2013. május 9., csütörtök

74. fejezet. - Nagy hír!*

*Debby szemszöge*

Már korán reggel a szobánkban járkáltam föl és alá.Nagyon izgultam.Fogalmam sem volt,hogy a szüleink mit fognak reagálni a babára.Csak reménykedni mertem,hogy örülni fognak.3 hónapos terhes voltam,így még annyira nem látszódott a hasam növekedése,de a biztonság kedvéért egy bővebb fazonú ruhát vettem föl.
-Debby!Nyugodj meg.Nem lesz semmi baj.Anyukád támogatni fog és az enyém is.-húzott óvatosan az ölébe Harry.
-De mi van apuval?Mi van ha megutál?Mi van ha anyu sem örül?Mi van ha rád is és rám is örökre megharagszanak?-zúdítottam rá egyszerre a kérdéseimet.
-Hát ez nem hiszem,hogy be fog következni.A szüleidet ismerve jól fogják fogadni.Anyu pedig olyan boldog lesz,hogy elhalmoz minden jóval.-mosolygott és egy puszit nyomott az arcomra.
-Jó,de nem gáz az,ha nekem előbb lesz gyerekem,mint a tesódnak?Azért ő idősebb nálam.-forgattam az ujjamon a gyűrűmet.
-Egyáltalán nem gáz.És biztos,hogy ő is örülni fog.Hidd el.Különben belegondoltál már,hogy hogy fog kinézni a pici?Olyan helyes lesz mint én.Ez biztos.-mondta önelégült vigyorral az arcán.
-Annyira hülye vagy!Nem tanultad ezt el valakitől?-böktem meg és elnevettem magam.
-Én?Dehogyis!De ha lány lesz,akkor egészen biztos olyan gyönyörű lesz,mint az anyukája.-mosolygott és úgy éreztem újra beleszeretek.Persze nem szerettem ki belőle soha,de na.Értitek,ugye?Remélem.
-Ó,Harry.Ne hozz zavarba!Elpirulok!-mondtam halkan,közben mosolyogtam,mint egy fogyatékos.
-Szeretem ha zavarban vagy.-pihentette a vállamon az állát.
-Szeretlek Harry.Mondtam már?-fordultam vele szembe és a karomat a nyaka köré fontam a lábaimmal pedig átöleltem a derekát.
-Hmm..lássuk csak.Ma még nem.És én is szeretlek.-adott egy puszit az orromra.Ezután nem szóltunk egymáshoz,csak néztük a másikat.Fürkésztem a csodálatos arcát és közben totálisan elvesztem a csillogó zöld szemeiben.Azt hiszem meg akart ölni.Kezével a hátamat cirógatta én pedig beletúrtam a hajába és az egyik göndör tincsét kezdtem tekergetni az ujjamon.Bátortalanul(!!) közelebb hajolt hozzám és azt a pontot kezdte csókolgatni,ami szerintem minden lány gyengéje.A nyakam és az állam közötti részt.Én hátra dőtöttem a fejem,majd behunytam a szemem és élveztem,amit csinál.Végig a hajába kapaszkodtam,hogy el ne repüljek gyönyörömben.A csodálatos pillanatot a kapucsengő szakította félbe.Kipattantam az öléből,majd megálltam előtte és megigazítottam a ruhámat.
-Jól vagyok így?Nem béna?-fordultam körbe és Harryre néztem,aki megint azzal a mosollyal mosolygott.
-Olyan vagy,mint egy hercegnő.-mosolygott és kacsintott.Én viszonoztam a mosolyát és leszaladtam a lépcsőn egyenesen a bejárati ajtóig.A kilincsre tettem a kezem,majd egy mély levegőt vettem és kinyitottam az ajtót.A kapuban Louis és Jenny állt és érdekes módon hihetetlenül jól elvoltak.Talán azt se bánták volna,ha ott kellett volna állniuk.
-Louis?-kérdeztem,miközben a kapu felé baktattam és kinyitottam.
-Teljes életnagyságban.És velem van Jenny.Tudod,Jenny Henderson.-mutatta be a mellette ácsorgó szőke lányt,akit természetesen nagyon jól ismertem.
-Nem vagyok vak.De miért nem jöttök be?Minek kell csöngetni?-értetlenkedtem tovább és mentem utánuk a házba vissza.
-Itthon hagytam a kulcsomat.-mondta vigyorogva Louis,én pedig csak a szememet forgattam.
-És a Jennyé?-néztem most rá.
-Nekem nincs kulcsom.Tudod,én Pezznél lakok.-mondta mosolyogva.
-Ja.Tényleg.És hogyhogy együtt?-tártam szét a karomat az előszobába érve.
-Ó,hát az hosszú történet.Majd elmesélem.-vigyorgott Louis.
-Vártok valakit?-nézett rám Jenny.Hát persze.Louis soha nem vette volna észre,hogy ki van takarítva és az egész ház csillog-villog,ráadásul még illatozik is.
-A szüleinket.El kell mondanunk nekik.-tapasztottam a kezem a növekedő hasamra.Jenny csak mosolygott és közelebb lépett.
-Mi van?Mit kell bejelenteni?És Jenny te miért simogatod Debby hasát?-hajolt hozzánk közelebb Louis.Jenny és én ugyanazzal a 'most viccelsz?' tekintettel néztünk rá.Ő csak kapkodta a fejét kettőnk között és nem értette,hogy mi van.
-Louis,terhes vagyok.-mondtam a homlokomat ráncolva.
-Komolyan?Lesz kis Hazza?Király!Mi lesz a neve?Ugye rólam nevezitek el?Mondd,hogy igen!-beszélt a hasamnak és elég értetlenül néztem rá,majd elmosolyodtam.
-Persze.Ha fiú lesz.Ha lány,akkor Jennyről.-mosolyogtam,mire az éppen nézelődő Jenny felém fordult és hatalmasra nyílt csillogó szemekkel nézett.
-Komolyan?-fogta meg a kezem és még mindig a szemembe nézett.
-Persze.Jennifer Darcy Styles.-nevettem el magam.
-Nem lehet csak simán Jenny?-vigyorgott rám Jenn.
-De hát te is Jennifer vagy.-ráztam a fejem értetlenül.
-Jó,de azt nem szeretem.-rázta ős is a fejét.
-Rendben.Akkor Jenny Darcy Styles.Megfelel?-nevettem el magam,mire Jenny is nevetve bólogatott.Ekkor újra megszólalt a kapucsengő.
-Biztosan ők lesznek azok!Louis,Jenny..megtennétek?-néztem rájuk könyörgő tekinetttel.Ők vették a lapot és felmentek a szobájukba.Harry jött lefelé a lépcsőn komótos léptekkel.
-Nyugodj meg.Csak szépen.Ne görcsölj.-ölelte át a derekamat Haz és együtt nyitottuk ki az ajtót.A kapuban ott álltak a szüleim és Harryé is.
-Sziasztok fiatalok!-köszönt apu.
-Sziasztok!Csókolom!-mosolyogtam és vártam,hogy Harry kinyissa nekik a kaput.Kinyílt a kapu és az első ember,aki bejött,anyu volt.Rögtön megölelt,végigmért és megjegyezte,hogy híztam.Szuper.Ezután apu jött.Ő megölelt és kacsintott.Anyu eközben Harryvel beszélgetett.Vagyis anyu beszélt,Harry csak mosolyogva bólogatott.Apu lekezelt vele és valamit motyogott neki,mire Harry arcáról lefagyott a mosoly.Te jó ég!Mi lehetett az?A következő ember Anne volt.
-Szia Debby!Nagyon csinos vagy.Remélem Harry jól bánik veled.-ölelt meg,majd egy puszit nyomott az arcomra
-Csókolom.Köszönöm és igen,Harry egy kész főnyeremény.-mosolyogtam.
-Tegezz kérlek.Vagy talán olyan öreg vagyok,hogy magázni kell?-tette a szája elé rémülten a kezét.
-Nem!Dehogyis!Akkor javítok.Szia.-nevettem,majd Harry apukájára néztem.Pontosabban a nevelőapukájára.Az igazival nem beszélnek.
-Szia Debby.Engem nyugodtan tegezhetsz.Nem haragszok meg érte.-mosolygott.
-Szia.Rendben,megjegyeztem.-mosolyogtam vissza,majd bezártam utánuk a kaput és megragadtam Harry kezét.
-Harry!Ez fáj!-sziszegtem neki,mert annyira szorította a kezemet.
-Bocs.-mondta és azt vettem észre,hogy olyan fehér,mint a fal.
-Menjetek csak!Mindjárt megyünk!-integettem a vendégeinknek és bezártam a bejárati ajtót.-Harry!Mi bajod van?-álltam lábujjhegyre és kezembe vettem az arcát.-Beteg vagy?-kérdeztem aggodalmasan.
-Nem..Az apád....tud..ja...-nem tudtam kivenni belőle egy értelmes mondatot.
-Mi van?Beszélj érthetően.-ráztam a fejem,majd elkezdtem az egyik tincsével játszani,mert tudtam,hogy ez megnyugtatja.
-Debby!Az apád tudja,hogy terhes vagy!Azt mondta,reméli jó apja leszek a gyereknek!Te mondtad el neki?-fogta meg a kezeimet és a szemembe nézett.
-Én nem!De nyugodj meg!Ha ezt mondta,akkor semmi baj nem történhet.Ő hihetetlenül jó fej.-mosolyogtam és az ablak felé néztem,ahol 4 kíváncsiskodó szülőt láttam.Óvatosan elmosolyodtam és  integettem.Majd Harryt magam után vonszolva bementünk a házba.
-Hűha!Debby,mondd csak ez milyen virág?-kérdezte anyu egy virágra mutatva,ami az ablakban volt.
-Orchidea.Otthon is van.-vontam fel a szemöldökömet.
-Jé,tényleg!Amúgy hoztunk nektek valamit.-adott át egy ajándékos tasakot.Apu Harrynek egy hosszúkásabbat,amiben vagy pezsgő volt vagy bor.Ezután Anne egy szépen becsomagolt ajándékot nyújtott nekem.Én elvettem,majd megköszöntem.Harry nevelőapja,akinek még a nevét sem tudtam adott valamit Harrynek,ami szintén be volt csomagolva.
-Gyertek fel a szobánkba.-mutattam a lépcső felé és ők egyszerre indultak meg.Mutattam,hogy melyik szoba az,ahová pontosan menniük kell,nehogy véletlenül bemenjenek Blair és Zayn szobájába,ahol óriási a rendetlenség.Harry bezárta magunk mögött az ajtót,majd helyet foglalt mellettem.A szülők velünk szemben ültek a másik ágyon.
-Szóval,először is köszönöm,hogy eljöttetek.-kezdtem bele elég idegesen.
-Ez csak természetes kicsim.-mosolygott anyu.
-Van egy nagy bejelenteni valónk.-állt mellém Harry és megfogta a kezemet.
-Hallgatjuk!-dőlt hátra apu és egy elégedett mosoly díszítette az arcát.
-Az a helyzet,hogy terhes vagyok.-mondtam el és becsukott szemmel vártam a negatív véleményeket,de azok nem jöttek.Síri csönd volt a szobában.Kinyitottam a szemem és értetlenül néztem végig a társaságon.
-Ez minden?-kérdezte Anne mosolyogva.
-Nem.Mr.Schmidt,megkértem a lánya kezét és szeretném ha áldását adná ránk.-fordult Harry apu felé,akinek lefagyott az arcáról a vigyora és hatalmas szemekkel meredt ránk.Közben muszáj voltam elfordulni és mosolyogni,ahogy Harry leadta ezt.Mintha valami királytól kért volna engedélyt.
-Szóval?-kérdeztem,mert a csönd már kínosnak bizonyult.
-Szóval,te felcsináltad a lányomat és nem védekeztetek,aztán most feleségül akarod venni?-kérdezte apu én pedig olyan vörös lettem,mint egy rák.
-Mi védekeztünk,csak...akkor az egyszer nem.-nézett Harry még mindig apu szemébe.Hihetetlen,hogy képes volt állni a tekintetét.
-És akkor is én akartam.-mondtam gyorsan,mire Harry zavartan rám nézett.Majd visszaemlékezett és mosolygott.Valóban így történt.
-Rendben.Nem bánom.Ahogy kérted,áldásomat adom rátok.-állt fel apu és lekezelt Harryvel,majd megveregette a vállát,ezután hozzám lépett és megölelt.Azt hiszem el is érzékenyült egy kicsit.
-Bontsd ki az ajándékaidat!-tapsolt anyu.Leültem az ágyra és mosolyogva elkezdtem bontogatni az ajándékot.Először azt,amit Annetől kaptam.A kezembe két pici babaruha akadt és mosolyogva kivettem őket a csomagolásból.
-Az a szoknya ha lány lesz.-mondta Anne és rámutatott a pici ruhára.


 -Az pedig ha fiú lesz.Nem hagyhattam ott,annyira megtetszett.-nevetett és nézte,ahogy izgatottan kibontom az átlátszó fóliából a pici ruhát.


-Jaj annyira aranyosak.Nagyon szépen köszönjük.-mosolyogtam és megöleltem Annet.
-Gondoltam ha fiú lesz,biztosan olyan nagy csillagharcos lesz,mint az apukája.-és Harryre nézett,aki eléggé elpirult.
-Anyu!-szólt rá zavartan.Én csak elnevettem magam és megpusziltam a mellettem ülő vőlegényemet.Ezután elkezdtem anyu ajándékát bontogatni.Abban is ruhákat találtam.
-Hát tudod én kislányt szeretnék,szóval lányos ruhákat vettem.-mosolygott,majd mellém ült.-Ebben az apukájára fog majd hasonlítani.-bökött a piros-fekete kockás ruha felé,majd mind a ketten Harryre néztünk,akin piros-fekete kockás ing volt.Jót mosolyogtunk,majd tovább bontogattam.


-Ez mellett nem tudtam elmenni,szóval arra gondoltam,hogy neked is van egy hasonló ruhád és így nagyon aranyosak lesztek.-mosolygott anyu.


-Köszönöm.Minden ajándék nagyon tetszett.Biztosan hasznát vesszük majd.-mosolyogtam és egyszerre öleltem meg Annet és anyut is.
-Harold szívem,te mit kaptál?-fordultam életem szerelme felé és kíváncsiskodva néztem a kezében tartott bontatlan csomagokra.
-Nem tudom.-vonta meg a vállát,mire rátettem a kezem a lábára és boci szemekkel néztem az arcát.Mosolygott,majd adott egy puszit a számra és elkezdte bontani az ajándékait.A hosszú táskában tényleg pezsgő volt.A másik csomagolásban pedig Jim Beam és egy Jack Danniels.
-Most komolyan,házisárkánynak tartotok?-néztem a fiúk felé,akik nevettek és pacsiztak egyet.-Kösz,tényleg aranyosak vagytok.-nevettem gúnyosan és eljátszottam a durcit.
-Na,majd betesszük az üvegszekrénybe és őrizgetjük.-hajolt hozzám Harry közelebb.Én elhúzódtam tőle,mire ő eléggé meglepődött.
-Esküszöm,hogy a jelenléted nélkül nem fogok inni belőle.-tette esküre a kezét,mire én fél szemmel ránéztem,majd elnevettem magam.
-Hiába,nőuralom van.-tártam szét a karom,mire a pasik értetlenül néztek ránk,mi csajok pedig összenevettünk.
-Nők..-csóválta a fejét apu,mire mi keresztbe tettük a kezünket és kérdőn néztünk rá.-Akarom mondani...-kezdett el mentegetőzni.
-Hé!Ti honnan tudtátok,hogy terhes vagyok?-néztem a társaságra értetlenül.
-Szerinted nem olvasunk újságot?Egy csomó lap tele volt azzal,hogy 'Harry Styles és barátnője gyereket vár'.Először nem akartuk elhinni,de felhívtuk a barátnőidet,akik megmondták,hogy tényleg igaz a hír.Ezért,amikor hívtatok nem lepődtünk meg,amúgy is jönni akartunk.-mosolygott anyu.
-Oh,értem.-mosolyogtam vissza.
-És egyébként gondolkodtatok már a pici nevén?-pislogott Anne.
-Hát...én igen.-néztem Harryre,aki értetlenül nézett rám.Azt hiszem zavarban volt.
-És?Mire jutottál?-kérdezte Harry nevelőapukája.Még mindig nem tudtam a nevét.
-Ha lány lesz,akkor Jenny Darcy Styles,ha fiú,akkor Louis Edward Styles.-fogtam meg Harry kezét,aki érdeklődve hallgatta a neveket.
-Miért pont Jenny?-kérdezte a homlokát ráncolva.
-Azért,mert Louis a legjobb barátod és a barátnője Jenny.-magyaráztam neki.
-De ők nincsenek együtt.-rázta a fejét.
-De igen.Különben itthon vannak.Biztos találkozol majd velük.Na de elmegyünk sétálni valamerre?-néztem szét a társaságon,mire ők erősen bólogattak.

Na jó,ez olyan gyors iromány.Nem nagyon van már ötletem,szóval lehet,hogy ez unalmas lett,de légyszi kommenteket várok.Ötletek is jöhetnek!!:)

6 megjegyzés:

  1. Jó lett! =D És ne hagyd abba a blogot. Légyszi!!! :p
    Én nagyon szeretem *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:)) Valami ötlet esetleg?:D

      Törlés
    2. Nincs.. :s mondjuk valamit Jennyről és Nikkiről. együtt :)

      Törlés
    3. Jó ötlet.:)))) Majd valahogy összehozom.^^

      Törlés