2013. június 21., péntek

76. fejezet. -Egy ajtó bezárult,kinyílik egy másik.*

*Nikki szemszöge*

-Mi a francért kell nekünk az ő hülye versenyére mennünk?-téptem a hajam,miközben Liam csak nyugodtan ült az ágyamon.
-Figyelj,ez fontos neki.Nem halunk bele ha egy délutánt rászánunk.-húzott az ölébe én pedig duzzogva ültem ott.Ő csak átölelte a derekamat és a nyakamhoz dörgölőzött.
-De miért?Engem nem érdekel a táncikálása.-folytattam a zsörtölődést,miközben lesétáltunk a lépcsőn.Jenny a nappaliban ült Louis ölében és egyre csak falták egymást.
-Sokáig csináljátok még ezt?Kezdem unni a várakozást.Louis fogd a kocsikulcsot és induljunk.-dobtam Louis felé a kulcs csomót,aki egy laza mozdulattal elkapta azt.Feltápászkodott a kanapéról,közben Jenny még mindig az ölében volt.Egy pillanatra azt hittem,hogy összeragadtak,de a szőke lány leugrott a földre és mosolyogva minket nézett.
-Te minek örülsz ennyire?-vontam fel az egyik szemöldökömet és lesajnálóan néztem rá.
-Nem tudnál egy kicsit kedvesebb lenni?-szikrázott Louis szeme,miközben átölelte Jenn derekát.Úgy éreztem hánynom kell a romantikázásuktól.Megforgattam a szemem és kisegítettem Niall-t az ajtón.(Nem kell már kerekes székben közlekednie,de elég nehezen tud menni,mert nagy fájdalmai vannak.Samantha pedig rám bízta a gondoskodást,amíg ő leérettségizik.)Louis elkocogott mellettünk és kinyitotta a kisbusz ajtaját.Mi lassan,de biztosan beültünk,majd mellém leült Liam.A következő sorba ült Kíra,Josh és Zayn.A volánnál Louis ült,Harry pedig a fizető helyen.Jenny pedig csak behuppant Zayn ölébe,mert őt két saroknyira ki kellett raknunk.Ez meg is történt.Amikor kiszállt,elkezdtem hálálkodni az Úrnak,hogy legalább egy rövid időre megszabadultunk tőle.A tornacsarnokba érve elfoglaltuk a helyünket,ahonnan jól láttunk.Bár nem igazán kötött le.Egész idő alatt a büfébe járkáltam és 1 óra múlva mintha valami édességboltot vezetnék,tele voltam papírokkal.
-Most pedig következzenek az X-Factor táncosai.Köszöntsék őket sok szeretettel.-mondta be a házigazda és amint kiment a színpadról,elsötétült minden.
-Most mi van?Nem jöttek el?De szar!-vihogtam,mire pár szikrázó tekintetet kaptam.Csak megvontam a vállam és tovább bámultam a táncteret.Hamarosan megszólalt a Read all about it és a színpadra irányult egy kisebb reflektor fénye.A földön egy szőke lány ült,tépett menyasszonyi ruhában.Azt hiszem ő volt Perrie.Nem sokkal később egy srác sétált arra és felsegítette a lányt a földről.Elkezdtek táncolni,a háttérben pedig megvilágosultak a táncosok.A lassú zene hamar átváltott gyorsba és a menyasszony helyett Jenny állt ott,farmer sortban és haspólóban.Mellette termett egy fiú és hip-hop táncba kezdtek.Gondolom ebből azt akarták kihozni,hogy a lány totál össze volt törve,aztán a fiú odament és megvigasztalta.Később pedig együtt szórakoznak és olyasmi legjobb barátok lesznek.A háttérben persze ott volt a többi táncos is.Mondjuk én világ életemben azt hittem,hogy Danielle tánc csoportjában nincsenek fiúk,de ezek szerint tévedtem.És akkor elkövetkezett az a rész,amikor mindenkiben megállt az ütő.Úgy értem a sorunkból.A srác letérdelt Jenn elé és egy dobozt nyújtott felé.Kinyitotta és egy gyűrű lapult benne.Jenn a mellkasához kapta a kezét és bólintott.A srác fölemelte és megforgatta őt a levegőben.Ekkor jött a tipikus esküvői zene.Rápillantottam Louisra,aki előrebukott fejjel ült és valamit forgatott a kezében.
-Louis!-suttogtam oda,de mivel  6 ember ült kettőnk között nehéz volt vele kommunikálni.Kíra legalább meghallotta és oldalba verte Louist,aki rám irányította a tekintetét.
-Mi van?-tátogta.
-Baj van?-kérdeztem kicsit aggodalmasan.
-Nem,nincs.-motyogta és egy nagyot sóhajtott.Ekkor felpattantam a helyemről és odamentem Louishoz.Megkértem a többieket,hogy üljenek eggyel arébb.Amikor megtisztult a hely Louis mellett,levágódtam mellé és a tekintetemet belevájtam.
-Mi bajod van?És mi ez a vacak?-kaptam ki a kezéből egy....egy kis dobozt és meghökkenve néztem rá.
-Add vissza!-vette el tőlem és ekkor egy biztonsági őr állt meg mellettünk.
-Maguk ketten,kérem fáradjanak ki.Zavarják az előadást.-morogta mély hangján.
-Tessék?De uram,a barátnőm éppen ott táncol!Nem mehetek ki.-magyarázott Louis.
-Ó!Tehát ön a barátja.Akkor miért nem volt ott a backstage-ben?Azt hittük,hogy az a fiatalember a kisasszony barátja,akivel érkezett.-vakargatta idegesen a homlokát a gorilla.
-Ki az?Hogy néz ki?Mi a neve?Kérem vigyen minket oda!-csattant fel Louis és megragadta a karomat.Semmi kedvem nem volt vele menni,de nem tiltakoztam.Mentünk az őr után,aki elvezetett minket a színfalak mögé.Ott volt egy sminkes nő,egy fodrász srác,egy piszok ízléstelenül felöltözött nő és egy srác,aki viszont piszok menőn volt felöltözve és piszok helyes volt.
-Te!Mit képzelsz?Belógsz úgy ide,mint a barátnőm pasija?-kiabált Louis,a srác pedig értetlenül nézett rá.
-Te most nekem beszélsz?-nézett kérdőn.
-Talán bandzsi vagyok?Persze,hogy neked!-fújtatott Louis.
-Na ebből elég!Kifelé!-irányított minket a gorilla a kijárat felé.Louis még visszakiáltott,hogy ha hozzá mer nyúlni Jennyhez,akkor megöli.Elég bizarr.

*Jenny szemszöge*

Láttam,hogy Louis és Nikki a backstage felé mennek Bobbal,a biztonsági őrrel.A táncunknak hamarosan vége lett és én boldogan rohantam a színfalak mögé.Gondoltam,ott találom Louist és Nikkit is,de helyettük Dave állt ott és szélesen mosolygott.Persze láttam rajta,hogy valami nincs rendben,de akkor nem érdekelt.Csak a nyakába ugrottam,ő pedig megpörgetett a levegőben.
-Nagyon ügyes voltál.Büszke vagyok rád!-suttogta a fülembe.
-Köszönöm.Louis...merre van?Láttam,hogy ide jöttek.-néztem át a válla fölött a kijárat felé,ahonnan Bob jött be.
-Tudod..megfenyegetett..-suttogta.
-Hogy mi?-néztem rá hitetlenül,közben a fejemet picit oldalra billentettem.
-Valami olyasmit beszélt,hogy én eljátszottam,hogy a barátod vagyok és ez miatt jöttem be a backstagebe.És,hogy ha hozzád érek...-itt elcsendesedett.
-Akkor?Mi lesz ha hozzám érsz?-csóváltam a fejem értetlenül.
-Akkor...megöl.-nézett a szemembe.A tekintetében felfedeztem aggodalmat,rémületet és bocsánatkérést.
-Dave!Nyugodj meg.Louis pedig...-nem tudtam folytatni,mert ekkor Louis toppant be az ajtón,Nikki társaságában.
-Jenny!Mit képzelsz,mégis mi a francot csinálsz?
-Vigasztalom!Mert te fenyegetőzöl!-néztem rá mérgesen.
-Jaj szegény kicsi fiú!Megijedtél?Vegyek neked egy lufit?-nevetett Louis gúnyosan.
-Louis!Menj a francba!-kiabáltam és még szorosabban öleltem Dave-t.-Féltékeny vagy?Akkor erre lépj!-villantottam egy féloldalas flegma mosolyt és megcsókoltam Dave-t.Louis és Nikki szája tátva maradt.Egy erős kar elrántott Dave-től és egy pillanat alatt közelről vizsgáltam a földet.Megütött.Hogy merészelte?Amikor feleszméltem már Nikki Louis hátán volt és őrült módjára verte.
-Lányokkal keménykedsz?Akkor keress egy veled egységes erőben lévőt,mint én.-kiabált Nikki.Leszállt Louis hátáról,maga felé fordította és egy jobbossal jutalmazta.Dave eközben felsegített a földről és mosolygott.Én is mosolyogtam.Amikor Louis elmenekült,Nikki elém állt.
-Ügyes húzás.Én sem csináltam volna jobban.Louis nem érdemel meg tédeg Jenn!Ez már ezerszer bebizonyosodott,de talán Dave igen.-mosolygott a derekamat átölelő fiúra,majd ismét felém fordult.Csak néztük egymást,majd a nyakába ugrottam.
-Szeretlek Nikki!Annyira sajnálom.-potyogtak a könnyeim a vállára.
-Én is szeretlek Jenny.És hiányoztál...nagyon.-mosolygott,közben a könnyei áztatták a ruhámat.Csak álltunk egymást ölelve és vártuk,hogy történjen valami.
........
:))))

4 megjegyzés: