés volt.Amikor elengedtük egymást,csak pislogtam a fölém magasodó fiúra.
-Ezt már korábban is oda akartam adni,de nem volt rá alkalmam.És...-kutatott a zsebében és előhúzott egy arany nyakláncot és a nyakamba akasztotta.A láncon egy arany ketté tört arany medál volt,amibe egy nagy A betű volt gravírozva.
-Ez?-néztem rá kérdőn.
-A nevem kezdőbetűje,hogy soha ne felejts el.Nálam a te neved kezdőbetűje van.Látod?-húzott elő az inge alól egy igyanolyan láncot csak a gravírozott betű A betű helyett B volt.
-Köszönöm,de most menjünk,mert mindjárt fellépés van.Ugye tudod a lépéseket?-fogtam meg a kezét és visszahúztam az új épületbe,ott is a tornaterembe,ahol már sorakoztak a párok.

-Persze.-mondta kedvesen,miközben megérkeztünk az osztálytársainkhoz.
-Lemaradtam valamiről?-néztem szét a társaságon,akik vigyorogva bámultak ránk és a kezünkre.Ugyanis még mindig nem engedtem el Adam kezét.
-Te semmiről,de azt hiszem,hogy mi igen.-húzogatta a szemöldökét Samantha,mire mindenki felnevetett.Elengedtem Adam kezét és egy ismerős alak felé szaladtam.Már amennyire tudtam szaladni a magassarkúmban és az abroncsos szoknyámban.
-Jack!-ugrottam a zavartan nézelődő fiú felé.
-Jéé!Helló csajszi!De megnőttél!Hallom már hozzá is láncoltad magad egy balekhoz.Gratulálok.-mosolygott,majd adott egy puszit az arcomra.Nála az ilyen gúnyos megjegyzések azt jelentették,hogy tényleg örül és gratulál.
-Hát te is kinőttél már a piszimből.Mondd csak,ki a párod?-érdeklődtem,mert nem láttam szabad lányt.
-Ha ha.Nagyon vicces vagy.Tényleg.Egyébként Debbynek,csak ő azt mondta nem hajlandó táncolni,mert szerinte túl nagy a hasa.-vágott egy grimaszt.Bizonyára nem tudja.
-Debby terhes.-suttogtam,hogy csak ő hallja.
-Azta' kurva....nem mondod?Ki a fenétől?-nézett rám megdöbbenve.
-Harry.Tudod,a göndör hajú srác.-magyaráztam.Ő csak szájtátva nézett,majd sarkon fordult és visszament az osztályba,azt hiszem Debbyhez.Megvontam a vállam és visszasétáltam Adamhoz.
-Mi leszünk a nyitótáncosok.Tudsz róla?-mosolygott felém,miközben én ügyetlenül belekaroltam.
-Mi van?-kiáltottam,mire minden pár minket nézett.
-Jól hallottad.Olyan jól mutatunk ketten,hogy minket választottak.-vigyorgott.
-A flörtölés még mindig pocsékul megy.-legyintettem,majd elnevettük magunkat.Ekkor megszólalt Mrs.Brown az igazgatóhelyettes.Valamit hablatyolt arról,hogy mennyire hiányozni fogunk neki,meg,hogy milyen jó osztály voltunk,aztán jött pár kép kivetítve,majd elsorolt pár diákot,akik ösztöndíjat kaptak.Nagy meglepetésemre én is benne voltam,ezért mosolyogva mentem ki a többiekkel együtt.Egyébként úgy tudtam,hogy csak a ballagáson derül ki,de mindegy.Így is jó volt.
-Hölgyeim és uraim,ne húzzuk tovább a szót,kezdődjön a 12/b tánca.-mondta,majd elsötétült minden és ránk irányult egy reflektorfény.Idegesen megfogtam Adam kezét,majd bementünk a terem közepére körülbelül.A nyaka köré fontam mind a két kezemet,ő pedig lassan a derekamra csúsztatta a kezét.Körülbelül 2 másodperc múlva felcsendült a One Upon a December,és lassan táncolni kezdtünk.Hihetetlen érzés volt.Adam úgy táncolt,mint egy profi.Egy percig csak mi táncoltunk,de utána a többiek szépen bevonultak.Az egyik kezemet rátettem a vállára,a másikkal pedig megfogtam az oldalra nyújtott kezét és keringőztünk.Nem hiába gyakoroltunk olyan sokat Zaynnel,csak kár,hogy nem ő volt a partnerem.A tánc felénél Samantháék és Debbyék is mellém kerültek.
-Olyan szépek vagytok.-mosolyogtam,mire ők is bájos mosolyt küldtek felém.
-Te is gyönyörű vagy.-mondták szinte egyszerre,mire egy enyhe rózsaszín pír kúszott az arcomra.Ezt követően Adam szemébe néztem,ami csillogott.Soha nem láttam még ilyennek.A zene végén elsötétült minden,és annyi idő alatt egy sorba álltunk,megfogtuk a mellettünk lévő kezét és meghajoltunk.A közönség hatalmas tapssal jutalmazta a produkciónkat.Ezután minden fiú felemelte a párját és megpörgette a levegőben,aztán következett,amire egy cseppet sem számítottam,Alex egy hosszú csókot nyomott a számra,amit ugyan senki nem látott,mert a hajam előre omlott,így eltakarta a jelenetet,de amikor letett értetlenül néztem rá.Ezt most mire véljem?Addig megértettem,amikor a romos épületben csókolt meg,mondván,hogy régóta akarta adni,de ez?Nem értettem,de nem is izgatott,mert amint letett,rohantam Samanthához és Debbyhez,aki még mindig feszengett a ruha miatt,pedig szerintem tök normálisan nézett ki és amúgy sem látszott még annyira a hasa növekedése.Nagy csacsogás közepette kimentünk a tornateremből és indultunk fel az osztályba,de megláttam a régi épület folyosóján Adamot,aki szívta a cigijét.
-Mindjárt megyek utánatok.-mondtam,de a lányok nem is vették észre,így lesétáltam a folyosóra és Adam elé álltam.Ő felemelte a fejét és felfelé fújta a füstöt.
-Mi van?-kérdezte elég bunkó módjára.Fogalmam sincs,hogy mi történhetett vele.Erre a kérdésére dühösen néztem rá,majd felpipiskedtem hozzá és magam felé fordítottam az arcát,hogy jól a szemembe tudjon nézni.Egy hirtelen mozdulattal megcsókoltam,ami valószínűleg tetszett neki,mivel az egyik kezét a derekamról a fenekemre csúsztatta és megmarkolta.Istenem!Miért csináltam?Hiszen nekem férjem van!Még mindig furcsa ezt mondani,de igaz.Méghozzá nem is akárki,Zayn Malik.Félek.Ha elmondom neki,lehet,hogy örökre gyűlölni fog,de ha nem mondom el és mástól tudja meg,akkor biztosított az örök harag.Mit csináljak?Mitévő legyek?
..............................
Még egyszer bocsi a késésért,és remélem tetszik a rész.:)) Kommentek jöhetnek.:))))

2 megjegyzés: